  • 41. Data: 2012-11-24 00:55:46
    Temat: Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 23 listopada 2012 22:09:34 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.
    > Zawsze żona może się w Biedronce zatrudnić i "zapraszamy ponownie" mówić

    Mowie, ze wydaje sie Wam, ze nauczyciele wymyslaja takie wycieczki specjalnie zeby
    jechac za darmoche - wiekszej bzdury nie slyszalem, wiec tlumacze jak to wyglada od
    kuchni :)

    A o moja zonke nie musisz sie martwic - w szkole pracuje hobbystycznie (lubi to) na
    pol etatu, bo glownie to sie zajmuje duza ksiegowoscia, gdzie kasa jest znacznie
    wyzsza i nie trzeba sie uzerac z malymi matolami ;)

    > No i tak koło 170 godzin trzeba będzie w pracy spędzić- miesięcznie.

    Kazdy sobie wybiera zawod - tez mozesz isc za nauczyciela jak tak zazdroscisz :D A
    moja zonka robi niecale 40h w miesiacu :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 42. Data: 2012-11-24 08:43:58
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 43. Data: 2012-11-24 10:10:31
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

    >Mowie, ze wydaje sie Wam, ze nauczyciele wymyslaja takie wycieczki
    >specjalnie zeby jechac za darmoche - wiekszej bzdury nie >slyszalem, wiec
    >tlumacze jak to wyglada od kuchni :)

    Wydaje, moze wydaje. Nie wiem napewno. Dziwi mnie tylko obecny ped do
    roznych wycieczek, wyjazdow i odwiedzin. Zupelnie tak jakby nie chcialo sie
    pracowac jeszcze po wiem, ze krotkich wakacjach. Prawie nie ma tygodnia zeby
    nie bylo na cos skladki. A to teatrzyk, a to wycieczka. No i ta Chorwacja...
    Mam trojke dzieci w szkolach, w roznym wieku. Dwoje w podstawowce i jedno w
    gimnazjum. Trend jakis podobny.

    Pozdro.. TK

  • 44. Data: 2012-11-24 10:24:36
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

    >Mniej więcej się zgadza-1 nauczycielka na 10 dzieciakw
    >Z drugiej strony- Ty to chyba okolice rzeki Oka;).Z tamtąd czasowo to mniej
    >więcej tyle samo co do Łeby niedaleko mnie. A >kosztowo podobnie jak nie
    >taniej;)

    W podstawowce jezdzili w gory, nad morze i bylo git. Ale na taki pomysl
    przygotowany nie bylem.
    Powiedzialem tylko, ze jest fajne miejsce w srodku Afryki, gdzie wiecznie
    lezy snieg. Wulkan Kilimandzaro. Moze niech tam pojada. Wejscie na szczyt
    trzy dni, aklimatyzacja itp. Wiec niech pojada na miesiac, co tam.

    Pozdro.. TK

  • 45. Data: 2012-11-24 16:10:48
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Tu Ci odpowiem, bo nie chce mi się logować na google groups.
    >
    > Więc tak - posty Twoje widzę, również w tym wątku, ale
    > jedynie właśnie przez googla.
    >
    > Więc jakoś słabo te newsy są synchronizowane między
    > serwerami :( - lipa jakaś.

    OT: może znacie jakiś sewer, przez który byloby widać wszystko??
    Oczywiście chodzi mi o taki do wpisania do outlooka....bo przez googla jakoś
    nie bardzo....

    uciu

  • 46. Data: 2012-11-24 17:42:00
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 listopada 2012 10:10:33 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Wydaje, moze wydaje. Nie wiem napewno. Dziwi mnie tylko obecny ped do
    > roznych wycieczek, wyjazdow i odwiedzin. Zupelnie tak jakby nie chcialo sie

    Gdyby tego nie bylo to rodzice narzekaliby ze szkola do bani bo nie rozwija
    kulturalnie uczniow ;) I tak zle i tak nie dobrze - nigdy wszystkim nie dogodzisz :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 47. Data: 2012-11-24 21:13:43
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > OT: może znacie jakiś sewer, przez który byloby widać wszystko??
    > Oczywiście chodzi mi o taki do wpisania do outlooka....bo przez googla
    > jakoś nie bardzo....

    Ja teraz na news.atman.pl
    Interia ostatnio sie cos nie spisuje, a juz myslalem, ze jakas cisza na
    grupie.

    Pozdro.. TK

  • 48. Data: 2012-11-25 19:36:41
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 23 listopada 2012 16:38:35 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Ty ze Śląska3
    > Więc tam ty i znajomi macie wybór;)
    > Reszta kraju to nie Ślask;)

    Aha, czyli na śląsku dzieci są uczone dokonywania świadomych wyborów, a w
    reszcie kraju sugerowania się decyzjami innych? No już wiem, skąd na śląsku
    mniej bierności niż gdzie indziej :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 49. Data: 2012-11-26 19:12:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 24-11-2012 o 16:10:48 uciu <g...@i...pl> napisał(a):

    > OT: może znacie jakiś sewer, przez który byloby widać wszystko??
    > Oczywiście chodzi mi o taki do wpisania do outlooka....bo przez googla
    > jakoś nie bardzo....
    >
    > uciu

    news.wsisiz.edu.pl

    bez logowania.

    TG

  • 50. Data: 2012-11-26 19:40:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Aleksander wrote:
    > Jak takiś twardziel, to zapraszam nad Wisłę w W-wie ze szklaneczką,
    > zaczerpnij i napij się tej super wody, skoro uważasz, że ta w kranie
    > jest cacy,
    > a tylko ktoś nam wmawia, że jest be ;).

    hm...

    ale o uzdanianiu wody słyszałeś?