  • 31. Data: 2016-06-28 16:55:34
    Temat: Re: A wlasnie ze ta grupa. Projektor gombao albo jak kto woli w pieciu smakach.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 czerwca 2016 15:32:58 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Jak napisze, ze spoko - to kupisz?
    > Kogutek ma zatynkowane przedluzacze zamiast normalnych gniazdek podtynkowych
    > w wielokrotnej ramce i mu to pasuje. Takze ja tam na kogutkowe odczucia bym
    > bral margines :> Zreszta on juz jest z pokolenia gdzie nie liczy sie jakosc
    > i estetyka, a funkcjonalnosc i cena - takze mysle, ze jakieby to kiepskie
    > nie bylo to mu sie bedzie podobac :)

    Mimo że chyba jestem młodszy od niego o dobrych pare lat to dla mnie też.
    Szwagier wybudował dom i wypłytkował jasnymi płytkami podjazd.
    Syn zaprosił kolegów.
    A że chłopaki młode to porysowali mu kostkę przed domem oponami
    od rowerów.
    I chłopak musiał czyścić płytki.

    Kuzyn się teraz wprowadza.
    I dzwoni czy nie mam wyżynarki.
    Bo otwór ma zrobić na rurę od ciągu w szafce
    To mu mówię weż wiertło porób dziury a resztę brzeszczotom.
    Nie to ładnie ma być.
    Tylko kto bedzie agladał do szafki 20 cm pod sufitem.

    Kupił deskę za 250 zł/m2 a teraz szuka dywanów co by mu się ta deska
    nie porysowała.
    Ja to zawsze w strachu jestem że coś porysuje jak tam jestem.

    Czy jak jest coś funkcjonalnego to jest złej jakości?

    za wiki

    Funkcjonalność - zbiór atrybutów urządzenia, oprogramowania
    lub systemu, określających zdolność do dostarczenia funkcji
    zaspokajających wyznaczone i zakładane potrzeby, podczas używania
    w określonych warunkach.

    Dla mnie jakość, estetyka to tylko jeden z elementów do oceny.

    i wracając czy bym kupił projektor?
    1400zł/14zł= 100 biletów do kina/12 miesięcy=8 lat

    drogo trochę jak dla mnie.
    Ale nie ukrywam że nie mam TV i czasami przydałby się większy ekran.

    Tylko że teraz mam zestaw audio 2x200 wat + subwoofer piwnicy.
    Chyba częściej jestem w kinie z dziećmi
    niż go używam przy oglądniu filmów.
    Obawiam się że z projektorem byłoby to samo i tu jest problem.

  • 32. Data: 2016-06-28 19:11:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na razie walcze z kablami. Ogolnie jest ok. Nie jest rozowy i jednemu estecie co sie
    chwalil pecherzem o pojemnosci umozliwiajacej wypicie czterech litrow piwa pewno by
    sie nie podobal. Poza tym dla szpanera za tani. Szpanerom dedykuje wiersz Tuwima w
    ktorym w pewnym miejscu pojawia sie " I ty co mieszkasz dzis w palacu a srac
    chodziles za chalupe..... ". Ustawilem przekatna na 3,2metra. Dla nawiedzonych
    koneserow to 126 cali. Projektor jest bardzo jasny, o obraz chodzi a nie kolor
    obudowy. Obraz bez widocznych pikseli, typowo kinowy. Przy tej przekatnej jaka
    ustawilem, jest to najwiekszy mozliwy do zrobienia rozmiar bo dalej juz nie ostrzy,
    wyglada ze ekran powinien byc jak w kinie wycinkiem walca. Ekran mam z wyrwanego z
    przydasiow bialego tla fotograficznego. I nie jest to najlepsze rozwiazanie.
    Projektor ciagnie 117W i zarowka swieci rowno na pol gwizdka. Nie produkuje duzo
    ciepla. Chlodzi go taki sam wentylator jaki jest w zasilaczu do peceta. Szum ledwo
    zauwazalny robi. Ide walczyc z kablami.

