  • 11. Data: 2009-08-17 13:50:44
    Temat: Re: 30°C
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Aug 2009 15:46:54 +0200, Dirko napisał(a):

    > Hejka. Tnij babo posty bo Ci antenkę urwę!
    > Pozdrawiam grożąco Ja...cki

    Coś zzieleniałeś w tem sierpniu :-D
    --

    Ikselka.

  • 12. Data: 2009-08-17 14:03:30
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    Hejka. Dla pocieszenia szukających dziury w całym nadzwyczajnie
    obrodziły śliwy. U nas śliwkowy rok. :-)
    Pozdrawiam wyjątkowo Ja...cki

  • 13. Data: 2009-08-17 20:01:38
    Temat: było 32°C
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    a później wiało, grzmiało, sypało gradem
    SJS

  • 14. Data: 2009-08-17 23:32:24
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Dirko wrote:
    > Hejka. Dla pocieszenia szukających dziury w całym nadzwyczajnie
    > obrodziły śliwy. U nas śliwkowy rok. :-)

    dla zamazania obrazu malkontenta - kiedy już przejdę przez tysiąc ślimaków i
    dojdę do mojej renklody mam uśmiech od ucha do ucha, bo drzewko w ogóle nie
    dbane, nie pryskane i ma owoców całe kiście. Czekałem 4 lata aż zaoowocuje,
    podejrzewałem, że to może "dzik", ale jak już poszło to na całego. PYCHA. I
    nie ma robaków.

    moon

  • 15. Data: 2009-08-21 09:35:09
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .com...

    > Jakoś chłodno tam w Polsce. U mnie dziś było 34 C :-)

    Już się ociepliło. U mnie też dzisiaj już 34 C.
    Szybko doganiamy Amerykę.

    Pozdrawiam upalnie
    skryba