  • 21. Data: 2010-06-07 08:12:14
    Temat: Re: A co o osuwajacych sie zboczach w nawiazaniu do wczesniejszej powodzi?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Kolego, rozejrzyj się:

    kostka, beton, asfalt, .....

    -----

    | Układ burzowy przy takim nasileniu gwałtownych opadów nijak nie był w stanie
    odprowadzić wody.
    | A stworzenie układu który byłby w stanie to zorbić na terenie Warszawy + okolic
    byłby niewspółmiernie drogi w stosunku do
    ewentualnych strat.
    | Uwzględnianie wszelkich potencjalnych zagrożeń jest w jakimś stopniu możliwe, lecz
    zupełnie nieopłacalne ekonomicznie.

  • 22. Data: 2010-06-07 10:30:16
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Kolego, rozejrzyj się:
    >
    > kostka, beton, asfalt, .....

    Tak, tak, widziałem to na zalanych polach w piątek koło Nowej Iwicznej. Jak
    okiem sięgnąć sam beton, kostka i asfalt.

  • 23. Data: 2010-06-07 10:40:02
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik kiki napisał:

> [...]
    > przetwórstwo. Różne rzeczy mogą wystąpić - amoniak, paliwa, zapach,
    > metale ciężkie, bliskość tartaku
    > Jak ktoś jest alergikiem to jeszcze dodatkowo to czy są łąki i takie tam.
    >
    > Jak odpowiemy sobie na te kilka pytań to myślę, że kłopotu nie będzie
    > :-) Analiza ryzyka. Ja ci powiem, że długo nad tym dumałem. Nie chciałem
    > mieszkać przy drodze i wdychac spalin i zastanawiałem się co za dramat
    > może wystąpić.
    >
    > Jedyne co pozostaje to pożar, pęknięcie rury, porażenie prądem. Temu
    > można zaradzić nie dając powodu do wystąpienia.

    Zapomniałeś o meteorytach :) Kurteczka nie dajcie się zwariować. A przy
    okazji tereny zalewowe itd, Przecież rzeki zmieniają swoje koryta,
    meandrują itp, i co dzisiaj jest pustynią to za ileś tam lat będzie
    korytem rzeki. Ergo najlepiej jest wybudować dom i umrzeć by nie
    spotkały nas żadne nieszczęścia, a i partactwa budowniczych długo
    doświadczać nie będziemy.

    pozdrawiam
    rafał

  • 24. Data: 2010-06-07 12:47:30
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik kiki napisał:
    >>
    > Zapomniałeś o meteorytach :)

    Jak zbliżają się do na Leonidy itp to wtedy przenosi sie do piwnicy;))

    Krzysiek

  • 25. Data: 2010-06-07 13:17:32
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 5 Cze, 23:21, "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote:
> [...]
    > dolinach. W obliczu ostatnich doniesien zastanawiam sie jakie macie pomysly

    Nad moja dzialka ( zbocze o nachyleniu 10%) jest row odwadniajacy, w
    ktorym rosna drzewa o srednicy 35-40 cm.
    Kiedys poszedlem do gminy i powiedzialem, ze chcialbym wyciac te
    drzewa i udroznic row.
    Powiedziano mi, zebym przyniosl opinie lesnika, opinie melioranta i
    opinie ochroniarza przyrody, oraz podanie do rady gminy.
    Po zatwierdzeniu przez rade gminy mam czekac na wydanie zezwolenia.

    Powiedzialem, ze pierdole.
    Moj dom jest dobrze posadowiony na glebokich fundamentach i mam
    zrobiona opaske drenazowa wokol domu.

  • 26. Data: 2010-06-07 13:30:03
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    > opinie ochroniarza przyrody, oraz podanie do rady gminy.
    > Po zatwierdzeniu przez rade gminy mam czekac na wydanie zezwolenia.

    Polska rzeczywistosc sie klania

    > Powiedzialem, ze pierdole.
    > Moj dom jest dobrze posadowiony na glebokich fundamentach i mam
    > zrobiona opaske drenazowa wokol domu.

    W Lanckoronie tez byly dobrze posadowione domy zapewne;((

    Krzysiek

  • 27. Data: 2010-06-07 13:40:09
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Marek pisze:

    > Powiedzialem, ze pierdole.
    > Moj dom jest dobrze posadowiony na glebokich fundamentach i mam
    > zrobiona opaske drenazowa wokol domu.

    Ja mam zalecenie, żeby utrzymywać drożny rów biegnący po przeciwnej
    stronie drogi dojazdowej m.in. do mojej działki, ponadto zalecenie
    zrobienia opaski drenażowej wokół domu - jedno drugiego nie zastępuje i
    w przypadku spadku terenu na działce... nie ma żartów, a dom też mam
    posadowiony dobrze :-)

    pozdr.
    robercik-us

  • 28. Data: 2010-06-07 15:22:32
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 7 Cze, 15:40, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > zrobienia opaski drenażowej wokół domu - jedno drugiego nie zastępuje i
    > w przypadku spadku terenu na działce... nie ma żartów, a dom też mam

    A w jakim wojewodztwie masz dom ?
    Moj stoi w Dolnoslaskiem.

  • 29. Data: 2010-06-07 15:24:51
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 7 Cze, 15:30, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    d37g2000yqm.googlegroups.com...

    > Polska rzeczywistosc sie klania

    > W Lanckoronie tez byly dobrze posadowione domy zapewne;((

    Jak pokazywali w tv, to wydawalo mi sie, ze te domy ne byly
    podpiwniczone, a lawa fundamentowa w niektorych wychodzila na
    powierzchnie !!!

  • 30. Data: 2010-06-07 15:29:56
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 7 Cze, 17:24, Marek <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > podpiwniczone, a lawa fundamentowa w niektorych wychodzila na
    > powierzchnie !!!- Ukryj cytowany tekst -

    Ciekawe, na jaka glebokosc ta ziemia sie przesuwala ?