  • 21. Data: 2016-11-21 20:00:34
    Temat: Re: -40 w Jekaterynburgu
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 19:53:51 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Parę tekstów w życiu napisałem, ale zdecydowanie wolę siłę
    > obliczeń niż opowiadanek :)

    Nie o to mi szło, ale o ukorzenione pojęcie, że humanista = nieuk matematyczny.
    A to jest kompletna bzdura.

    Kawałek o humanizmie:
    "Praktyczną podstawą jest przekonanie o istnieniu różnych możliwych do rozwijania
    rodzajów intelektu, takich jak zdolności analityczne, matematyczne, lingwistyczne
    itp. Wzmocnienie jednego z rodzajów, jak uważano, rozwija także niektóre inne
    jego rodzaje."

    wzięte z wikipedii, nie miałem nic lepszego pod ręką, ale idea generalnie jest
    właśnie taka. Humanista to człowiek rządny wiedzy interdyscyplinarnej,
    a nie matematyczny debil ;)

    L.

  • 22. Data: 2016-11-21 20:08:34
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 20:00:34 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Nie o to mi szło, ale o ukorzenione pojęcie, że humanista = nieuk matematyczny.
    > A to jest kompletna bzdura.

    chłopie, dzis student na polibudzie prawie podpada pod matematycznego nieuka a co
    dopiero móiwic o humanistach :) Wiem, wiem, nieco przesadzam.

    b.