  • 21. Data: 2011-06-24 08:55:46
    Temat: Re: 2-3 lata temu
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    On 22 Cze, 20:54, Kadar <o...@g...com> wrote:
    > Mam wrazenie ze jednak cos sie zmienilo. 2-3 lata temu na potege
    > ludzie budowali sie, wnosze to z tematow i ilosci dyskusji. Wtedy mase
    > pytan bylo o to jak cos budowac, co z czego sie robi itd. Chyba jakby
    > mniej takich dyskusji a wiecej o problemach uzytkowania domow. Czy sie
    > mylę?

    Mylisz ...

    Domów buduje się naprawdę dużo ...
    Developer który mi wybudował dom nie narzeka na brak pracy i inni
    pobliscy developerzy także ...
    Dodatkowo co krok widzę jak ktoś się buduje w a miastach powstaje
    mnóstwo nowych bloków ...

    Co do pisania na forum ...
    Nie każdy widzi sens pisania na forum ...
    Są tacy którzy po napisaniu na forum dają sobie spokój z dalszym
    pisaniem ...

    Ja sam na początku pisałem i opisywałem moją budowę którą buduje dla
    mnie developer ...

    Dzięki "dobrym radom" z tego forum niemalże nie porzuciłem budowy i
    nie straciłem kilkunastu tysięcy złotych i kilku miesięcy ...
    Były wypowiedzi ludzi że dom trzeba rozebrać i wogóle przy pierwszym
    wiatrze/deszczu będzie lało się i itd ...

    Okazało się że przeżył naprawdę silne zawieruchy i bardzo silne opady
    deszczu (z gradem) i nic nie cieknie a dom stoi ;)

    Być może ludzie wolą zamiast anonimowych rad osób do których nie
    wiadomo jakie mają kwalifikacje i wiedzę skorzystać z rad prawdziwych
    realnym fachowców ?
    Niestety rady od laików i amatorów mogą potem skutkować sporymi
    kosztami i problemami ...

  • 22. Data: 2011-06-24 09:11:43
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > Ja po malu mysle o pozegnaniu sie z grupa. Chyba wszystko czego moglem sie
    > dowiedziec juz sie dowiedzialem, a mlodziez zdaje sie na dzien dobry wie i
    > tak lepiej, wiec co mozna jeszcze pisac?? Starzy grupowi znajomi tez mniej
    > sie tu realizua (przy okazji pozdrawiam starych wyjadaczy grupy), a
    > powracajace tematy o wyzszosci jednego nad drugim po tych paru latach
    > zaczynaja nudzic. Pewnie po woli nadchodzi pokoleniowa zmiana i przyjdzie
    > czas napisac "unsubscribe" szerokiemu gronu. Nostalgicznie mozna powiedziec
> [...]

    Starzy "pisarze" po prostu powoli się wykruszają ...

    Ja na "grupach" jestem od kilkunastu lat ...

    Na początku mocno się udzielałem na wielu grupach dyskusyjnych
    (głównie komputerowych). Jednakże po kilku latach udzielanie się w
    czymś co na codziennie sie robi nie jest już tak interesujące i
    pasjonujące ...
    Zacząłem udzielać się na innych forach ...
    Dodatkowo "ataki trolli" i szczeniaków którzy wszystko wiedzą lepiej a
    jak ktoś mówi coś innego to troll i wariat sprawiły że zacząłem się
    sporo mniej udzielać ...

    W ciągu kilkunastu lat niestety poziom rozmowy i styl prowadzenia
    rozmów drastycznie upadł ...
    Kiedyś na forum pisały osoby które chciał się coś dowiedzieć i osoby
    które udzielały odpowiedzi. Było mnóstwo ciekawych i interesujących
    wypowiedzi i długich konwersacji ...
    Niestety potem pojawiło się mnóstwo "debili" którzy chcieli
    "zaistnieć" i styl prowadzenia rozmów zszedł do rynsztoka ...

    Obecnie coraz ciężej się pisze i czyta , bo co chwilę mamy wypowiedzi
    trolli i osób których bawi obrażanie innych i pisanie bzdur ...
    Niestety pozorna anonimowość przyciąga mnóstwo debili i ludzi którzy
    chcą "odreagować" w internecie ...

