  • 11. Data: 2012-08-14 17:03:56
    Temat: Re: 2 pro?ba o identyfikacj? ro?linek
    Od: Jacek <b...@g...pl>

    W dniu 2012-08-14 14:42, czeremcha pisze:
    > Ale, jak widzę /albo raczej - nie widzę, bo nikt ci nie odpowiedział/ Grupowicze
    bardziej jeszcze cenią wkład pracy własnej autora wątku. Gdybyś tak rzucił swoje
    podejrzenia co do nazw "roślinek" - z chęcią i przyjemnością rzuciliby się do
    ewentualnej korekty albo potwierdzenia...
    No tak.....
    Przystępuję więc do wyjaśnień:
    Zadanie co do zielnika jest takie:
    znaleźć 20 roślin, wysuszyć i oznaczyć. W takiej właśnie kolejności,
    czyli najpierw roślina, a potem szukamy, co zacz.
    Póki co mamy tych roślin ze 30 z hakiem, w tym:
    Chenopodium album (jest na jednym ze zdjęć z 12.08)
    Aegopodium podagria
    Tagetes patula
    Digitalis purpurea
    Achillea millefolium
    Syringa vulgaris
    Bellis perenis
    Acer pseudoplatanus (na 90%)
    Kalanchoe laciniata
    Melissa oficinalis
    Trifolium hybridum

    a także takie cuda ;-), jak:
    Urtica dioica
    Taraxacum oficinale
    Plantages lanceolata

    i parę innych.

    Na koniec poproszę Cię o wyjaśnienie skąd wniosek, że jak ktoś pisze na
    grupę pytanie, to na pewno jest leniem i chce żerować na czyjejś pracy?

    Jacek

  • 12. Data: 2012-08-14 18:31:58
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    Bo tak to żywcem wygląda... ;-)

    Jak cię widzą, tak cię piszą. ;-)

    Ania

  • 13. Data: 2012-08-14 19:31:37
    Od: " skryba" <s...@g...pl>

    > Na koniec poproszę Cię o wyjaśnienie skąd wniosek, że jak ktoś pisze na
    > grupę pytanie, to na pewno jest leniem i chce żerować na czyjejś pracy?

    Jestem na tej grupie dopiero 10 lat. Dirko znacznie dłużej.
    Mamy doświadczenia z intelektualnymi hienami.
    Pozdrawiam matuzalemowo
    skryba