  • 1. Data: 2010-12-21 06:46:20
    Temat: A może by tak ...
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    ... kupić domek w Bułgarii? Badał może ktoś ten temat? Może się podzieli?
    Ceny są podobno bardzo niskie. A klimat palce lizać.
    Pozdrawiam,
    jagr

  • 2. Data: 2010-12-21 06:57:43
    Temat: Re: A może by tak ...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jagr wrote:
    > ... kupić domek w Bułgarii? Badał może ktoś ten temat? Może się
    > podzieli? Ceny są podobno bardzo niskie. A klimat palce lizać.
    > Pozdrawiam,

    masz kapitał? bo musisz jeszcze z czegoś żyć w tej Bułgarii :)

  • 3. Data: 2010-12-21 07:00:28
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    > masz kapitał? bo musisz jeszcze z czegoś żyć w tej Bułgarii :)

    Można by go mieć wspólnie z rodziną (przyjaciółmi) i jeździć sobie na
    zmiany.
    Oczywiście mam na myśli coś nad morzem. :-)

  • 4. Data: 2010-12-21 07:24:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jagr wrote:

    > Można by go mieć wspólnie z rodziną (przyjaciółmi) i jeździć sobie na
    > zmiany.
    > Oczywiście mam na myśli coś nad morzem. :-)

    a to jest pomysł biznesowy, myślałem ze chcesz tam zamieszkać :)

  • 5. Data: 2010-12-21 09:03:18
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Znajomy, ktory od kilku lat jezdzi do Bulgarii na wakacje zapalil sie
    do tego po ostatnim wyjezdzie (ale juz mu szybko przeszlo). Idea byla
    prosta sprzedfac tu co sie ma (rodzicow) wywiezc ich tam niech
    mieszkaja a cala rodzina na wakcje jezdzila by sobie i zaq darmo
    mieszkala + oczywiscie znajomi. Podobno za cene bardzo przecietnego
    domu w bardzo przecietnym miejscu w bardzo przecietnym wykonczeniu tam
    mozna miec ladny domek w ladnym miejscu i ladnie wykonczony. Chyba
    nikt jednak tego dokladnie nie liczyl.
    Mnie to przypomina stare polskie pozekadlo: bo u nas to zle a tam
    wszedzie to dobrze.

    Chyba juz swiatecznie
    POZDRAWIAM
    KADAR

  • 6. Data: 2010-12-21 09:29:09
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
    > ... kupić domek w Bułgarii? Badał może ktoś ten temat? Może się podzieli?
    > Ceny są podobno bardzo niskie. A klimat palce lizać.
    > Pozdrawiam,

    Znajomy kupił tam w zeszłym roku pensjonat.
    Całkiem niezłe przychody z tego ma.