  • 11. Data: 2013-06-27 15:19:20
    Temat: Re: 100m2 dla 6 osob
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Dalej nie widze przewag nad plaskim, za to widze widze przewagi plaskiego

    No to weź kalkulator i popatrz na wyświetlacz ;-)

    Było wielokrotnie i nie chce mi się powtarzać wyliczeń po raz kolejny. Dach
    dwuspadowy jest tańszy w budowie i tańszy w ogrzewaniu. Dla jednego będzie
    to zaleta przewyższająca jego wady, a dla innego skosy są nieakceptowalne. W
    rzeczonym przypadku domu taniego w budowie i utrzymaniu w zasadzie było to
    jedyne sensowne rozwiązanie.

    > (sprawdzic czy nie Zakopane).

    Byś się zdziwił. Od czasu zawalenia hali w trakcie targów gołębi kilka lat
    temu. Na śląsku bardzo "modne" stało się odśnieżanie dachów płaskich, nawet
    w takie zimy jak tegoroczna gdy śniegu było jak na lekarstwo.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 12. Data: 2013-06-27 15:42:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 27 Jun 2013 15:06:02 +0200 osobnik zwany Ghost napisał:

    > Dalej nie widze przewag nad plaskim, za to widze widze przewagi
    > plaskiego :-)
    > (sprawdzic czy nie Zakopane).

    sprawdzić czy nie ma takiego zapisu w planie zagospodarowania

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2013-06-27 16:27:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > temu. Na śląsku bardzo "modne" stało się odśnieżanie dachów płaskich,
    > nawet w takie zimy jak tegoroczna gdy śniegu było jak na lekarstwo.

    Opowiadasz?

  • 14. Data: 2013-06-27 16:28:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > Było wielokrotnie i nie chce mi się powtarzać wyliczeń po raz kolejny.
    > Dach dwuspadowy jest tańszy w budowie i tańszy w ogrzewaniu.

    Ryli?

  • 15. Data: 2013-06-27 17:02:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Opowiadasz?

    Podkręć jasność wypowiedzi, bo nie wiem czy czegoś nie rozumiesz (a wtedy
    postaram się wyjaśnić), czy może w coś nie wierzysz (a wtedy będę miał to
    gdzieś).

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 16. Data: 2013-06-27 17:06:10
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ryli?

    A Ty co Amerykę odkrywasz? Koszt ogrzewania w największym stopniu zależy od
    powierzchni przez którą ucieka ciepło.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 17. Data: 2013-06-27 17:46:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A Ty co Amerykę odkrywasz? Koszt ogrzewania w największym stopniu zależy
    > od powierzchni przez którą ucieka ciepło.

    Nie, zalezy od calki przenikalnosci cieplnej po calej powierzchni.

    No i teraz po pierwsze trzeba by porownac te powierzchnie (dwospadowy chyba
    jest wiekszy od plaskiego).

    I maly rebus - jaki dach latwiej zaizolowac?

  • 18. Data: 2013-06-27 17:48:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > postaram się wyjaśnić), czy może w coś nie wierzysz (a wtedy będę miał to

    Do tej hali jestem w stanie dobiegnac z mojego domu przez park, w jakies pol
    godziny - wiem jakiego pierdolca ludzie tu dostali.

  • 19. Data: 2013-06-27 18:46:41
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    W dniu 2013-06-27 17:46, Ghost pisze:

    > Nie, zalezy od calki przenikalnosci cieplnej po calej powierzchni.
    >
    > No i teraz po pierwsze trzeba by porownac te powierzchnie (dwospadowy
    > chyba jest wiekszy od plaskiego).
    >
    > I maly rebus - jaki dach latwiej zaizolowac?

    Lepsze byłoby pytanie jaki dach taniej zaizolować i taniej można
    wykonać. Na 2-spadowym wciska się wełnę mineralna miedzy krokwie i
    nie musi być to twarda wełna. Na płaskim dachu powinna być twarda.
    Na płaskim dachu będzie leżało więcej śniegu i wiosną może się
    robić sadzawka. Płaski dach jest kłopotliwy pod względem odwodnienia
    i zrobienie tego dobrze będzie trudniejsze niż dachu spadowego - a
    więc droższe. Można pokryć tylko papą, więc samo wierzchnie pokrycie
    będzie tańsze. Ale konstrukcja będzie droższa, bo będzie to kolejny
    strop żelbetowy, liczony na większy śnieg niż 2-spadowy. Ogólnie -
    porównanie może wcale nie być takie oczywiste. A dochodzą jeszcze
    kwestie estetyki: dachy 2-spadowe są generalnie lepiej postrzegane.

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 20. Data: 2013-06-27 18:59:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotrek wrote:

    > No nie wiem ... Dwie łazienki/toalety na 6 osób.
    >
    > My mamy 3 na 4 osoby.

    ha ha ha...

    ludziom to sie w głowach przerwaca :)