  • 1. Data: 2023-12-05 21:26:47
    Temat: 300 metrow
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Francuska akademia medyczna ustaliła bezpieczna odległość od wiatraka na 2 kilometry.
    Rodzimy PZH twierdzi autorytatywnie ze minimum to 1500 metrów. folksdojcze uważaj ze
    dla polskich niewolników wystarczy 300 metrow. Po ostatniej nagonce nieruchomosci
    położone nawet w dostatecznej odległości od wiatrakowa straca znaczaco na wartości.
    Jesli pozwolenie na postawienie wiatraka/wiatrakowa ma być nadrzędne nad planem
    zagospodarowania przestrzennego to kazde miejsca ze będzie mozliwosci postawienia
    wiatraka/ów będzie przez potencjalnych nabywców omijane. Również na fotowoltaikę
    wiatraki będą miały niekorzystny wpływ. Oczywiście na mała dachowa fotowoltaikę. Juz
    się mowi ze wiatrakami beda zarzadzały społki reprezentujące kapitał niemiecki i
    szwabska politykę gospodarcza. W tej chwili zbyt duze nasłonecznienie powoduje
    odłaczenia od sieci instalacji za jakimiś transformatorami. Wiatraki daja prad do
    minimum linii sredniego napięcia. Podskoczy napięcie w lini sredniego napięcia to
    podskoczy napięcie w liniach niskiego napięcia i duze obszary zostaną pozbowianie
    mozliwosci dostarczania prądu do sieci z instalacji FV. Priorytet będzie miał w
    dostępie do sieci zarzadzanych przez folksdojczow prad z wiatrakow ze społek
    powiazanych z niemcami. Mnie z wyjatkiem wzrostu ceny pradu cała sprawa nie dotyczy.
    Uważam ze w promieniu kilku do kilkunastu kilometrów od miejsca w ktorym mieszkam
    zaden wiatrak nie powstanie. Ciekawy jestem czy juz sa ludzie co głosowali zgodnie z
    naukami tvnu i juz załuja ze placforma i społka maja więcej od PiSu posłow.

  • 2. Data: 2023-12-05 22:00:57
    Temat: Re: 300 metrow
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > wystarczy 300 metrow.

    Skąd ten problem? Dlaczego tak trudno znaleźć lokalizację gdzie nie ma
    zabudować w promieniu 10 km?
    Ludzie osiedlają się tak gdzie wieje?

    Robert

  • 3. Data: 2023-12-05 22:38:11
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Skąd ten problem? Dlaczego tak trudno znaleźć lokalizację gdzie nie ma
    > zabudować w promieniu 10 km?
    > Ludzie osiedlają się tak gdzie wieje?

    Przecież on napisał same brednie. Raz że wieje w Polsce w niewielu
    miejscach, dwa, że gdyby sprawdził ILE razy wieje i z jaką siłą, to by
    bzdur nie pisał. Wiatraki wbrew pozorom nie są lepsze od PV. Wystarczy
    spojrzeć do Niemiec, bo oni mają tego najwięcej...ale mają też inne
    ciągi powietrzne, znacznie lepsze niż w Polsce.

    Dzisiaj słyszałem taką jedną "megabzdurę".
    300 m ma być dla wiatraków "cichych" bo są takie.

    Zapytałem PiSiora, czy wie, dlaczego chodzi o odległość i skąd właśnie taka.

    - cisza
    Mówię mu, że chodzi o hałas i podaję parametry hałasu dla wielkich
    wiatraków i dla małych.

    To on mi odpowiada, że te małe, będą później po postawieniu rozkręcali
    do megaobrotów...i chuja da te 300m.

    Jak go zapytałem, skąd wezmą wtedy huragany przez 300dni w roku, to się
    debil w końcu zamknął :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2023-12-05 23:39:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 5 grudnia 2023 o 22:39:38 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > do megaobrotów...i chuja da te 300m.
    >
    > Jak go zapytałem, skąd wezmą wtedy huragany przez 300dni w roku, to się

    Raczej z debilem nie chciał gadać. Co by nie pisać wyszło ze pisiory miały rację.
    KałOwycy rakiem się wycofali ze swoich, a raczej szwabskich, pomysłow na układanie
    nam zycia i ostatecznym rozwiązaniu w kwestii wiatrakow.

