  • 1. Data: 2009-10-31 16:53:36
    Temat: Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27
    Od: "leku" <l...@p...wprost.pl>

    Witam,
    Czy ktoś wie co oznacza kod błędu F:27 na wyświetlaczu
    pralki Siemens WM16S741PL ?
    Przekopałem Google ale niestety bez rezultatu
    pozdrawiam
    leku

  • 2. Data: 2009-11-02 15:30:37
    Temat: Re: Pralka Siemens WM16S741PL kod F:27
    Od: "doslaw" <doslaw_usunto@_totez.zlo.pl>

    Użytkownik "leku" <l...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś wie co oznacza kod błędu F:27 na wyświetlaczu
    > pralki Siemens WM16S741PL ?
    > Przekopałem Google ale niestety bez rezultatu

    http://www.howtomendit.com/answers.php?id=120527

    prosze

  • 3. Data: 2009-11-02 17:29:11
    Od: "leku" <l...@p...wprost.pl>

    > http://www.howtomendit.com/answers.php?id=120527
    >

    > prosze
    Dziękuję

    Czujnik poziomu wody (hydrostat) lub czujnik ciężaru prania.
    Bez serwisu raczej się nie obędzie :(

    pozdrawiam
    leku

  • 4. Data: 2009-11-02 18:05:16
    Od: Meehoo <m...@B...pl>

    leku pisze:

    > Dziękuję
    >
    > Czujnik poziomu wody (hydrostat) lub czujnik ciężaru prania.
    > Bez serwisu raczej się nie obędzie :(

    Sprawdź lepiej węża odpływowego. U mnie moneta 10gr zatkała odpływ i
    pralka nie odprowadzała wody. Waliła jakimiś błędami albo po prostu
    kończyła pranie, które było całe w wodzie. Głupio trochę zapłacić
    gościowi 200pln za wyciągnięcie monety z węża ;-). Ja dałem radę sam
    zdiagnozować problem ;-).

    Meehoo

  • 5. Data: 2009-11-02 19:42:21
    Od: "leku" <l...@p...wprost.pl>

> [...]
    > 200pln za wyciągnięcie monety z węża ;-). Ja dałem radę sam zdiagnozować

    Tylko, że u mnie pompuje wodę jak trzeba
    ale ... sprawdzić nie zaszkodzi.
    A taka w ogóle to nieraz się już zastanawiałem jak takie różne
    przedmioty przedostają się z bębna do odpływu z pralki :)

    pozdrawiam
    leku

  • 6. Data: 2009-11-03 10:13:12
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    leku pisze:
    > Witam,
    > Czy ktoś wie co oznacza kod błędu F:27 na wyświetlaczu
    > pralki Siemens WM16S741PL ?

    F27 Analogue pressure sensor error, check wiring to and from sensor and
    module.

  • 7. Data: 2009-11-03 21:38:33
    Od: Meehoo <m...@B...pl>

    Qwerty pisze:

    > F27 Analogue pressure sensor error, check wiring to and from sensor and
    > module.

    Masz może pełną tabelę błędów dla pralek Siemensa? Próbowałem szukać
    swego czasu, ale nic nie udało mi się wygooglać...

    Meehoo

  • 8. Data: 2009-11-03 21:41:31
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 03 Nov 2009 22:38:33 +0100, Meehoo napisał(a):

    > Masz może pełną tabelę błędów dla pralek Siemensa? Próbowałem szukać
    > swego czasu, ale nic nie udało mi się wygooglać...

    A nie prościej zadzwonić do autoryzowanego serwisu???
    --

    Ikselka.

  • 9. Data: 2009-11-03 22:36:27
    Od: "leku" <l...@p...wprost.pl>

    > A nie prościej zadzwonić do autoryzowanego serwisu???

    Pewnie prościej ale ... wiedzieć nie zaszkodzi :)
    Standartowa odpowiedź serwisu jest taka:
    "wyświetlany błąd jest kodem serwisowym i proszę zgłosić urządzenie do
    najbliższego serwisu tel. ..."

    pozdrawiam
    leku

  • 10. Data: 2009-11-04 18:43:03
    Od: Meehoo <m...@B...pl>

    XL pisze:

    > A nie prościej zadzwonić do autoryzowanego serwisu???

    Na to nie wpadłem :P. Może dlatego, że zaczynam się zastanawiać nad
    takimi rzeczami w weekendy, kiedy serwisy raczej zamknięte. Zresztą,
    spodziewam się, że nie udzieliliby mi odpowiedzi, co może oznaczać błąd
    F28, tylko od razu wkręcili wizytę serwisanta. A do wyjęcia monety z
    węża odpływowego serwisant nie jest mi potrzebny...

    Meehoo