  • 21. Data: 2013-06-27 18:59:24
    Temat: Re: 100m2 dla 6 osob
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
    > Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro taki minimalizm to nie pomyslaes, zeby z tego zrobic kostke? Nie
    > rozumiem dlaczego wszyscy na sile wciskaja spadziste dachy. Drogie to
    > i niewygodne.

    bo debilne pańśtwo wciska nam gównian eskośne dachy.

  • 22. Data: 2013-06-27 19:02:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A Ty co Amerykę odkrywasz? Koszt ogrzewania w największym stopniu
    > zależy od powierzchni przez którą ucieka ciepło.

    no to powierzchnia dachy dwyspadowego jest większa niż płaszczaka...

    ponadto płaszczaka można wylać jako płytę i an to dać szczelną warstwę
    styropianu któa zapewni lepszą izolacyjność niż zakichana wełna w skosach.

    dodajmy że płayt ai płąski dach sa chyba jednak mniej pracochłonne niż
    skośny.

    robimy szalunek, zbrojenie lejemy z gruchy płytę.

    izolacja, styropian, membrama. obróbkli blacharskie.

    od spodu tynkujemy razem ze ścianami.

  • 23. Data: 2013-06-27 19:04:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Lukasz Kozicki wrote:

    > Lepsze byłoby pytanie jaki dach taniej zaizolować i taniej można
    > wykonać. Na 2-spadowym wciska się wełnę mineralna miedzy krokwie i
    > nie musi być to twarda wełna. Na płaskim dachu powinna być twarda.

    a po czorta tam dawać watę, trzeba dać styropian.

  • 24. Data: 2013-06-27 19:41:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
    wiadomości news:kqhq9u$2tb$1@news.task.gda.pl...

    > Lepsze byłoby pytanie jaki dach taniej zaizolować i taniej można
    > wykonać. Na 2-spadowym wciska się wełnę mineralna miedzy krokwie i
    > nie musi być to twarda wełna. Na płaskim dachu powinna być twarda.

    Albo styro.

> [...]
    > robić sadzawka. Płaski dach jest kłopotliwy pod względem odwodnienia
    > i zrobienie tego dobrze będzie trudniejsze niż dachu spadowego - a

    Przestan, plaski, nie znaczy calkowicie plaski, prezciez mam taki i sadzawek
    niet.

> [...]
    > porównanie może wcale nie być takie oczywiste. A dochodzą jeszcze
    > kwestie estetyki: dachy 2-spadowe są generalnie lepiej postrzegane.

    Generalnie o chodzi chyba tylko o to ostatnie.

    Ale skosy w domu to jest cos co bardzo trudno byloby mi zaakceptowac.

    Kazdemu jego porno.

  • 25. Data: 2013-06-27 21:21:03
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-06-27 18:59, Marek Dyjor pisze:

    > ha ha ha...
    >
    > ludziom to sie w głowach przerwaca :)

    Być może po posiłku pada komenda "srać" i wszyscy gonią do kibla :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 26. Data: 2013-06-27 22:13:14
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-27 18:59, Marek Dyjor wrote:
    > ludziom to sie w głowach przerwaca :)

    A nienienie. To nie o to chodzi. Wystarczy, że żona i dzieci wychodzą o
    podobnej porze do pracy/na uczelnie i Armagedon gwarantowany.

    Piotrek

  • 27. Data: 2013-06-28 08:02:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
> [...]

    Przebijam, dwie na dwie osoby. A i tak ciosano, chcialoby sie trzecia.

    > Być może po posiłku pada komenda "srać" i wszyscy gonią do kibla :)

    Moze to maja przewidziane na sytuacje, ze ktos chce srac i kapac sie
    jednoczesnie, wtedy dwie lazienki zajete. Trzecia w rezerwie, gdyby ktos
    mial pilna potrzebe.

  • 28. Data: 2013-06-28 09:08:11
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > no to powierzchnia dachy dwyspadowego jest większa niż płaszczaka...

    Liczysz sam dach czy całość (dach + ściany)? Bo jeśli o mnie chodzi to
    jakbym nie próbował uwalić dwóch kantów w prostopadłościanie to zawsze
    otrzymuję bryłę o mniejszej powierzchni.

    > ponadto płaszczaka można wylać jako płytę i an to dać szczelną warstwę
    > styropianu któa zapewni lepszą izolacyjność niż zakichana wełna w skosach.

    Wszystko można, ale czy się opłaca.

    > dodajmy że płayt ai płąski dach sa chyba jednak mniej pracochłonne niż
    > skośny.

    Ale droższy, a piszemy o przypadku samodzielnej budowy więc robocizna jest
    tania.

    > robimy szalunek, zbrojenie lejemy z gruchy płytę.
    > izolacja, styropian, membrama. obróbkli blacharskie.
    > od spodu tynkujemy razem ze ścianami.

    Mniej roboty to fakt, ale taniej nie będzie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 29. Data: 2013-06-28 09:15:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 27 Jun 2013 18:46:41 +0200, Lukasz Kozicki

    > Lepsze byłoby pytanie jaki dach taniej zaizolować
    > i taniej można wykonać.

    BTW ktoś miał do czynienia z taką technologią?
    http://youtu.be/zIF5eQ89HS4

    Za, przeciw?

    --
    Pozdor Myjk

  • 30. Data: 2013-06-28 09:27:32
    Od: "mcs" <...@...pl>

    > A coś konkretniej,

    Konkretniej? OK, wrzuć jeszcze tylko widok od strony podwórza, ściany
    szczytowej, napisz czym tam grzeją.i gdzie jest południe.

    > Nie spodziewałeś się chyba że na 100m2 będzie tyle samo przestrzeni co na
    > 300m2.

    Nie, ale spodziewałbym się, że na 100m2 będzie tyle przestrzeni co na 100m2

    mcs