  • 1. Data: 2019-02-25 08:23:40
    Temat: Przyłącza wod/kan - koszt
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Mam dwie działki, które obsługują różne PWiK.
    Działka A, koszt przyłaczenia do wody, to jakies 1tys zł, koszt
    przyłączenia kanalizy to pewno całe nic, bo budując wystawili mi już
    sięgacz (czy jak to zwać) na działkę.
    Działka B, za podłączenie wody i kanalizy PWiK chce prawie 15tys zł.
    Muszę kupić studnie i pompe bo kanalizacja ciśnieniowa i muszę mieć prąd
    na działce.
    Mówiłem dyrektorowi, żeby wbudował wszystko w pas drogowy, a ja się
    grawitacyjnie wepnę. Mówi, że nie ma takiej możliwości.
    Może mnie PWiK zmuszać do finansowania ich części sieci (?), przejście
    pod drogą gminną ?

  • 2. Data: 2019-02-25 20:13:45
    Temat: Re: Przyłącza wod/kan - koszt
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 08:25:21 UTC+1 użytkownik Baczek napisał:
    > Mam dwie działki, które obsługują różne PWiK.

    Ja mam kilka działek i mi powiedzieli że sam muszę sobie zrobić sieć.

    Nie ma kasy.

  • 3. Data: 2019-02-25 20:14:42
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 20:13:47 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > Ja mam kilka działek i mi powiedzieli że sam muszę sobie zrobić sieć.
    >
    > Nie ma kasy.

    A nie byłbym pewien czy w pierwszym przyadku za przyłacze też nei bedziesz
    musiał płacić.
    Bo u mnie trzeba.

  • 4. Data: 2019-02-25 21:23:47
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-25 o 20:14, Bolko pisze:

    > A nie byłbym pewien czy w pierwszym przyadku za przyłacze też nei bedziesz
    > musiał płacić.
    > Bo u mnie trzeba.

    Chcę domek letniskowy za 40kzł postawić, a tu dodatkowo 15k wod/kan i
    1,2k prąd + instalacje na działce :(

  • 5. Data: 2019-02-26 20:14:56
    Od: "Adam" <d...@b...pl>

    Baczek
    > Chcę domek letniskowy za 40kzł postawić, a tu dodatkowo 15k wod/kan i
    > 1,2k prąd + instalacje na działce :(

    Wierć studne, kop oczyszczalnie, myślę że w 7k się spokojnie wyrobisz i
    jeszcze nie będziesz musiał co miesiąc płacić kilku stuwek haraczu urzędasom
    a rocznie to się 2-4k uzbiera, nie ma się nad czymz astanawiać.