  • 1. Data: 2010-09-21 08:44:37
    Temat: Poszukiwany żywy lub martwy ;-) - systemy rynnowe 'S'-lon
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Witam,

    Potrzebuję dokupić kilka kolanek i rurę spustową (wystarczą 2 metry) do
    plastikowego systemu rynnowego.

    Jedyne oznaczenia na tym sprzęcie to 'S'-lon 100x67.5

    Było to w sprzedaży jakieś 7-8 lat temu w marketach budowlanych.

    Może ktoś zna producenta i/lub miejsce gdzie można takie cudo dokupić?

    Potrzebuję nieco zmodyfikować odprowadzenie wody z dachu a niestety to
    co jest dostępne w tej chwili nie do końca pasuje do tego co już mam.

    Z góry dziękuję za ewentualną pomoc.

    Piotrek

    PS. Google milczy jak zaklęty (albo się na mnie obraził).

  • 2. Data: 2010-09-21 16:39:54
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    > Jedyne oznaczenia na tym sprzęcie to 'S'-lon 100x67.5
    > Może ktoś zna producenta i/lub miejsce gdzie można takie cudo dokupić?

    Hejka. oprócz wujka google jest jeszcze taki cuś jak allegro
    (trudno powiedzieć ciocia czy wujek)
    skrobnęłem to co napisałeś i tu masz linka z którego wynika że S-
    lon to producent systemów rynnowych.
    poniżej link.. napisz do kolesia moze znajdziesz jakiś punkt
    zaczepienia.powodzenia

    http://motoallegro.pl/item1172072424_system_rynnowy_
    s_lon.html

  • 3. Data: 2010-09-21 16:54:15
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-09-21 18:39, fenzyyy wrote:

    > Hejka. oprócz wujka google jest jeszcze taki cuś jak allegro
    > (trudno powiedzieć ciocia czy wujek)

    Na to nie wpadłem. Wielkie dzięki!

    Piotrek