  • 1. Data: 2009-07-19 09:44:45
    Temat: Pomieszczenie gospodarcze
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Widzialem ciekawa konstrukcje pomieszczenia gospodarczego.
    Zbudowane bylo z pelnych, betonowych ogrodzen, a nastepnie zadaszone i
    ocieplone. Od wewnatrz obite plyta OSB. Wlasciciel twierdzi, ze zrobil to
    bez pozwolenia, tylko na zgloszenie. Co ciekawsze, prowadzi tam dosc duzy i
    dobrze zaopatrzony sklep o powierzchni prawie 100m2 jak na moje oko.
    Pomieszczenie to jest przyklejone do budynku mieszkalnego tzn. jedna sciana
    tego pomieszczenia jest sciana budynku.
    Jezeli faktycznie mozna cos takiego postawic bez zezwolenia to jak dla mnie
    jest to swietna sprawa. Wlasnie potrzebuje cos takiego, gdzie móglbym
    trzymac narzedzia i miec urzadzony jakis warsztat.
    Co sadzicie o tym ? Jak z kwestia prawna takiej konstrukcji ? Czy
    rzeczywiscie mozna cos takiego postawic bez zezwolenia ?

  • 2. Data: 2009-07-19 16:54:04
    Temat: Re: Pomieszczenie gospodarcze
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek "Plumpi" wrote:
> [...]
    > Co sadzicie o tym ? Jak z kwestia prawna takiej konstrukcji ? Czy
    > rzeczywiscie mozna cos takiego postawic bez zezwolenia ?

    imho kompletna samowolka...

    co ciekawe w GB mozesz sobie na zgloszenie postawic w ogrodzie bungalow
    mieszkalny pod warunkiem ze nie ma tam równoczesniej kuchni i lazienki :)
    no i nie musisz zatrudniac zadnych kierowników budowy.

  • 3. Data: 2009-07-19 16:59:50
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Co sadzicie o tym ? Jak z kwestia prawna takiej konstrukcji ? Czy
    > rzeczywiscie mozna cos takiego postawic bez zezwolenia ?

    Szczerze watpie. Zobacz co faktycznie zglaszal - mozliwe ze "plot o wysokosci 3m"
    który potem (juz jako samowole) zadaszyl, ocieplil, przeksztalcil w sklep.