  • 1. Data: 2011-11-16 20:13:54
    Temat: Pomysł na nowoczesną podłogę
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Montujemy rurki z chromonikla w poprzek pokoju, zostawiając
    odpowiednie szpary między nimi. W rurki wpuszczamy wodę z podłogówki,
    pod nimi betonowa niecka z lekkim spadkiem do kanalizacji.

    Zalety:
    - szybkie i bezproblemowe sprzątanie, można nawet lejącym się mopem
    objechać
    - jak się znudzi wygląd to można szybko prysnąć nowy kolorek, mycia po
    malowaniu brak
    - nie trzeba układać podłogówki
    - zdrowo dla stóp jak się chodzi boso (masaż za darmo)
    - lans na dzielnicy
    - parapetówki i inne popijawy nie zagrażają podłodze
    - psy i inna gadzina chodzi ostrożnie, brak demolki wyposażenia
    chałupy
    - można część podłogi podłączyć pod inny obieg i chłodzić na bieżąco
    browara
    - w czasie ekstremalnego kryzysu można trzymać gdzieś w kącie stadko
    kur

    Wady:
    hm nie mogę wymyślić :>

    Czyż nie jestem genialny? :]

    L.

  • 2. Data: 2011-11-16 20:41:17
    Temat: Re: Pomysł na nowoczesną podłog
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >hm nie mogę wymyślić :>

    ...i 3 minuty przed wyjazdem na lotnisko wypada nam z ręki paszport i wpada
    między rurki :-) Zwariowałes :-))))))))))))) Przyjade popatrzec ;)

    b/

  • 3. Data: 2011-11-17 08:18:07
    Temat: Re: Pomysł na nowoczesną podłogę
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał:

    Witam :D

    >Montujemy rurki z chromonikla w poprzek pokoju, zostawiając
    >odpowiednie szpary między nimi.

    Oprocz tego niech Pan zamieni kurki cieplej z zimna wodą,
    kuchenka gazowa niech pryska wodą :D

    Powinien Pan dodac ze tu obok bedzie pogotowie ratunkowe
    z zapasem gipsu i przyjmujacych Pana gosci poza kolejnoscią :D:D:D

    pozdrawiam
    PS. Mnie tam palenie trawki nie przeszkadza :D

  • 4. Data: 2011-11-17 09:14:41
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Nov 16, 9:13 pm, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
> [...]
    > browara
    > - w czasie ekstremalnego kryzysu można trzymać gdzieś w kącie stadko

    Hmmm prawi jak w przemysłowym chlewiku ;)
    Juz myslalem ze bedzie chrom i szklo. Nie ma szkla nie jest
    nowoczesnie :)

  • 5. Data: 2011-11-17 12:33:50
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 17 Lis, 09:18, "Adams" <n...@n...pl> wrote:
    > Oprocz tego niech Pan zamieni kurki cieplej z zimna wodą,
    > kuchenka gazowa niech pryska wodą :D

    Jam nie szlachta, więc Pan niepotrzebny :>

    L.

  • 6. Data: 2011-11-17 12:44:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 17 Lis, 13:33, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    > Jam nie szlachta, więc Pan niepotrzebny :>

    Ale moze on szlachta i tak przyzwyczajony? ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 7. Data: 2011-11-17 12:59:05
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 listopada 2011, 10:14:41 UTC+1 użytkownik ptoki napisał:

    > Hmmm prawi jak w przemysłowym chlewiku ;)
    > Juz myslalem ze bedzie chrom i szklo. Nie ma szkla nie jest
    > nowoczesnie :)

    To może połączyć szkłem rurki?
    Co prawda kur już się nie da hodować ale reszta zalet pozostaje.

    --
    ZZ@private

  • 8. Data: 2011-11-17 21:23:17
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 17 Lis, 10:14, ptoki <s...@g...com> wrote:
    > Hmmm prawi jak w przemysłowym chlewiku ;)
    > Juz myslalem ze bedzie chrom i szklo. Nie ma szkla nie jest
    > nowoczesnie :)

    Szkło jest! Wodne, do pomazania podłogi pod rurkami :>

    L.

  • 9. Data: 2011-11-18 07:35:14
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    b.googlegroups.com...
    On 17 Lis, 13:33, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
    > On 17 Lis, 09:18, "Adams" <n...@n...pl> wrote:
    Witam.

    > Jam nie szlachta, więc Pan niepotrzebny :>

    >Ale moze on szlachta i tak przyzwyczajony? ;)
    >pozdr.

    :D

    Mama mi powiedziala zebym uwazal na znajomosci
    zawarte zawarte w internecie :D

    Spoko. Bedzie na TY, czasem
    z przyzwyczajenia moge napisac per Pan, Pani ;-)

    Mnie takze Adam ;-)

  • 10. Data: 2011-11-18 07:36:53
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    >Jam nie szlachta, więc Pan niepotrzebny :>

    Ok. Lisciacsty, przeczytaj post do Adama ;-))))))))))))))

    Czlowiek ma troche ziemi to sie czuje jak Pan :D

    pozdrawiam
    Adam(s)