  • 1. Data: 2009-09-23 15:35:30
    Temat: Podniesiony garaż, jak teraz położyć płyty ?
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    Witam was, posiadam garaz blaszany taki jak na fotce:

    http://images03.olx.pl/ui/2/07/57/37690057_1.jpg

    dzis go podnosnilem z kolega lewarkiem wszedzie na ok 15 cm, stoi na
    takich ceglach malych w kazdym rogu i na srodku na dlugosci, chce w
    srodku wylozyc plyty chodnikowe 50x50x6 cm NA OBRZERZACH TEGO GARAZU
    ( na zew garazu bedzie wystawac po 2 cm ), mam juz kupione 28 sztuk, w
    samym srodku bedzie beton wylany, pytanie jak klasc te plyty
    chodnikowe gdy stoja ceglowki w tych miejscach co wyzej pisalem, ktore
    trzymaja garaz na wyzszej wysokosci, trzeba piachem wysypach rowno to
    wiem ale jak potem klasc te plyty gdzie sa ceglowki hmm ? no i jak
    poziom sprawdzac? moze tam gdzie drzwi sa to w 2 rogach polozyc plyty
    i na to deska prosta i poziomica na deske ? i tak samo na dlugosci
    zrobic po rogu ? prosze o porade .

  • 2. Data: 2009-09-23 22:51:15
    Temat: Re: Podniesiony garaż, jak teraz położyć płyty ?
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Lukasz pisze:
> [...]
    > poziom sprawdzac? moze tam gdzie drzwi sa to w 2 rogach polozyc plyty
    > i na to deska prosta i poziomica na deske ? i tak samo na dlugosci

    Kombinujesz jak nie wiem co..
    Byś szybciej tego blaszaka rozebral a pozniej po wszystkim skrecil.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2009-09-24 07:50:13
    Temat: Re: Podniesiony garaz, jak teraz polozyc plyty ?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Lukasz" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > poziom sprawdzac? moze tam gdzie drzwi sa to w 2 rogach polozyc plyty
    > i na to deska prosta i poziomica na deske ? i tak samo na dlugosci

    Podluz pod garaz ze dwie belki dluzsze jak szerokosc garazu.
    Belki te podeprzyj na ceglach poza obrysem garazu i wtedy masz cala
    powierzchnie wolna do ukladania plyt.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-09-25 22:53:40
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 23 Wrz, 17:35, Lukasz <p...@g...com> wrote:

    > dzis go podnosnilem z kolega lewarkiem wszedzie na ok 15 cm, stoi na

    He, he :) Bylo wziasc jeszcze dwoch kumpli i byscie go poprostu
    przestawili 5m dalej - taki blaszak jest naprawde leciutki :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.