  • 1. Data: 2009-09-22 18:26:16
    Temat: Prośba o pomoc - Woda w posadce.
    Od: "Pawel" <p...@w...edu.pl>

    Witam,

    Drodzy, proszę o porade.

    Pojawiła mi się mocna wilgoć przy drzwiach balkonowych aż podnisł się
    parkiet. Po odrkryciu okazalo się że pod wylewką jest wilgotna przy
    balkonie.
    Zbilem kawalek wylewki do bloczkow fundamentowych, zerwałem izolacje
    poziomą ( w tym miejscu była dziurawa w paru miejscach ) i zobaczyle ze
    mokro tam jest jak cholera.

    Co może być przyczyna ? Czy bloczki pociągły wode ? Z drugiej strony jest
    taras ale zadaszony i wątpie aby stamtąd woda sie dostała ?

    Poniżej link:
    http://pawelpr.wrzuta.pl/obraz/83LN0FrjbD5/zd1

    I najważniesz co ja mogę z tym zrobić ? Czym wylać aby mozna było położyć
    parkie ? Jakąś żywicą zalac ? co radzicie ?

    Bede wdzieczy za pomoc
    Paweł

  • 2. Data: 2009-09-22 23:22:25
    Temat: Re: Prośba o pomoc - Woda w posadce.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@w...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Co może być przyczyna ? Czy bloczki pociągły wode ? Z drugiej strony jest
    > taras ale zadaszony i wątpie aby stamtąd woda sie dostała ?

    Przyczyny moga byc dwie o ile nie biegna tamtedy zadne rury do grzejnika,
    ktore moga byc uszkodzone. Pierwsza to podciekanie wody od zewnatrz przez
    zle obrobione drzwi, druga to podciaganie wilgoci przez fundament i
    niewystarczajaca izolacja pozioma. Piszesz, ze jest dziurawa, nie moze byc
    dziurawa bo nie pelni swej funkcji. Nie widze tam styropianu, to jest
    przyziemie czy gora?? Jezeli przyziemie to koniecznie musisz naprawic
    izolacje, nie piszesz z czego jest zrobiona. Przy takim poziomie wod
    gruntowych folia laczona na zaklad w srodku pomieszczenia moze byc
    niewystarczajaca. Mozesz to naprawic miejscowo malujac gruntem np. Primer i
    przykleic pape termozgrzewalna, ale to naprawa miejscowa. Jezeli izolacja
    jest taka sama na calej powierzchni to mozesz miec nie lada problem.
    Zastanawiajace jest to, ze wilgoc pojawila sie przy drzwiach. Sugeruje to
    jednak problem z izolacja przy drzwiach i to bedzie ten lepszy wariant.
    Musisz przede wszystkim wykluczyc na poczatek czy to nie jest problem drzwi.
    Jezeli nie to obserwuj dokladnie reszta powierzchni i miej nadzieje, ze
    dalej jest dobrze.

    Pozdro.. TK