  • 5. Data: 2023-12-06 00:20:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 5 grudnia 2023 o 22:01:03 UTC+1 Robert Wańkowski napisał(a):

    > Skąd ten problem? Dlaczego tak trudno znaleźć lokalizację gdzie nie ma
    > zabudować w promieniu 10 km?
    > Ludzie osiedlają się tak gdzie wieje?
    >

    > Robert
    Nie wiem skad problem ale widocznie jest i to duzy skoro zdecydowali się na szwabskie
    polecenie zrobić wspołczesny zapis w stylu "i czasopisma". Na szczęście to szwabski
    problem.

  • 6. Data: 2023-12-06 07:22:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 5 Dec 2023 22:00:57 +0100, Robert Wańkowski

    > Skąd ten problem?
    > Dlaczego tak trudno znaleźć lokalizację gdzie
    > nie ma zabudować w promieniu 10 km?
    > Ludzie osiedlają się tak gdzie wieje?

    Ale po co 10km skoro wystarczy 500m dla dużej turbiny.

    Mnie bardziej zastanawia ta sraczka wiatrakowa podczas
    gdy wielokrotnie bardziej trują nas wszystkich spaliny
    z kominów (także pelletowych -- siedzę na grupie fb
    o pellecie i ludzie się tam prują na temat zużycia,
    wychodzi że te super nowoczesne kotły mają w większości
    sprawność na poziomie nie wiekszej niż 50%, bo 99%
    instalacji nie ma bufora, kotły są 3-4x przewymiarowane
    do zapotrzebowania).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2023-12-06 07:44:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-12-2023 o 07:22, Myjk pisze:
    > Tue, 5 Dec 2023 22:00:57 +0100, Robert Wańkowski

    > Ale po co 10km skoro wystarczy 500m dla dużej turbiny.
    >
    > Mnie bardziej zastanawia ta sraczka wiatrakowa

    To jest właśnie stopień zdurnienia rządami pisu.

    Albo może odwrotnie, rządy pisu były rezultatem takiego zdurnienia.
    Wystarczy rzucić jakieś nośne hasło i miliony specjalistów od
    wszystkiego dostają sraczki.
    Nie mając zielonego pojęcia o czym gadają.....

    Dodatkowo, na tej grupie propagacja pisiej propagandy jest zdecydowanie
    ponad przeciętną, nie ma dnia, żeby ktoś z nią nie wyjechał.
    Niektórzy celowo, niektórzy dali się nią omamić, nawet tego nie wiedząc.

  • 8. Data: 2023-12-06 10:17:22
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday 5 December 2023 at 21:26:49 UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    zgodnie z naukami tvnu i juz załuja ze placforma i społka maja więcej od PiSu posłow.

    Prace nad bronią infradźwiękową
    Subscribe

    5 Dec 2023, 20:19:18 (14 hours ago)
    https://en.wikipedia.org/wiki/Infrasound

    In September 2009, London student Tom Reid died of sudden arrhythmic death syndrome
    (SADS) after complaining that "loud bass notes" were "getting to his heart".

    "In developing a military weapon, scientists intend to revert to a policeman's
    whistle form, perhaps as big as eighteen feet across, mount it on a truck and blow it
    with a fan turned by a small airplane engine. This weapon, they say, will give forth
    an all-destroying 10,000 acoustic watts. It could kill a man five miles away. There
    is one snag: at present, the machine is as dangerous to its operators as to the
    enemy. The team is working on a way to focus it. Various systems of baffles have been
    tried, but the most promising method appears to be propagation of a different and
    complementary sound a wave length backward from the machine. This changes the
    frequency of airwave length moving in that direction, thus protecting anyone to the
    rear. There is, of course, a much simpler means of protection: turn the machine on
    from a safe distance. This summary of Professor Vladimir Gavreau's experiments with
    infrasound is based on the Sunday Times article.[2] A much more comprehensive article
    has appeared in an American periodical, The National Enquirer, Vol.42, No. 27, March
    10, 1968. Professor Gavreau's discovery has been patented, and anybody can obtain the
    plans and full description from the French patent office upon payment of two francs."

    https://en.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Gavreau

    Główna częstotliwość rezonansowa tych rur znajdowała się w "zakresie śmierci" i
    wynosiła od trzech do siedmiu cykli na sekundę. Dźwięki te nie były słyszalne dla
    człowieka, co jest wyraźną zaletą dla systemu obronnego. Efekty były jednak
    odczuwalne. Objawy pojawiły się szybko i niespodziewanie, mimo że rury działały przez
    kilka sekund. Fale ciśnienia uderzały w całe ciało w straszliwym i nieuniknionym
    uścisku. Uścisk ten był naciskiem ze wszystkich stron jednocześnie, otoczką śmierci.

