  • 11. Data: 2009-10-06 10:27:47
    Temat: Re: A ja zapytam o ogród...
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wk" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:haf5ci$9uj$1@inews.gazeta.pl...
    > No właśnie płotek? Masz jakiś ekonomiczny pomysł bez kupowania 2 ton
    > kostki i
    > wmurowywania jej w ziemię?

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=obrze%C5%BCa+ogr
    odowe&btnG=Szukaj+w+Google&lr=lang_pl
    Ew obrzeża betonowe.Obrzeże o długości 1 metra kupisz spokojnie poniżej 9zł

    Krzysiek

  • 12. Data: 2009-10-06 11:46:29
    Od: "wk" <w...@g...pl>

    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=obrze%C5%BCa+ogr
    odowe&btnG=Szukaj+w+Google&
    > lr=lang_pl
    > Ew obrzeża betonowe.Obrzeże o długości 1 metra kupisz spokojnie poniżej 9zł

    Ciepło, ciepło... Ta taśma elastyczna to pewnie jak gruba folia i bardzo się
    gnie... Poza tym przy jej samej krawędzi zostanie wąski pasek trawy (1-2 cm),
    który nie złapie kosiarka. Potrzebuje tego 100 m, więc tanio by wyszło, trochę
    byłoby zamieszania w wkopaniem tego w ziemię...

    Główkuję nad czymś za pół darmo, butelka plastikowa wkopana szyjką w dół?
    Estetyka jak ze śmietniska... kurde, może jakiś profil plastikowany, teownik
    plastikowy? Byłby najlepszy, bo koła kosiarki mogłyby na to wjeżdżać i nie
    byłoby problemów z trawą przy krawędzi Tylko gdzie to kupić?

  • 13. Data: 2009-10-06 11:56:40
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > plastikowy? Byłby najlepszy, bo koła kosiarki mogłyby na to wjeżdżać i nie
    > byłoby problemów z trawą przy krawędzi Tylko gdzie to kupić?

    http://www.allegro.pl/item755880986_kratka_trawnikow
    a_obrzeze_trawnikowe_58.html

    Krzysiek

  • 14. Data: 2009-10-06 12:11:38
    Od: "wk" <w...@g...pl>

  • 15. Data: 2009-10-06 12:12:59
    Od: "wk" <w...@g...pl>

    Dzięki, kurde, tylko wyszło by mnie to > 1000 PLN, taniej wychodzi kostka...
    Chyba tak trzeba będzie zrobić...

  • 16. Data: 2009-10-06 12:41:45
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Dzięki, kurde, tylko wyszło by mnie to > 1000 PLN, taniej wychodzi
    > kostka...
    > Chyba tak trzeba będzie zrobić...

    100 metrów bieżących kostki też pewnie taniej nie wyjdzie

    Krzysiek.

  • 17. Data: 2009-10-07 08:00:15
    Od: "wk" <w...@g...pl>

    > 100 metrów bieżących kostki też pewnie taniej nie wyjdzie

    Tona kostki to jakieś 300 zł, mam prawie po drodze skład, jeśli wziąłbym na
    kilka razy własnym samochodem, bez transportu. Ile może jedna kostka ważyć?
    jeśli 10X10X10cm 1 kg, to mam 1000 kostek. czyli akurat na 100 m. długości.
    Do tego 10 z 10 woerków cementu i piasek... Kurde, rzeczywiście o wiele taniej
    bo chyba w 500 zł bym się zamknął :-) Tylko trochę z tym roboty....

  • 18. Data: 2009-10-07 08:16:30
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Wed, 07 Oct 2009 10:00:15 +0200, wk <w...@g...pl> wrote:

> [...]
    > taniej
    > bo chyba w 500 zł bym się zamknął :-) Tylko trochę z tym roboty....

    Tak na szybko to gęstość granitu to ok. 2600kg/m3. Czyli kostka 10x10x10cm
    to 2.6kg.

    RobertP.

  • 19. Data: 2009-10-07 10:00:35
    Od: "wk" <w...@g...pl>

    No to 5X5X5cm mamy 8X mniej :-)

  • 20. Data: 2009-10-07 18:24:17
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > taniej
    > bo chyba w 500 zł bym się zamknął :-) Tylko trochę z tym roboty....

    Z tony kostki wychodzi ok 6 mkw. Przy kostce 10*10 na tone wchodzi 600sztuk
    czyli zobisz 60 metrow obrzeża;))

    Kris