  • 23. Data: 2011-06-24 09:59:18
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

> [...]
    > poznalem Was ciekawych ludzi, wiele sie nauczylem i wiele zmienilem
    > poczatkowych koncepcji dzieki radom grupy. Dzis mam lepiej niz mialem
    > miec. No ale przychodzi czas, kiedy problemow mlodych nie chce sie czytac,
    > bo ile mozna o posadzkach i styropianie, a starzy coraz mniej pisza
    > tematow pobocznych o ktorych po budowie chyba chetniej sie rozmawia. Nie
    > ma juz tu paru ciekawych ludzi, ze wspomne Tornada, Plumpiego, Screama,
    > kontrowersyjnego i znanego pod kilkoma nickami Marko1a i paru innych nie
    > mniej wartosciowych. Z czasem nie bedzie tez i nas. Zobaczymy moze do

    No propszę, rysiozklanu to ściema :)

  • 24. Data: 2011-06-24 16:50:57
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl>

    > Ja po malu mysle o pozegnaniu sie z grupa. /.../
    > Nostalgicznie mozna powiedziec warto bylo, ale chyba czas konczyc...

    :( Jak już dostrzegę jakąś ciekawą postać w necie
    z którą miło porozmawiać to się dowiaduję jw. :(

    Jakieś czasy załamki netowej????

    --
    Yozwig :(

  • 25. Data: 2011-06-24 19:51:13
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Yozwig" <j...@o...pl> wrote in message news:iu2f8o$jjc$1@news.onet.pl...

    > :( Jak już dostrzegę jakąś ciekawą postać w necie
    > z którą miło porozmawiać to się dowiaduję jw. :(
    >
    > Jakieś czasy załamki netowej????

    Może nieukończony dom sprzedaje :-)

  • 26. Data: 2011-06-24 20:06:33
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    kiki pisze:

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > U was też tak tubylcy palili opony ? W mojej okolicy po horyzont czarny dym
    > z palonej gumy :-) To jakaś tradycja czy coś?

    w twojej okolicy to znaczy gdzie? U mnie (samo centrum PL) dymów
    mnóstwo, ale bliżej Łodzi to już wcale.

    bajcik

  • 27. Data: 2011-06-24 20:10:43
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl>

    > Może nieukończony dom sprzedaje :-)

    A Kolegę to jakoś by ucieszyło, ze taka emotikonka na końcu?

    --
    Yozwig

  • 28. Data: 2011-06-24 20:49:11
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    <b...@k...math.uni.lodz.pl> wrote in message

    > w twojej okolicy to znaczy gdzie? U mnie (samo centrum PL) dymów
    > mnóstwo, ale bliżej Łodzi to już wcale.

    Trójmiasto. To jakieś religijne rytuały. Najpierw pół dnia tubylcy czynili
    jakieś huczne egzorcyzmy przy okolicznych powbijanych krzyżach i kapliczkach
    po czym poszli palić opony. To ta sama religia co w kościołach myślisz ?

  • 29. Data: 2011-06-24 20:50:52
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Yozwig" <j...@o...pl> wrote in message news:iu2r1g$ss2$1@news.onet.pl...

    > A Kolegę to jakoś by ucieszyło, ze taka emotikonka na końcu?

    Zawsze daję buźki na końcu :-) W sumie to żeby się na jakąś taka pisaninę
    usenetową obrazić ? :-)

  • 30. Data: 2011-06-24 20:51:26
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    kiki pisze:

    > "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Już pisałem o tym, że nie dosyć że nic się nie buduje w mojej okolicy, poza
    > może sporadycznymi przypadkami, to jeszcze ludzie się wyprowadzają.
    > Jadę czasem 10km przez wsie omijając korki i nic, cisza. Moja okolica
    > powstawała od 2005 do 2008 i koniec.
    > Same banery sprzedam dom, działkę, stan surowy itd....

    Trasę tam budują? Ubojnię? Przetwórnię śmieci?

    bajcik