  • 21. Data: 2016-06-18 11:55:01
    Temat: Re: A wlasnie ze ta grupa. Projektor gombao albo jak kto woli w pieciu smakach.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie chce rad. A pieniedzy nie ryzykuje albo ryzykuje w takim stopniu jak bym oddal do
    banku. Okazalo sie ze mam miesiac na oddanie. Mam miesiac a czy sie nadaje bede
    wiedzial po minucie. Sa ludzie ktorzy chca dazayc do obsolutu. Oni nigdy nic nie beda
    mieli, nie kupia bo za pol roku bedzie lepsze. Ja do nich nie naleze.

  • 22. Data: 2016-06-19 20:45:57
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    mieli, nie kupia bo za pol roku bedzie lepsze. Ja do nich nie naleze.

    Można go kupić bezpośrednio w PRC. Ok 900 PLN:

    http://www.aliexpress.com/item/3200-lumnes-Full-HD-M
    ulitmedia-projector-video-projector-HDMI-USB-TV-on-s
    ale-Free-8GB-Disk/594671960.html

    --
    Pete

  • 23. Data: 2016-06-19 21:11:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozna ale mnie bardziej pasuje kupic tutaj z tutejsza gwarancja i tutejszymi
    przepisami odnosnie zwrotu jak sie kabel sieciowy nie spodoba. Jak by nie pasowal to
    juz mam wytypowany zamiennik. Na razie jestem optymista.

  • 24. Data: 2016-06-19 22:02:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 czerwca 2016 20:45:59 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    >
    > http://www.aliexpress.com/item/3200-lumnes-Full-HD-M
    ulitmedia-projector-video-projector-HDMI-USB-TV-on-s
    Nie warto. 3 stówy dołożyć lepiej i kupić w PL. Jak nie spasi to bezkosztowo oddać.

  • 25. Data: 2016-06-19 23:15:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-19 o 22:02, Kris pisze:
> [...]
    ale-Free-8GB-Disk/594671960.html
    > Nie warto. 3 stówy dołożyć lepiej i kupić w PL. Jak nie spasi to bezkosztowo oddać.

    Podałem w wariancie - jak spasi.
    Oddać i kupić o 5 stów taniej ;)

    --
    Pete

  • 26. Data: 2016-06-19 23:27:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Otoz to. Takie przyslowie jest " kto tanio kupuje ten drogo placi". W tym przypadku
    pasuje jak ulal. Za rownowarosc paczki byle jakich papierosow miesiecznie mozna miec
    komfort psychiczny ze kasy w bloto nie wyrzucilem. Poza tym projektory nie sa
    powszechne w gospodarstwach domowych. Wszyscy wiedza za sa, wielu by chcialo miec i
    najczesciej na chceniu sie konczy. Z projektorem w przeszlosci mialem jedna przygode
    i nie mam zadnego doswiadczenia ani porownania bo to byl profesjonalny multimedialny
    projektor przeznaczony do wyswietlania filmow. W malym kinie moglby byc zainstalowany
    bo do kinowego obrazu raptem brakuje mu niecale dwiescie lini. Z opisu ten co maja
    dostarczyc jest bardzo przyzwoity. Z rozdzielczoscia opekuje telewizje naziemna jaka
    jest w Polsce. Zanim zaczna nadawac 1080 to beda holograficzne projektory gombao.
    Matryca TFT do najgorszych nie nalezy. Uwazam ze jest lepsza od patentu z lusterkami.
    Ledowe zrodlo swiatla powinno zapewnic dluzszy czas swiecenia. Wedlug danych
    technicznych tak dlugi ze wczesniej zestarzeje sie sam projektor. Jak bedzie w realu
    poczekamy zobaczymy. Albo nie zobaczymy bo w warunkach dostawy jest ze moga nie
    sprowadzic. W takiej sytuacji doloze i kupie taki co sie jakos nazywa i ta nazwa jest
    mi znana. Pamietam jak PEWEX sprowadzil Hyundya. Wszyscy twierdzili, ja zreszta tez,
    ze to gowno. I sie okazalo ze to super samochody w rozsadnych cenach. Znam kogos kto
    wtedy taki samochod kupi. Przejezdzil nim ze dwadziescia lat. Twierdzi ze to byl
    najlepszy samochod jaki kiedykolwiek mial.

  • 27. Data: 2016-06-27 20:20:16
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Jak tam, Kogutek, przetestowałeś ten projektor?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 28. Data: 2016-06-27 21:28:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jutro maja przywiezc. Zmienilem zamowienie bo na tamten musialbym czekac jeszcze
    miesiac a czlowiek nie zolw i nie zyje sto lat. Projektor w zasadzie ten sam ale
    troche drozszy bo z androidem. Moze da sie tablet z nim ozenic.

  • 29. Data: 2016-06-28 15:24:54
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 21:28:59 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    miesiac a czlowiek nie zolw i nie zyje sto lat. Projektor w zasadzie ten sam ale
    troche drozszy bo z androidem. Moze da sie tablet z nim ozenic.

    to daj znać jak wrażenia bo wszyscy czekamy

  • 30. Data: 2016-06-28 15:32:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 czerwca 2016 15:24:55 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > to daj znać jak wrażenia bo wszyscy czekamy

    Jak napisze, ze spoko - to kupisz?
    Kogutek ma zatynkowane przedluzacze zamiast normalnych gniazdek podtynkowych
    w wielokrotnej ramce i mu to pasuje. Takze ja tam na kogutkowe odczucia bym
    bral margines :> Zreszta on juz jest z pokolenia gdzie nie liczy sie jakosc
    i estetyka, a funkcjonalnosc i cena - takze mysle, ze jakieby to kiepskie
    nie bylo to mu sie bedzie podobac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.