  • 11. Data: 2016-05-19 22:38:32
    Temat: Re: 5.5 mln domów jdnorodzinnych w Polsce
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wychodzi ze z koryta po do tej pory ty dostawales. Chude lata ida. Nie chce cie
    martwic ale jak sie zaczyna pierdolic to seria idzie.

  • 12. Data: 2016-05-19 23:00:40
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >wychodzi ze z koryta po do tej pory ty dostawales.

    Na każdą złotówkę musze zapracować. Nie czekam aż komuś wydra pińcetki i mi
    przekażą.

    >Chude lata ida. Nie chce cie martwic ale jak sie zaczyna pierdolic to seria
    >idzie.

    Bez przesady, fakt, że ci się masowo pierdoli, wynika raczej z tego, żeś
    nierób, a nie że się samo pierdoli.

    Ty też kupisz dzieciom z pińcetek trampolinę?

  • 13. Data: 2016-05-19 23:49:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W ramach protestu oddaj swoja pincetke pierwszemu alimenciarzowi kraju.

  • 14. Data: 2016-05-20 10:43:09
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >W ramach protestu oddaj swoja pincetke pierwszemu alimenciarzowi kraju.

    Ja nie dostane żadnych pińcetek, na ile dzieci wnioski 500+ wypełniłeś,
    kogutek?

  • 15. Data: 2016-05-20 11:31:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    ze swoich mu daj.

  • 16. Data: 2016-05-20 11:55:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > ze swoich mu daj.

    piszesz o sobie w trzeciej osobie?
    To się daje leczyć :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2016-05-20 11:56:50
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >ze swoich mu daj.

    Pytam ile pińcetek zabiorą co miesiąc innym podatnikom, by dać na twoje
    bachory? O jak duże koryto walczysz tutaj, wyzywając innych?

  • 18. Data: 2016-05-20 12:17:59
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Zenek Kapelinder wrote:

    >piszesz o sobie w trzeciej osobie?
    >To się daje leczyć :)

    On pisze o swoim dziecku, mam mu dać ze swoich skoro pytam ile kogutek
    wyrywa z koryta pińcetek.

  • 19. Data: 2016-05-20 16:29:05
    Od: Bolko <s...@g...com>

    http://kariera.pracuj.pl/kalkulator-wynagrodzen/

    powyżej jest kalkulator wynagrodzeń.
    Żeby dostać minimalne brutto 2300 zł czyli tak naprawdę 1680zł
    to pracodawca musi dać 2770zł.
    A jeszcze ja swoje dzieci muszę utrzymać wiec 1680 zł-23%VAT=1293 zł.
    Podsumowywując
    Wchodzi 2770 zł
    Wychodzi 1290 zł

    ps żeby nie było ZUS też traktuje jako podatek.