  • 1. Data: 2013-07-12 15:31:54
    Temat: Profile i wieszaki ES a wełna - ocieplenie
    Od: "Chlorek" <s...@g...pl>

    Witam
    ocieplenie poddasza wełną. Profile stalowe na wieszakach ES, odsunięte od
    krokwi na 10 cm. Jak to ocieplić. Jak tam wełnę zamontowac żeby nie było
    mostków?

  • 2. Data: 2013-07-12 22:45:26
    Temat: Re: Profile i wieszaki ES a wełna - ocieplenie
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Chlorek wrote:
    > Witam
    > ocieplenie poddasza wełną. Profile stalowe na wieszakach ES,
    > odsunięte od krokwi na 10 cm. Jak to ocieplić. Jak tam wełnę
    > zamontowac żeby nie było mostków?

    a z której strony tą wełnę chcesz wtykać ?

    jeffrey

  • 3. Data: 2013-07-16 18:23:26
    Od: "CHlorek" <s...@g...pl>

    > a z której strony tą wełnę chcesz wtykać ?
    >
    > jeffrey
    nooo..normalnie, najpierw pomiędzy krokwie, potem 2 warstwę na krowie w
    poprzek pod g-k na tymże 10cm ruszcie.Ruszt ma być wysyięty na 10cm na
    wieszakach ES. i jak teraz tam wełnę wepchnąć?

  • 4. Data: 2013-07-16 21:06:07
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > nooo..normalnie, najpierw pomiędzy krokwie, potem 2 warstwę na krowie
    > w poprzek pod g-k na tymże 10cm ruszcie.Ruszt ma być wysyięty na 10cm
    > na wieszakach ES. i jak teraz tam wełnę wepchnąć?

    racami, racami.

  • 5. Data: 2013-07-16 21:38:52
    Od: "CHlorek" <s...@g...pl>

    > racami, racami.

    wycinać takie małe gówienka i tam wciskać do wewnątrz tego ESa?

  • 6. Data: 2013-07-17 07:10:10
    Od: p...@t...pl

    W dniu wtorek, 16 lipca 2013 21:38:52 UTC+2 użytkownik CHlorek napisał:

    > wycinać takie małe gówienka i tam wciskać do wewnątrz tego ESa?

    Grzybki nie ES-y. Po zmontowaniu całości rozpinasz ruszt, montujesz wełnę nabijając
    na grzybki ostatnią warstwę i mocujesz profil, aby nie odpadło. Poszukaj opisów, było
    tego trochę.

  • 7. Data: 2013-07-17 15:54:17
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    CHlorek wrote:

    > wycinać takie małe gówienka i tam wciskać do wewnątrz tego ESa?

    ja bym przykręcił mocowania ale bez esów czy reszty, powiesił wełnę na
    sznurku rolniczym , aa przed tym bym zafoliował. a później robisz co
    chcesz.
    właściwie to zawsze wełnę wtykaliśmy pomiędzy krokwie na sznurkach,
    sama krokiew 15cm drewna jest wystarczająco izolacyjna żeby nic z tym
    nie robić, później foliowanie i tyle

    jeffrey