  • 1. Data: 2009-06-14 18:02:04
    Temat: Potrzebny przeciwpozarowiec....
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com>

    ...witajcie,

    Moje dalsze boje z mzbmem ...

    Dzieki znajmomemu elektrykowi dostarczylem elektrykowi z mzbmu pismo, ze
    instalacja antenowa nie wymaga odgromu. Ale bylo malo ..... elepstryk
    chce na pismie od osoby z uprawnieniami przeciwpozarowymi, ze to, co
    napisal elektryk z uprawnieniami jest prawda :(

    Zaprzyjazniony strazak dal mi zestaw pytan dla pstryka o norme, wymiary
    budynku, zagrozenie panika itp itd .... ale w koncu to zbierze i bede
    musial te dane komus przekazac.

    Czy mozecie polecic kogos, kto ma uprawnienia przeciwpozarowe, kto moze
    pomoc w tym problemie? Najlepiej ktos ze slaska.

    Rzecz tyczy sie ustawienia nadajnika sieci bezprzewodowej na platformie
    obrony cywilnej.

    M.

  • 2. Data: 2009-06-15 05:37:06
    Temat: Re: Potrzebny przeciwpozarowiec....
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik ""Mikołaj Jopczyński, Tychy Online""
    <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy mozecie polecic kogos, kto ma uprawnienia przeciwpozarowe, kto moze
    > pomoc w tym problemie? Najlepiej ktos ze slaska.

    Dlaczego nie zażądał opinii ekologicznej, wpływu promieniowania, architekta,
    radiestety i księdza?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-06-15 06:44:11
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com>

    Jan Werbiński pisze:

    > Dlaczego nie zażądał opinii ekologicznej, wpływu promieniowania,
    > architekta, radiestety i księdza?

    Oddzialywanie na srodowisko jest niewymagane (wymagane jest w przypadku
    gsmow), promieniowanie - to precyzuje rozporzadzenie radym ministrow,
    ktore zalaczylem by sie tego nie czepial....

    Wiem, ze robi wszystko, by mnie zniechecic, ale ja nie chce popuscic.

    M.