  • 31. Data: 2019-10-14 17:45:27
    Temat: Re: 13go "NieNaTemat"
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 października 2019 16:11:00 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Nawet jak nie uzyskają 230 głosów w sejmie i 50 w senacie to kwestia tygodni jak
    przeciągną na swoją stronę tych kilku brakujących posłów czy senatorów

    wiekszosc w sejmie niewielka ale zdaje sie jest pewna. Natomiast w senacie pis
    potrzebuje do wiekszosci 3 osoby. Z tych senatorów niezależnych prolatformerscy są
    gawłowski, kwiatkowski i eee nie pamietam nazwiska, natomiast propisowska jest
    podobno ta kobieta.
    Czyli jeszcze dwóch potrzeba. Zachodziłaby koniecznosc dogadania sie np. z psl-em w
    sejmie, to wtedy automatycznie senatorzy z psl bedą glosować jak pis.
    Czy to ma szansę - raczej małą, bo pis bez tych układzików te sobie poradzi.

    b.

  • 32. Data: 2019-10-14 17:49:04
    Od: Budyń <b...@g...com>

    napisał:
> [...]
    ze wyskrobia cokolwiek, 5% bedzie dobre.
    dhondta. I dlatego też tvn mocno ich pompowało w ostatnim tygodniu. Tak było w
    zeszlych wyborach - pis mial jakies tam 37% glosów ale dostał powyżej 50% mandatów bo
    sie koalicja lewicowa wykrzaczyła.
    rozmydlala sie odpowiedzialnosc. W koncu za 4 lata tez beda wybory.

    > No popatrz, a PiS tak się pompowało we wszystkich telewizjach pisowych w
    > bardzo agresywny i chamski sposób. I co? I dostają po dupie.

    będą rządzić, trudno mówic ze dostali po d... .

    Natomiast mnie sie by marzyło zeby to wszystko znormalniało, gdyby opozycja przestała
    być totalną a była rzeczową, a pis mógłby wzmożenie ideologiczne troche odpuscic. Ale
    to sie nie zdarzy.

    b.

  • 33. Data: 2019-10-14 18:46:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pytanie, jaki odsetek wiejskich wyborców mieszka już w miastach i tylko wraca na
    głosowania i po słoiki.
    Sądząc po rejestracjach to spory.

    -----

  • 34. Data: 2019-10-14 19:33:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Oct 2019 18:46:07 +0200, ąćęłńóśźż

    > Pytanie, jaki odsetek wiejskich wyborców mieszka już w miastach
    > i tylko wraca na głosowania i po słoiki. Sądząc po rejestracjach to spory.

    Ale że co -- zamieszkanie w mieście zmienia automatycznie mentalność?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 35. Data: 2019-10-14 19:44:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Oct 2019 08:49:04 -0700 (PDT), Budyń

    > będą rządzić, trudno mówic ze dostali po d... .

    Pomimo kiełbasy wyborczej rzucanej na prawo i lewo ponad połowa głosujących
    im mandatu NIE DAŁA. Jak dla mnie dostali po dupie, i tylko robią dobrą
    minę do złej gry. No, będą rządzić.

    > Natomiast mnie sie by marzyło zeby to wszystko znormalniało, gdyby
    > opozycja przestała być totalną a była rzeczową, a pis mógłby wzmożenie
    > ideologiczne troche odpuscic. Ale to sie nie zdarzy.

    Z PiSem nie da się normalnie. Pokazali to dobitnie w 2005-2007 niszcząc
    swoich KOALICJANTÓW rządowych. Bo fakty są takie, że chcieli ich zniszczyć
    i to zrobili, by iść na wybory po włądzę totalną. Tylko wtedy ludzie się
    wczas obudzili i PiS dostał kubeł lodowatej głowy na głowę. Po 8 latach
    wyciągnęli wnioski, przestali się rozdrabniać, przekupili ludzi kiełbachą,
    uprali ludziom mózgi imigrantami (akurat im temat podszedł na czas),
    aborcją, gejami -- no i bedą rządzić.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 36. Data: 2019-10-14 19:47:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Oct 2019 05:48:19 -0700 (PDT), Budyń

    > kukiz to sie przejechał na chorobliwej ambicji być ponad to całe
    > polityczne szambo - i nie wziął pieniedzy z budżetu. A potem zdziwiony
    > ze bez pieniędzy nie mozna podskoczyć tym którzy pieniądze mają, musiał
    > podkulic ogon i prosic sie u ludowców.