  • 33. Data: 2016-06-28 20:46:52
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 czerwca 2016 19:11:51 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Na razie walcze z kablami. Ogolnie jest ok. Nie jest rozowy i jednemu estecie co
    sie chwalil pecherzem o pojemnosci umozliwiajacej wypicie czterech litrow piwa pewno
    by sie nie podobal.

    Ostatnio po 6 piwach mnie przycislo wiec chyba pecherz sie z wiekiem kurczy :)
    Ale 3l to i tak spoko. Wujek (niestety juz nie zyje) potrafil sie zalozyc, ze
    wypije 12 bez sikania i wygrywal ;) A byl chudy jak szczapa :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2016-06-28 20:54:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bez komentarza. Bystrzejsi wiedza dlaczego.

  • 35. Data: 2016-06-28 20:57:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 czerwca 2016 20:54:47 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Bez komentarza. Bystrzejsi wiedza dlaczego.

    Wierzyc nie musisz, to byl gornik - koneser piw :-)
    Inny kumpel potrafil wypic 24 (ale sikal czesto). Ale tez wazyl 120kg.
    Widac my tu na slasku mamy zmutowane pecherze :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 36. Data: 2016-06-28 21:27:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zastanawiam sie jak to sie stalo ze nauczyles sie pisac i czytac. A moze komus
    dyktujesz?

  • 37. Data: 2016-06-28 21:51:53
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 czerwca 2016 21:29:25 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Zastanawiam sie jak to sie stalo ze nauczyles sie pisac i czytac. A moze komus
    dyktujesz?

    Chodzilem do szkoly. Choc czytac juz potrafilem w przedszkolu - mama z babcia
    mnie nauczyly i dzieciom w 6 latkach ksiazki musialem czytac :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2016-06-28 22:47:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A Twoj dziadek spod Sosnowca stracil chujem odrzutowca. Wracajac o tematu Sabotaz z
    Szwarcenegerem obejrzany. Ciekawe wrazenie przy trzy metrowym obrazie. Nadali w
    przyzwoitej jakosci. Dopiero przy duzym ekranie widac marnosc nadawania telewizji
    naziemnej. W dobrej jakosci nadaja troche reklam. Wiadomosci masakra, zwlaszcza w
    studio gdzie z zielonym albo niebieskim tlem miksuja ludzi. Masza i niedzwiedz w
    dobrej jakosci ale jak wielce szanowanego koziolka Matolka prawdopodobnie w
    rozdzielczosci telewizji analogowej puscili to usiasc i plakac. Przelaczalem troche
    na Bonda. Bonda zrekonstruowali cyfrowo i momentami obraz byl kinowy. Ogolnie nadaja
    w bardzo woskim pasmie i to na duzym ekranie widac. Ogolnie jestem zadowolony.
    Oczywiscie nie wiem jaka bedzie trwalosc lampy, trwalosc matrycy. Nie wiem czy sie
    nie popsuje dwa dni po gwarancji. Ale juz wiem ze na telewizor sie patrzy a z
    projektora oglada. Jutro bede rzezbil zeby tablet i komputer po wifi podlaczyc. Niusy
    na przekatnej 3 metry to bedzie cos.

  • 39. Data: 2016-06-29 08:43:23
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >i wracając czy bym kupił projektor?
    >1400zł/14zł= 100 biletów do kina/12 miesięcy=8 lat

    Bezsensowna kalkulacja.

    >Obawiam się że z projektorem byłoby to samo i tu jest problem.

    Każdy ma swoje potrzeby i jeśli filmy to nie twoja jebajka to i projektor Ci
    po nic.

  • 40. Data: 2016-06-29 08:45:28
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Ostatnio po 6 piwach mnie przycislo wiec chyba pecherz sie z wiekiem kurczy
    >:)

    Adaś, ty masz faktycznie jakieś poważne - być może nieuświadomione -
    problemy z samooceną.