  • 11. Data: 2011-07-02 19:44:12
    Temat: Re: A co powiecie na to....
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    news:iun8tv$9j2$1@news.onet.pl...
    To jest to http://www.investkomfort.pl/aktualne_inwestycje.php?
    i=3

  • 12. Data: 2011-07-02 20:05:57
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    news:iun8tv$9j2$1@news.onet.pl...

    Patrzę w cennik, a te mieszkania 3-4 lata temu były oferowane za takie
    miliony złotych, że nie pytaj. Teraz coś dziwnie potaniały i to chyba ze 3
    krotnie :-)
    Z wkłądką nikt tego za darmo nie weźmie :-)

  • 13. Data: 2011-07-03 13:03:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-07-01 13:45, kiki wrote:
    > http://stowarzyszenie-invest-komfort.org/

    Heh, a te podsłuchy ktoś wydłubał i są jakieś fotografie, dowody,
    ekspertyzy?

    Pytam bo sprawa skandaliczna *jeśli* jest prawdziwa. A z chęcią bym
    zobaczył jaki jest postęp w technice od czasów Alternatywy 4 :)

  • 14. Data: 2011-07-03 13:56:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > centralnych nawet drobnemu zakładzikowi.
    >
    > Trzeba by tak robić, że jak potrzebne jest 10-20 zamków to należy przy
    > okazji zamówić będąc gdzieś w innym mieście i nie zdradzić danych
    > osobowych rzemieślnikowi, żeby drań nie wiedział komu wykonuje
    > usługę, samochód zaparkować żeby nie spisał numerów.
    > Obawiam się, że jak jest to system kluczy to lista klientów wraz z
    > numerami systemowymi leci do jakiegoś xxW albo jest po prostu
    > sprzedawana złodziejom. Wątpię aby tacy rzemieślnicy dbali w
    > jakikolwiek sposób o ochronę informacji, pliki - programy CNC do

    zamki odpoeirdniej kategorii maja tzw klucz budowlany oraz klucz właściwy.
    Klucz budowlany albo jest jeden do wszystkich zamków albo oddzielny do
    kazdygo zamka (wg zamówienia) klucz właściwy dostaje dopiero mieszkaniec,
    pierwsze użycie nowego klucza blokuje użytkowanie klucza budowlanego na
    zawsze. Czasem stosuje si eprostrza metodę drzwi sa zmaykana na najtańsza
    wkładkę po przyjeci lokalu właściciel kupuje sobie nowe wkładki i zmienia.

    a ta strona wygląd ana produkt jakiegoś wariata, delikatnie mówiąc.

  • 15. Data: 2011-07-03 13:57:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Biały wrote:

> [...]
    >
    > Pytam bo sprawa skandaliczna *jeśli* jest prawdziwa. A z chęcią bym
    > zobaczył jaki jest postęp w technice od czasów Alternatywy 4 :)

    po przeczytanie tego sądzę że to są urojenia jakiego świra.

  • 16. Data: 2011-07-03 14:23:41
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > wkładkę po przyjeci lokalu właściciel kupuje sobie nowe wkładki i zmienia.

    Co nie zmienia faktu, że problem istnieje. Skoro rzemieślnik robi klucze na
    podstawie plików do obrabiarki CNC to skoro on ma te pliki to i może sie
    nimi podzielić i z władzą i z bandytami.
    W pewnym sensie zwrócenie uwago na problem.

    > a ta strona wygląd ana produkt jakiegoś wariata, delikatnie mówiąc.

    Trudno powiedzieć ale dużo materiałów. Nie ma zdjęć tych podsłuchów, a bym z
    chęcią zobaczył co im zamurowali w ściany.

  • 17. Data: 2011-07-03 14:24:48
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > po przeczytanie tego sądzę że to są urojenia jakiego świra.

    No nie ma tych zdjęć, tych najważniejszych.

  • 18. Data: 2011-07-03 15:04:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > to i może sie nimi podzielić i z władzą i z bandytami.
    > W pewnym sensie zwrócenie uwago na problem.

    elementem uzyskania certyfikatu bezpieczeństwa dla zamka sa wprowadzone u
    producenta procedury bezpieczeństwa. Ty gadasz jakby zamki wyższej klasy
    produkował pan Zenek w garażu.

  • 19. Data: 2011-07-03 15:05:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > No nie ma tych zdjęć, tych najważniejszych.

    a sąd by miały być... przeciez te urządzenia są niewidzialne, najnowsza
    technologia.

    czytaj dobrze:
    "W apartamentach budowanych przez Invest Komfort masowo instalowano systemy
    alarmowe z tzw. monitoringiem, który przez telefony komórkowe umieszczone w
    ścianie pozwalał podsluchiwać co się dzieje w mieszkaniu"

  • 20. Data: 2011-07-03 16:37:17
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

> [...]
    > systemy alarmowe z tzw. monitoringiem, który przez telefony komórkowe
    > umieszczone w ścianie pozwalał podsluchiwać co się dzieje w mieszkaniu"

    Czytałem to zdanie kilka razy.
    Ale co to znaczy "w ścianie" ? Zamurowane pod tynkiem ?
    I co to są te odgłosy dochodzące ześciany ? Duchy poległych przy budowie ?
    :-) Przecież modem GSM nie ma głośnika nawet jakby miał mikrofon :-)