  • 1. Data: 2010-10-25 17:43:38
    Temat: "Polski rynek materiałów budowlanych zalewają buble"
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Artykuł dla ocieplających zwłaszcza http://tiny.pl/hwmb4

    --
    ŁC
    Toast płetwonurków: "do dna"!

  • 2. Data: 2010-10-25 19:48:59
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości
    news:1badzjua1u7gq.1pm9if3m6o4ma.dlg@40tude.net...
    > Artykuł dla ocieplających zwłaszcza http://tiny.pl/hwmb4

    Czyli trzeba będzie sprowadzać z niemiec. Polak Polaka oszukuje jak tylko
    może.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2010-10-25 23:53:15
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "ŁC" <a...@r...to> wrote in message
    > Artykuł dla ocieplających zwłaszcza http://tiny.pl/hwmb4

    To my wszyscy o tym doskonale wiemy. Dochodzi do tego fuszerka na wielką
    skalę, którą możemy nazwać próbą oszustwa, a nie usługą budowlaną.

  • 4. Data: 2010-10-26 05:37:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Irokez wrote:
    > Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości
    >>

    > Czyli trzeba będzie sprowadzać z niemiec. Polak Polaka oszukuje jak
    > tylko może.

    a sprawdzał to ktoś w Niemczech?

  • 5. Data: 2010-10-26 06:20:29
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał
    > Polak Polaka oszukuje jak tylko może.

    No tak, ale na liscie jest też Austrotherm i Swispor, teoretycznie ich
    wyroby powinny trzymać parametry.
    Tak się składa, że wczoraj skończyłem układać Austrotherm na podłodze,
    trochę mi brakło i dokupiłem Izolbet. Różnica duża na niekorzyć
    Izolbetu, a jego nie ma na liście. Mówię oczywiście o wrażeniach
    dotykowo-optycznych, bo parametrów nie mogę sprawdzić. Jeden i drugi
    EPS100, po Austrothermie można chodzić bez problemu, na Izolbecie
    zostają odciski. Austrotherm docina się bez problemu, Izolbet się
    kruszy, szarpie, potrafi pęknąć.
    Adam

  • 6. Data: 2010-10-27 18:56:08
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości
    > Artykuł dla ocieplających zwłaszcza http://tiny.pl/hwmb4
    >
    > --
    > ŁC
    > Toast płetwonurków: "do dna"!
    tia i powiedz mi jeszcze że te badania były w pełni obiektywne a medale na
    np MTP czy godło Teraz Polska dostają Ci co faktycznie produkują najlepiej.
    Zwykła walka o rynek i następny "chłyt maketingowy".

  • 7. Data: 2010-10-27 18:59:50
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "na102" <g...@P...FM> wrote in message

> [...]
    > najlepiej.
    > Zwykła walka o rynek i następny "chłyt maketingowy".

    Medale na MTP to jakaś kpina :-) pamiętam jak kiedyś nasza Tepsa dostała
    medal za innowacyjność za numery 0700 czy 0800 :-)
    To jedna klika :-)

  • 8. Data: 2010-10-28 06:17:40
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 20:56:08 +0200, na102 napisał(a):

    > tia i powiedz mi jeszcze że te badania były w pełni obiektywne a medale na
    > np MTP czy godło Teraz Polska dostają Ci co faktycznie produkują najlepiej.
    > Zwykła walka o rynek i następny "chłyt maketingowy".

    Wyjaśnisz związek między badaniami przeprowadzonymi przez ITB i medalami
    MTP?

    --
    ŁC
    Lepszy mały chuj, własny i z przodu, niż duży, ale obcy i z tyłu

  • 9. Data: 2010-10-28 15:12:32
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > Dnia Wed, 27 Oct 2010 20:56:08 +0200, na102 napisał(a):
    > Wyjaśnisz związek między badaniami przeprowadzonymi przez ITB i medalami
    > MTP?

    Sprawdź sobie dorobek członków Związku Pracodawców Producentów Materiałów
    dla Budownictwa

  • 10. Data: 2010-10-28 15:18:00
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 17:12:32 +0200, na102 napisał(a):

    > Sprawdź sobie dorobek członków Związku Pracodawców Producentów Materiałów
    > dla Budownictwa

    Zerknalem.
    Ale nie odpowiedziales na pytanie.

    --
    ŁC
    Zły znak: Jedziesz nocą, do lasu, w bagażniku