  • 11. Data: 2016-11-08 11:04:34
    Temat: Re: Adam Sz. już nie buduje? :>
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 16:41:05 UTC+1 użytkownik Lisciasty
    napisał:
    > Coś się opieprza i nie pisze, czy ja go w czytniku nie widzę?

    Nie pisze bo uznalem, ze nie ma sensu :)
    Za duzo kijow w dupach :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2016-11-08 13:41:18
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 08.11.2016 11:04, Adam Sz. wrote:

    > Nie pisze bo uznalem, ze nie ma sensu :)
    > Za duzo kijow w dupach :-)
    > pozdr.

    Napisz coś jak wyszło, jakie fuszerki.

  • 13. Data: 2016-11-08 18:40:43
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    pl...

    On 08.11.2016 11:04, Adam Sz. wrote:

    >Napisz coś jak wyszło, jakie fuszerki.

    Niektóre kije mu weszły krzywo, szczególnie te włożone do przedniej dupy.

  • 14. Data: 2016-11-08 19:05:37
    Od: KIKI <n...@e...il>

    > Niektóre kije mu weszły krzywo, szczególnie te włożone do przedniej dupy.

    lbo narobili mu fuszerek i popadł w chwilową depresję. Wstydzi się
    przyznać, że nie słuchał co mu mówiliśmy :-)

  • 15. Data: 2016-11-08 20:51:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 listopada 2016 19:05:39 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > lbo narobili mu fuszerek i popadł w chwilową depresję. Wstydzi się
    > przyznać, że nie słuchał co mu mówiliśmy :-)

    Jezeli juz ktos mi tu udzielal rad to na pewno nie byl to nikt z was :)
    Ghoscik coprawda pamietam ze na moje pytanie o sposob sterowania CO
    stwierdzil, ze to NIE MA PRAWA DZIALAC i patrz pan piaty rok grzeje i
    dziala perfekcyjnie :-)

    OK EOTuje i spadam bo grupa tylko marnuje moj czas - jak ktos cos chce
    odemnie to mail :)

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2016-11-08 21:16:03
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Jezeli juz ktos mi tu udzielal rad to na pewno nie byl to nikt z was :)

    Eno, cały twój fatek chodzi wg mojego algorytmu milusiu :-)

    >Ghoscik coprawda pamietam ze na moje pytanie o sposob sterowania CO
    >stwierdzil, ze to NIE MA PRAWA DZIALAC i patrz pan piaty rok grzeje i
    >dziala perfekcyjnie :-)

    Już sobie wyjaśniliśmy, że w tej kwestii kłamiesz i mimo usilnych starań nie
    potrafiłeś wskazać cytatu :-)

  • 17. Data: 2016-11-08 21:38:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 listopada 2016 20:51:35 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > OK EOTuje i spadam bo grupa tylko marnuje moj czas - jak ktos cos chce
    > odemnie to mail :)
    Dobrze się nie przywitałeś i już się żegnasz?

  • 18. Data: 2016-11-09 23:14:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 listopada 2016 21:16:08 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Eno, cały twój fatek chodzi wg mojego algorytmu milusiu :-)

    No chyba cie pokurwilo (czyli nic sie nie zmienilo) - fateka
    zaprogramowalem sam od a-z bez niczyjej pomocy.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2016-11-10 09:26:44
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >No chyba

    Jeszcze tu jesteś?

    >fateka zaprogramowalem sam od a-z bez niczyjej pomocy.

    No tak, własność intelektualną już nieraz sobie przywłaszczałeś :-)

    btw warto byś sprawdził znaczenia słów przed następnym bąkiem jakiego tu
    zapuścisz