  • 11. Data: 2011-01-31 12:43:24
    Temat: Re: Adam, Kris, Marek, Maniek, Andrzej, Budyń, Kaszpir, Bartek, Ghost i inni
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 31-01-2011 o 10:51:12 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > A tak na marginesie sam odpowiedziałes chwilę temu na post Kogutka;)))
    Po po tym doszedłem do wniosku że to bez sensu, zauważ że po tym już się
    nie dałem sprowokować ptactwu :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 12. Data: 2011-01-31 12:50:39
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):

    > Dnia 31-01-2011 o 10:51:12 Kris <k...@w...pl> napisa=C5=82(a):=

    > =C5=9Bci =

    > ogutka;)))
    > Po po tym doszed=C5=82em do wniosku =C5=BCe to bez sensu, zauwa=C5=BC =C5=
    > =BCe po tym ju=C5=BC si=C4=99
    > nie da=C5=82em sprowokowa=C4=87 ptactwu :)

    przestań sie denerwowć bo się jąkać zaczynasz. I komu puszczają zwieracze? :-)

  • 13. Data: 2011-01-31 12:53:12
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 31 Sty, 10:31, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:
    > Mam do was gorący apel.
    >
    > Proszę przestańcie karmić trolli typu kogutek czy papa
    > bo w ten sposób z tej grupy robi się rynsztok.

    Jestem za, wiecej grzechow nie pamietam i obiecuje poprawe ;P
    pozdr.

    --
    Adam

  • 14. Data: 2011-01-31 12:58:28
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):

    > Dlatego prosze ignorujcie ich, znudzi im sie i wroca
    >
    > z skad przyszli.

    Na to bym specjalnie nie liczył. My tego nie robimy zeby coś lansować. Co
    zrobię ze sami dajecie w łapy argumenty was wykańczające. Spamowanie to
    niewdzieczna praca. Nie da się napisać że coś zwyczajne jest cudowne i zeby
    ktos kto ma wiecej niz trzy zwoje mózgowe do tego sie nie przyczepil. Wiem ze
    byście nas kochali jak byśmy pisali że rekuperatory mają nie 80, jak wy
    twierdzicicie. A 89% sprawnosci. Tylko ze 89 jak i 80 to nieprawda. Bo w
    przypadku najkorzystniejszych warunkow liczenia 35 to jest maksimum.

  • 15. Data: 2011-01-31 13:58:37
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Mam do was gorący apel.
    Proszę przestańcie karmić trolli typu kogutek czy papa
    bo w ten sposób z tej grupy robi się rynsztok.

    Zajrzałem na grupę zdrowie i tam są takie jatki są że
    tego się w ogóle nie da czytać,
    NIE KARMCIE TROLLI aby ta grua taką się nie staład

    Ja swego czasu chciałem w czynie społecznym pomóc ludziom i poodpowiadać na
    wątpliwości na rec.medycyna i rec.zdrowie (jestem lekarzem). Wytrzymałem
    tydzień zaszczuty przez trolli, żadne merytoryczne argumenty nie trafiały.
    Powiedziałem do widzenia, gotujcie się swoim sosiku wasza strata.

    MS

  • 16. Data: 2011-01-31 15:42:33
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Bardzo często na grupach , w gazetach mamy nachalny marketing ...
    > Dodatkowo na grupach mamy mnóstwo "wypowiedzi" sprzedawców ,

    Ja za to uważam, że oni wszyscy sie nie znają :-)

  • 17. Data: 2011-01-31 16:00:57
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ii65li$c7s$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie mam nic przeciwko spamerom. Są potrzebni bo informują o nowych
    > wyrobach i rozwiązaniach. Ale mają robić to uczciwie.

    Co to jest uczciwy spam ?

  • 18. Data: 2011-01-31 16:03:25
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Alexy" <a...@o...com.pl> wrote in message
    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:ii65li$c7s$1@inews.gazeta.pl...

    > Co to jest uczciwy spam ?

    To pewnie ci co reklamują Viagrę produkowaną ze szwagrem w garażu z mąki :-)

  • 19. Data: 2011-01-31 17:35:35
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej S. <m...@c...pl> napisał(a):

    > UĹźytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisaĹ&#65533; w wiadomoĹ&#65533;ci
    > Mam do was gorÄ&#65533;cy apel.
    > ProszÄ&#65533; przestaĹ&#65533;cie karmiÄ&#65533; trolli typu kogutek czy papa
    > bo w ten sposĂłb z tej grupy robi siÄ&#65533; rynsztok.
    >
    > ZajrzaĹ&#65533;em na grupÄ&#65533; zdrowie i tam sÄ&#65533; takie jatki sÄ&#65533;
    Ĺźe
    > tego siÄ&#65533; w ogĂłle nie da czytaÄ&#65533;,
    > NIE KARMCIE TROLLI aby ta grua takÄ&#65533; siÄ&#65533; nie staĹ&#65533;ad
    >

    > Ja swego czasu chciaĹ&#65533;em w czynie spoĹ&#65533;ecznym pomĂłc ludziom i
    poodpowiadaÄ&#65533; na

    > wÄ&#65533;tpliwoĹ&#65533;ci na rec.medycyna i rec.zdrowie (jestem lekarzem).
    WytrzymaĹ&#65533;em
    > tydzieĹ&#65533; zaszczuty przez trolli, Ĺźadne merytoryczne argumenty nie
    trafiaĹ&#65533;y.
    > PowiedziaĹ&#65533;em do widzenia, gotujcie siÄ&#65533; swoim sosiku wasza strata.
    >

    > MS

    To już Judym wiesz o co tu chodzi. Na zdrowiu albo medycynie ktoś pisze ze ma
    raka jelita grubego w III stadium. A tam zaraz życzliwi że sok z noni,
    specjalne papryki kupa jeża zbierana w maju. A Ty wiesz że on ma max dwa lata
    i nie wiesz jak mu napisać że jeśli zrezygnuje może i z kiepsiego leczenia
    szpitalnego to mu się zdecydowanie skróci. Tutaj jest tak samo. Jest towar,
    jak dorobić dobrą ideologię to klient się znajdzie. Ty się trochę znasz na
    leczeniu. Ja trochę na technice. To ja tak jak Ty nie mogę pzrejść obojetnie
    nad pierdolami jakie spamerzy wypisują. 87% sprawności z rekuperatora to taka
    sama prawda jak uzdrawianie wodą torfową z Polinezji po 120 zl za litr.

  • 20. Data: 2011-01-31 19:14:11
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Hehehe, to sie nazywa sila spokoju.

    Ja Go nie rozumiem. Czasem pisze jak miod na serce a czasem az odechciewa
    sie w ogole usnet czytac.

    Pozdro.. TK