  • 51. Data: 2011-11-05 09:52:36
    Temat: Re: 15 cm styropianu wystarczy?
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Filip" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:j91sgs$8p2$1@news.task.gda.pl...
    > To trzeba obliczyć, żeby punkt rosy nie wyszedł gdzieś w środku.

    A jesli wyjdzie to co? Ten punkt ma pełne prawo sie pojawic w scianie, w
    scianie ma prawo pojawic sie slad wilgoci -tylko ona ma miec kiedy
    odparować. Czyli na wykresach patrzymy kiedy punkt rosy sie pojawia, jesli
    tylko przy duzych mrozach - to jest to w porządku. Ale jesli pół zimy to juz
    nie.

    w necie da sie znaleźć programy do liczenia tego, nawet darmowe. Miałem i
    chcialem rzucic nazwą, ale znaleźć teraz nie moge...

    b.

  • 52. Data: 2011-11-05 11:51:42
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2011-11-05 10:52, Budyń pisze:

> [...]
    > tylko przy duzych mrozach - to jest to w porządku. Ale jesli pół zimy to juz

    Sam sobie zadałeś pytanie i odpowiedziałeś. Lubię takich rozmówców.

    > w necie da sie znaleźć programy do liczenia tego, nawet darmowe. Miałem i
    > chcialem rzucic nazwą, ale znaleźć teraz nie moge...

    Chyba nie siedzisz w budowlance, co?

    Jedno kliknięcie myszką:
    http://www.cekol.pl/swiat_profesjonalisty/kalkulator
    _doboru_wlasciwej_grubosci_izolacji.htm

  • 53. Data: 2011-11-05 12:03:10
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Filip" <q...@q...pl> napisał w wiadomości > Chyba nie
    siedzisz w budowlance, co?

    > Jedno kliknięcie myszką:
    > http://www.cekol.pl/swiat_profesjonalisty/kalkulator
    _doboru_wlasciwej_grubosci_izolacji.htm

    chłopczyku, ten link to podałem miesiąc temu tu na grupie :-) A zdradz mi co
    on ma wspólnego z punktem rosy? Albo chociaż ogólnie z tym watkiem?

    b.

  • 54. Data: 2011-11-05 14:48:45
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Filip" napisał w wiadomości grup

    >Idź chłopaku na pierwsze lepsze szkolenie z dociepleń. Bo pierniczysz takie
    >głupoty, że szkoda słów...

    Popatrz ko jest organizatorem/sponsorem takiego "szkolenia' i wyciągnij
    wnioski;))

  • 55. Data: 2011-11-05 16:15:45
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    >

    > chłopczyku, ten link to podałem miesiąc temu tu na grupie :-) A zdradz mi
    > co on ma wspólnego z punktem rosy? Albo chociaż ogólnie z tym watkiem?

    Zdaje sie nowy nasz grupowicz jest na tyle przekonany do wlasnej wiedzy, ze
    pozostaje nam juz tylko przytakiwac.
    Ciekawe jak sobie sciana 1W poradzi z problemem doboru wlasciwej izolacji,
    ale nie odwaze sie spytac...

    Pozdro.. TK