  • 41. Data: 2019-10-15 09:00:59
    Temat: Re: 13go "NieNaTemat"
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Oct 2019 13:13:42 -0700 (PDT), Budyń

    > otóż:
    > jesli pis wygral uczciwie to w d wziąła platforma
    > jesli wygrał nieuczciwie to w d wzieła platforma i naród

    No tak, zapomniałem, przecież to wina tusku!

    > pis w d nie wziął bo wygrał

    Powtórzę ponownie, z nadzieją że zrozumiesz. Skoro pis, serwując kiełbasę
    wyborczą w programach socjalnych (literalnie kupując sobie głosy za
    pieniądze głosujących), do tego piorąc ludziom mózgi tubą propagandową w
    którą wpompował MILIARD złotych (gdy na kampamię wyborczą dostają około
    20mln), strasząc ignorantów jak w średniowieczu straszyli czarownicami,
    czytaj pirdział populistycznie (to wszystko do kupy to nie jest uczciwa
    demokratyczna polityczna potyczka -- stosując Twoje porównanie do futbolu,
    strzelał gole ręką), uzyskując mniej niż 50% całkowitego popracia (i
    jeszcze nie zaciągnął do urn, tymi swoimi faulami, blisko 40%), i
    uwzględniając że nie ma wśród tego, FRONTU antypisowego, koalicjanta, to
    poległ. Wygrał władzę w sejmie, ale ogólnie to poległ. Dlatego się tak
    kurdupel wytrząsał że powinno być więcej i on nieborak nie rozumie dlaczego
    tak mało. No, on NIE ROZUMIE kompletnie jak to możliwe że dali kiełbaskę,
    takie niepodważalne "argumenty", a reszta nie rozumie "dobrej zmiany". Jak
    nic same komuchy, "pedały" i złodzieje -- dlatego będzie dalej brnął w
    "dobrą zmianę".

    > wykręcanie znaczeń powoduje ze kazda dyskusja mija sie z celem

    To przestań kręcić.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 42. Data: 2019-10-15 10:25:36
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 października 2019 09:01:00 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > takie niepodważalne "argumenty", a reszta nie rozumie "dobrej zmiany". Jak
    > nic same komuchy, "pedały" i złodzieje -- dlatego będzie dalej brnął w

    myjk,a tak w ogóle to były jakies plusy poprzedniej pisowskiej kadencji?

    b.

  • 43. Data: 2019-10-15 10:27:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-10-14 o 16:00, Uzytkownik pisze:

    > No popatrz, a PiS tak się pompowało we wszystkich telewizjach pisowych w
    > bardzo agresywny i chamski sposób. I co? I dostają po dupie. Nawet
    > prezenty rozdawane przez pana prezesa nie pomogły, ani wyjątkowo
    > zmobilizowany elektorat, który się boi sprzeciwić swojemu proboszczowi.
    > Prawdopodobnie nie będzie już się samodzielnie szarogęsić.

    Się już zaczyna oszczędzanie:
    https://swiatoze.pl/program-czyste-powietrze-dla-now
    ych-budynkow-obowiazuje-tylko-do-konca-2019-r/

    --
    Pete

  • 44. Data: 2019-10-15 10:34:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 października 2019 10:27:27 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Się już zaczyna oszczędzanie:
    > https://swiatoze.pl/program-czyste-powietrze-dla-now
    ych-budynkow-obowiazuje-tylko-do-konca-2019-r/

    A nie uważasz że dość sensownie to uzasadniają?
    Trochę dziwny to był program od początku:
    -dofinansowywali wstawianie kotłów na ekogroch
    -solary i FV nie dofinansowywali bezpośrednio tylko dawali na to kredyt- na bardzo
    niski procent co prawda ale kredyt
    -dofinansowywali wymiany bram garażowych, drzwi i okien.

  • 45. Data: 2019-10-15 10:44:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ile razy dziennie ćpasz tefałen?
    A pamiętasz, jak P0 zakręciło nam ciepłą wodę w kranach?

    -----

  • 46. Data: 2019-10-15 10:46:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wróć do klasówek, bo nie zdasz i będzie na PiS (choć szkoła samorządowa).

    -----

  • 47. Data: 2019-10-15 10:54:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 15 Oct 2019 10:44:29 +0200, ąćęłńóśźż

    > Ile razy dziennie ćpasz tefałen?

    Nie oglądam tefałenu, chyba że jakiś dobry film rzucą. Aczkolwiek od kiedy
    tvpis zaczęło programowo zasysać muł, to i reszta się przestała starać.
    Więc odpowiadając na twoje niesamowicie podchwytliwe pytanie, ogólnie mało
    TV oglądam. Wniosek z tego jestem jestem komuchem i złodziejem, bo tefałen
    to głównie geje oglądają.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 48. Data: 2019-10-15 10:58:09
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-10-15 o 10:34, Kris pisze:

> [...]
    niski procent co prawda ale kredyt
    > -dofinansowywali wymiany bram garażowych, drzwi i okien.

    Tylko że wycofanie tych dopłat dla nowych budynków, spowoduje kombinowanie.

    Gdybym teraz miał budować nowy, to wstawiłbym cokolwiek, a potem
    wystąpił o dotację na wymianę.

    I dotacja wpadnie.

    --
    Pete

  • 49. Data: 2019-10-15 11:05:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 października 2019 10:58:11 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Tylko że wycofanie tych dopłat dla nowych budynków, spowoduje kombinowanie.
    >
    > Gdybym teraz miał budować nowy, to wstawiłbym cokolwiek, a potem
    > wystąpił o dotację na wymianę.
    >
    > I dotacja wpadnie.
    Kwestia czy by sie to Tobie opłaciło
    Wstawisz byle co za 20tys, kupisz lepsze za 40tysi, dotacje dostaniesz 30% czyli
    12tysi a w plecy jesteś 20tysi za byleco.
    Wg mnie nieopłacalne takie kombinowanie by było.
    No i jak ktoś buduje nowy dom to raczej dochody ma wyższe wiec dotacje może wyjść
    187%(wystarczy że masz dochód większy jak 1600zł na osobę)

  • 50. Data: 2019-10-15 11:21:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 października 2019 11:05:28 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    .
    > No i jak ktoś buduje nowy dom to raczej dochody ma wyższe wiec dotacje może wyjść
    187%(wystarczy że masz dochód większy jak 1600zł na osobę)

    18% oczywiście