  • 11. Data: 2010-04-20 17:15:43
    Temat: Re: 2 tynki w jednym mi9eszkaniu
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

> [...]
    > mokro) i nie szlifuje (wygląda wtedy jak szkło - ohyda, wygląda wtedy
    > jak paskudny gips). Powinna mieć konsystencję jogurtu. Tynk cementowy
    > jest mocno chłonny, więc trzeba go przed namoczyć lub zagruntować (bo
    > jak pierwsza warstwa ci wyschnie i nie zdążysz nałożyć drugiej to
    > kicha). "Fachowcy" nie lubią gładzi  wapiennych bo są przyzwyczajeni do
    > syfnego gipsu, który nie schnie tak szybko a potem i tak się go
    > przeciera. A przy wapiennych musisz mieć miękką pacę, jak przejedziesz
    > stalową to wyślizgasz i będzie wyglądało tragicznie.

    To moi fahofcy nie poradza sobie z tym. Lepiej niech robia to co
    sknocic trudniej, chociaz nie ukrywam wolalbym wapienny.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 12. Data: 2010-04-20 18:38:19
    Od: M <M...@w...pl>

    Dy pisze:

    > To moi fahofcy nie poradza sobie z tym. Lepiej niech robia to co
    > sknocic trudniej, chociaz nie ukrywam wolalbym wapienny.

    Z ciekawostek - gładź wapienna wygląda tak, jakby ściana była po
    pierwszym malowaniu.

    M.

  • 13. Data: 2010-04-21 07:20:27
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Z ciekawostek - g ad wapienna wygl da tak, jakby ciana by a po
    > pierwszym malowaniu.
    tekst -

    Zdaje sie ze zanika powoli umiejetnosc wykonywania prac ciut
    trudniejszych wymagajaca wlozenie jakiegos wysilku, niekoniecznie
    duzego.

    Pozdrawiam
    Dy