  • 1. Data: 2012-08-11 11:44:19
    Temat: Prefabet, Termalica, HH, Ytong, Solbet itp.
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    No właśnie,
    nadszedł czas zdecydować z czego halę z socjalem postawić.
    Czy ktoś widział może jakieś sensowne opracowanie w sieci ułatwiające wybór?
    Poczytałem trochę w sieci i jedni piszą że jednak Solbet, inni że
    Termalica też cacy, jeszcze inni że katalogi kłamią ;)

    Macie może jakieś przemyślenia i opinie a temat w/w?

    Irek.N.

  • 2. Data: 2012-08-11 12:38:51
    Temat: Re: Prefabet, Termalica, HH, Ytong, Solbet itp.
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    >No właśnie,
    >nadszedł czas zdecydować z czego halę z socjalem postawić.

    najtańszy beton komórkowy (najcieńszy konstrukcyjnie, o odpowiednich
    parametrach wytrzymałosciowych , to ci poda konstruktor) i na to styro -
    grubosc wg. fantazji :-)
    Nic nie wyjdzie taniej porównując współczynniku przenikania ciepła - inna
    sprawa ze to hala - bedzie w ogóle grzana?

    b.

  • 3. Data: 2012-08-11 15:15:49
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > najtańszy beton komórkowy (najcieńszy konstrukcyjnie, o odpowiednich
    > parametrach wytrzymałosciowych , to ci poda konstruktor) i na to styro -
    > grubosc wg. fantazji :-)

    A względem producenta? Ktoryś preferowany z jakiegoś powodu? (lub
    odwrotnie oczywiście)

    > Nic nie wyjdzie taniej porównując współczynniku przenikania ciepła -
    > inna sprawa ze to hala - bedzie w ogóle grzana?

    Będzie, będzie.
    Jest ciepło odpadowe od sąsiada. Będą też grzały maszyny w środku, a na
    wszelaki kocioł też jest.

    Miłego.
    Irek.N.