  • 1. Data: 2011-01-26 13:10:45
    Temat: Projekt "z wymaganiami".
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witam, poczytuje te listę od jakiegoś czasu i stad moje pytanie.
    Powoli rozglądam sie za działką budowlaną i projektem domu. Niestey co
    do projektu to są pewne wymagania:
    - idealnie parterowy
    - bez garażu w bryle (ale tu pójdę na ustępstwa)
    - 3 sypialnie + pokój do pracy/gościnny
    - główna sypialnia z wydzielona łazienką i garderobą
    - projekt przystosowany do instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją
    - płaski dach, bryła "nowoczesna" - nie "dworek":)
    - "salon" sąsiadujący przez ścianę z w miarę dużym pomieszczeniem
    gospodarczym/kotłownią - potrzebuje tam miejsca na technikę
    akwarystyczną której nie chcę mieć w salonie.

    Może komuś rzuciła się jakaś pracownia, która się specjalizuje w czymś
    podobnym? Projektów są setki ale jakoś nie znalazłęm wyszukiwarki która
    ma tego naprawdę sporo. Czyżby pozostawał tylko projekt indywidualny?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 2. Data: 2011-01-26 13:28:51
    Temat: Re: Projekt "z wymaganiami".
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    > ma tego naprawdę sporo. Czyżby pozostawał tylko projekt indywidualny?

    pewnie ze indywidualny. Natomiast przy działce uważaj - mysle ze bedziesz
    mial problem postawic dom z płaskim dachem. Zapoznaj sie z przed kupnem z
    miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Bardzo czesto narzucą
    dach skośny a czasem z różnymi dodatkowymi wymaganiami np symetryczny.

    b.

  • 3. Data: 2011-01-26 13:38:08
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Qlfon" <r...@l...pl> wrote:
> [...]
    > podobnym? Projektów są setki ale jakoś nie znalazłęm wyszukiwarki która ma
    > tego naprawdę sporo. Czyżby pozostawał tylko projekt indywidualny?

    cześć,
    Kierowałem się podobnymi kryteriami i największy problemy był z... kotłownią. W
    żadnym ciekawym projekcie nie sąsiadowała z salonem.
    Może dlatego, że idealną stroną dla kotłowni jest północ, a dla salonu południe.
    Przejrzałem z 4000 projektów, napisałem do 2 czy 3 biur z prośbą o pomoc, ale
    niestety nie otrzymałem żadnych satysfakcjonujących propozycji.
    Ostatecznie zrezygnowałem z tego pomysłu i wybrałem "Dom w gladiolach 2" z
    archonu. Garaż osobny, chyba G9.

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2011-01-26 13:49:57
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-01-26 14:28, Budyń pisze:
> [...]
    > przed kupnem z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Bardzo
    > czesto narzucą dach skośny a czasem z różnymi dodatkowymi wymaganiami np

    Dzięki b.
    Cóż, o warunkach zabudowy to już się nasłuchałęm i wiem, że nie będzie
    łatwo:( Ciekaw jestem tylko jakie koszta są związane z projektem
    indywidualnym? 15-20kpln?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 5. Data: 2011-01-26 14:43:52
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Qlfon napisał(a):

    > Ciekaw jestem tylko jakie koszta są związane z projektem
    > indywidualnym? 15-20kpln?

    Kurde... W naszej wsi pani Soltys zlecila wykonanie indywidualnego
    projektu domu ludowego, co kosztowalo ja (czyli gromade) 8 tysi. Budynek
    na 250mkw, a mnie sie glupiemu zdawalo, ze 8 tysi to duzo :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 6. Data: 2011-01-26 15:36:46
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    > Dzięki b.
    > Cóż, o warunkach zabudowy to już się nasłuchałęm i wiem, że nie będzie
    > łatwo:( Ciekaw jestem tylko jakie koszta są związane z projektem
    > indywidualnym? 15-20kpln?

    popatrz u mnie na stronce moze cos Ci podpasuje a jak nie to mozemy dowolnie
    przerabiac (nie sa to projekty typowe a propozycje indywidualnych)
    koszta to polowa tego co napisales
    lacznie z planem zagospodarowania działki
    czyli komplet do PnB
    technologia oczywiscie dowolna jaka sobie zazyczysz

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 7. Data: 2011-01-26 16:02:58
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kurde... W naszej wsi pani Soltys zlecila wykonanie indywidualnego
    > projektu domu ludowego, co kosztowalo ja (czyli gromade) 8 tysi. Budynek
    > na 250mkw, a mnie sie glupiemu zdawalo, ze 8 tysi to duzo :)

    jak nawydziwia to bedzie drogo. Jak dobrze trafi to i za 5kzł zrobi.

    b.

  • 8. Data: 2011-01-26 16:09:26
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-01-26 17:02, Budyń pisze:
    > Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:ihpbvb$vro$1@news.onet.pl...
    >

    > jak nawydziwia to bedzie drogo. Jak dobrze trafi to i za 5kzł zrobi.

    Panowie, dzięki za słowa otuchy:) przy tym co cały dom z wyposażeniem
    kosztuje to jest mały pikuś:)
    Teraz tylko powstaje pytanie z kim rozmawiać? Wysłać zapytanie ofertowe
    do wszystkich pracowni?:)
    Andrzej z Hana już się zgłosił:)

    PS. Zbigi, Budyń Na preclu już Was nie widać a tutaj proszę:)
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 9. Data: 2011-01-26 16:29:29
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    > Teraz tylko powstaje pytanie z kim rozmawiać? Wysłać zapytanie ofertowe do
    > wszystkich pracowni?:)
    > Andrzej z Hana już się zgłosił:)

    odezwij sie na maila ze stronki to pogadamy
    Andrzej

  • 10. Data: 2011-01-26 17:05:41
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > PS. Zbigi, Budyń Na preclu już Was nie widać a tutaj proszę:)

    i ja i on pisaliśmy jakos wczoraj, czy przedwczoraj :-) to ty nie zaglądasz
    pewnie :-)))) A poza tym ja juz nie mam motura tylko szmatolota, wiec
    zmieniłem grupy :P

    b.