  • 11. Data: 2012-06-24 23:09:13
    Temat: Re: 60 metrów pięknego parkietu oddam
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 czerwca 2012 22:58:39 UTC+2 użytkownik chochlik_drukarski
    napisał:

    > Przekonaliście mnie. Jak mam się użerać z marudami pokroju niektórych
    > bywalców tej grupy to po prostu odddam to do utylizacji. Po prostu naiwnie
    > myślałem że może szkoda wywalać bo komuś się przyda.

    Zamiast do lasu utylizować to lepiej na Allegro wystaw. Może ktos na opał weźmie, tam
    smola nie przeszkadza.

  • 12. Data: 2012-06-24 23:29:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Jun 2012 22:58:39 +0200, chochlik_drukarski napisał(a):

    > Przekonaliście mnie. Jak mam się użerać z marudami pokroju niektórych
    > bywalców tej grupy to po prostu odddam to do utylizacji. Po prostu naiwnie
    > myślałem że może szkoda wywalać bo komuś się przyda.

    Oddaj do utylizacji.
    http://www.parkiety.krakow.pl/index.php?sklep,doc,po
    l,glowna,1412,0,646,1,promocja,ant.html
    --