    Następnie pojawił się ból, tępy nacisk infradźwięków na oczy i uszy. Potem przyszła
    przerażająca manifestacja na materialnych podporach samego urządzenia. Przy
    długotrwałym działaniu rury, nagły huk wstrząsnął okolicą, niemal niszcząc budynek
    testowy. Każdy filar i łącznik masywnej konstrukcji zakręcił się i poruszył. Jeden z
    techników zdołał zignorować ból na tyle, by wyłączyć zasilanie.

    Eksperymenty z infradźwiękami były równie niebezpieczne, jak wczesne badania nad
    energią jądrową. Dr Gavreau i jego współpracownicy byli niebezpiecznie chorzy przez
    prawie jeden dzień po tych wstępnych testach. Te dolegliwości utrzymywały się przez
    wiele godzin po wyłączeniu urządzenia. Ataki infradźwiękowe na ciało są bardziej
    śmiercionośne, ponieważ towarzyszą im przerażająca cisza. Wzrok doktora Gavreau i
    jego współpracowników został uszkodzony na wiele dni. Co gorsza, ucierpiały ich
    organy wewnętrzne: serce, płuca, żołądek, jama jelitowa były wypełnione ciągłymi
    bolesnymi skurczami przez taki sam okres czasu.

    Seria zdjęć z demonstracji infradźwięków zorganizowanej przez Vladimira Gavreau i
    współpracowników dla ekipy filmowej.

    Objawami ekspozycji na infradźwięki były skurcze mięśni, skręcenia i rozdarcia.
    Wszystkie rezonujące wnęki ciała pochłonęły autodestrukcyjną energię akustyczną i
    zostałyby rozerwane na strzępy, gdyby zasilanie nie zostało wyłączone w tym
    precyzyjnym momencie. Skuteczność infradźwięków jako broni obronnej o przerażającej
    mocy została zademonstrowana "w sposób satysfakcjonujący", zadano więcej pytań. Po
    tym strasznym wypadku ponowne zbliżenie się do sprzętu było niemal przerażającym
    ćwiczeniem. Jak potężna może być moc wyjściowa urządzenia infradźwiękowego, zanim
    nawet inżynierowie operacyjni zostaną dotknięci?

    https://borderlandsciences.org/journal/vol/52/n04/Va
    ssilatos_on_Vladimir_Gavreau.html

  • 9. Data: 2023-12-06 10:37:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 06.12.2023 o 07:44, Cavallino pisze:
    > To jest właśnie stopień zdurnienia rządami pisu.

    A tak technicznie... uważasz, że 300 m nie jest uciążliwe w znacznym
    stopniu dla mieszkańców?

    Robert

  • 10. Data: 2023-12-06 10:58:09
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday 6 December 2023 at 10:37:07 UTC+1, Robert Wańkowski wrote:
    > A tak technicznie... uważasz, że 300 m nie jest uciążliwe w znacznym
    > stopniu dla mieszkańców?
    >

    > Robert
    Wiatraki przemysłowe to generatory infradźwięków dużej mocy, a infradźwięki są
    przenoszone gruntem na odległośc do 10 kilometrów.

    I w przypadku ekspozycji na infradźwięki i to trwałej ekspozycji, nie istnieje
    pojęcie uciązliwości, a zagrożenia zdrowia i życia, bo infradźwięki maja status broni
    \
    Infradźwięki bada agencja wojskowa ONZ w Wiedniu czułymi sejsmografami, dostarczonymi
    przez ministerstwo obrony UK,
    gdyż agenda monitoruje próby nuklearne na cały,m świecie i instaluje sejsmografy w
    strefach ciszy infradźwiękowej, czyli co najmniej 10 kilometrów od wiatraków

    Ale każdy może badać ekspozycję na infradźwięki w swoim domu, używając akcelerometru
    w swoim smartfonie
    jako sejsmografu i aplikacji FFT do analizy widma wibracji

    Aby wykryć częstotliwości rezonansowe domu , mieszkania, można użyć samochodu z
    uruchomionym silnikiem Diesla, zaparkowanego w pobliżu, gdyż wibracje przeniosą się
    gruntem na fundamenty budynku, ściany, stropy
    i zaczna wibrować ściany, szyby, podłoga

    I każdy powinien się nauczyć wykrywać infradźwięki swoim smartfonem, przymocowanym do
    ściany, stalowej belki, stropu, podłogi w piwnicy, czy szyby