    Wszystko jedno jakie były powody, ważne że poległ. Tak samo jak polegnie
    konfederacja, co tak samo jak kukiz się maluje na antysystemowca co będzie
    patrzyć reszcie na ręce -- a taki sam syf prezentuje jak reszta polityków.
    Aby tylko do żłoba się dorwać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 37. Data: 2019-10-14 20:01:39
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 października 2019 19:44:16 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > im mandatu NIE DAŁA. Jak dla mnie dostali po dupie, i tylko robią dobrą

    wyraźnie mamy inne rozumienie frazy dostac po d...
    Mnie sie wydawało ze to oznacza przegrać.
    Polska od macedonii dostala po d bo było tylko 2:0 a nie 5:0 :-) Te klimaty logiki.

    > Z PiSem nie da się normalnie.

    da sie albo sie nie da ale sie nie dowiemy bo nikt (zapewne) nie spróbuje.

    b.

  • 38. Data: 2019-10-14 20:21:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Oct 2019 11:01:39 -0700 (PDT), Budyń

    > wyraźnie mamy inne rozumienie frazy dostac po d...

    Najwyraźniej. Dla ciebie wystarczy wygrać wybory (kiełbasą i
    populistycznymi pierdami) i, pomimo że po wyborach widać że większość ludzi
    nie podziela kierunku władzy, brnąć dalej w "lepszą zmianę" i jeszcze
    krzyczeć że mało! No właśnie, sam prezes krzyczał że mało.

    > Mnie sie wydawało ze to oznacza przegrać.

    Otóz nie zawsze.

    > Polska od macedonii dostala po d bo było tylko 2:0 a nie 5:0 :-) Te klimaty logiki.

    No właśnie, ale Polska strzeliła wszystkie gole zgodnie z przepisami.
    Gorzej jakby wszystkie strzelili ręką i się z tego cieszyli odtrąbiając
    druzgocące zwycięstwo. Te klimaty logiki.

    > da sie albo sie nie da ale sie nie dowiemy bo nikt (zapewne) nie spróbuje.

    Nie spróbuje, bo wie jacy to są ludzie. Od tamtego czasu, gdy przypominam
    ponownie, ZNISZCZYLI KOALICJANTÓW, się mentalnie nie zmienili. Rzekłbym
    nawet że jest gorzej, bo prezes jeszcze bardziej sfiksował po tym jak brata
    popchnął w przepaść. Oni nigdy nie chcieli i nadal nie chcą mieć
    koalicjanta -- z koalicjantem są zawsze jakieś kłopoty, bo może chcieć mieć
    swoje zdanie -- oni chcą mieć władzę totalną (2007 rok to doskonale
    pokazał). Naiwnym trzeba być, by myśleć że oni chcą jakiejś ugody.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 39. Data: 2019-10-14 21:59:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Słoma zawsze zostanie, ale powinni głosować na P0 choćby dla niepoznaki?

    -----

  • 40. Data: 2019-10-14 22:13:42
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 października 2019 20:21:44 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > Gorzej jakby wszystkie strzelili ręką i się z tego cieszyli odtrąbiając
    > druzgocące zwycięstwo. Te klimaty logiki.

    otóż:
    jesli pis wygral uczciwie to w d wziąła platforma
    jesli wygrał nieuczciwie to w d wzieła platforma i naród
    pis w d nie wziął bo wygrał

    wykręcanie znaczeń powoduje ze kazda dyskusja mija sie z celem

    b.