  • 121. Data: 2015-11-09 10:44:53
    Temat: Re: A w Krakowie...
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:e90ee79a-a4ed-477a-8f1b-c7b8e84913b7@go
    oglegroups.com...

    W dniu niedziela, 8 listopada 2015 21:29:29 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    >Nie, droga jest budowana ze srodkow wlasnych miasta. A nawet jakby byla to
    >co z tego? Jaki ja na to mam wplyw? :-) Czy to ja buduje droge? Chyba
    >sie zapedzasz troche.

    Ale to wstyd jeździć po dotowanych drogach! Powinieneś wszystkie omijać
    (czyli np. większość autostrad), no chyba, że honoru nie masz???

  • 122. Data: 2015-11-09 10:53:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 listopada 2015 10:43:11 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Pohuj sie napierdalasz, ze masz pojęcie skoro nie masz?

    Napierdalam? W kazdym poscie w ktorym wspominalem o vat pisalem, ze sie na tym
    nie znam - przytaczam tylko artykul z ktorego dosc jasno wszystko wynika :D

    --
    Adam Sz.

  • 123. Data: 2015-11-09 10:54:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 listopada 2015 10:44:56 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Ale to wstyd jeździć po dotowanych drogach! Powinieneś wszystkie omijać
    > (czyli np. większość autostrad), no chyba, że honoru nie masz???

    Nie mam wplywu na to kto i za co je wybudowal. Zadnego. Wplyw mam na swoja
    firme i ona nigdy ukradzionych pieniedzy z UE nie zobaczy, bo nie potrzebuje,
    finansuje sie sam. DLa mnie EOT, nie wiem po co z glupkiem i klamca w ogole
    dyskutuje :)

    --
    Adam Sz.

  • 124. Data: 2015-11-09 11:51:34
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Napierdalam? W kazdym poscie w ktorym wspominalem o vat pisalem, ze sie na
    >tym
    >nie znam

    Przecież ty próbowałeś się śmiać ze mnie, ze magister i skarbowy powiedzieli
    ci inaczej.

  • 125. Data: 2015-11-09 11:52:26
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Nie mam wplywu na to kto i za co je wybudowal.

    No to przynajmniej omijaj, wszak to wstyd.

  • 126. Data: 2015-11-09 11:53:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 9 listopada 2015 10:06:29 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > o to to -to musi być tanie w czesciach - a kosztuje wiedza
    > jak to zmontowac i wciąż póki co haracz za "nowoczesnosc"

    Bo ja wiem czy tanie części? Sprężarka Copelanda
    jakieś 700-900 dolców, czyli liczmy około 3 tysiaków.
    Wymiennik pewnie z tysiaka, zaworki, presostaty i inne duperele
    kolejny tysiak, obudowa i ogarnięcie tego do kupy z robocizną
    kolejny tysiak. Czyli koszt produkcji 6 tysięcy, do tego
    zusy, podatki, naddatki i dodatki, robi się z 9 tysięcy.
    A sprzedają np. za 12, czyli 3 tysiące to jest wiedza i zysk.
    Jak dla mnie to uczciwe wynagrodzenie, nie widzę tu haraczu
    za nowoczesność.

    L.

  • 127. Data: 2015-11-09 12:07:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 9 Nov 2015 02:53:38 -0800 (PST), Lisciasty

    > robi się z 9 tysięcy.

    Zapomniałeś o dosyć istotnym elemencie, który, aby pompa była dobra, musi
    spożytkować sporo energii i czasu na opracowanie -- sterownik, a właściwie
    program sterujący.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 128. Data: 2015-11-09 12:41:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Stanie w banie. Logikę można zrobić na termostatach od lodówki i bojlera a prace w
    drugiej taryfie włącznikiem z marketu za 9,90. Mam tak zrobione i działa.

  • 129. Data: 2015-11-09 14:14:54
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu sobota, 7 listopada 2015 22:40:59 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    > rynek. Trzeba zaczac mocno karac ludzi, ktorzy pala np. smieciami. I
    > zakazac palenia flotem / mulem (tego na pewno nikt nie ma w pozwoleniu na
    > budowe - te substancje sa szczegolnie popularne na slasku, a to jest taki
    > syf ze szkoda gadac). To jest IMHO najwiekszy problem - mam paru
    > sasiadow, ktorzy pala weglem nowoczesnymi piecami i z ich kominow nie leci
    > nigdy czarny dym. Ostatnio byla piekna pogoda, znakomita widocznosc ale
    > jednak ok. 10stC i jechalem kawalek przez slask - syf jaki wydobywal
    > sie z setek kominow to na pewno nie byl dym z palenia wegla. Tragedia.

    Nie do końca:

    http://czysteogrzewanie.pl/2015/02/rybnicki-sanepid-
    juz-bez-dymu/

    tu palono "wysokiej jakości" węglem, tylko w nieoptymalny sposób - efekt masz
    na zdjęciach.

    --
    pozdr
    AA

  • 130. Data: 2015-11-09 19:28:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 listopada 2015 17:07:55 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > to daleko miała do fryzjera jak cały zbiornik wyjechała :)
    Nawet gdyby wyjechała 1 litr paliwa to ciągle nie wiem dlaczego moja żona płaci vat a
    Adama nie?
    > a samochód firmowy czy prywatny rozliczany kilometrów
    prywatny