  • 11. Data: 2012-01-17 11:03:24
    Temat: Re: Adam- gdzie żuzycie pc tydzien 8 i 9?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:op.v77274qj1cvm6g@lap...

    >Obserwowałęm tą aukcję, tanio ci poszła, widać zapotrzebowanie na
    >taki sprzet niewielkie.

    He. Nowa kosztuje około 2500zł. Cena za ten komplet to jak za darmo. Podczas
    licytacji było 9 osób które miały ją jako obserwowane.
    3 osoby chciały kupić bez licytacji, inni zadawali pytania. Bywali tacy co
    się znają w temacie bo choćby na podstawie numeru seryjnego potrafili
    bezbłędnie odczytać rok produkcji. Najczęściej były to osoby ze Śląska.
    Dziwne, ale wbrew oponiom Adama, osoby będące w termacie twierdzili że 12
    letnia sprężarka to już bardzo, bardzo leciwa sprężarka, a przecież to ponoć
    copeland scroll długowieczny.

    Marek

  • 12. Data: 2012-01-17 11:10:44
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik 4CX250 napisał:

    > Dziwne, ale wbrew oponiom Adama, osoby będące w termacie twierdzili że
    > 12 letnia sprężarka to już bardzo, bardzo leciwa sprężarka, a przecież
    > to ponoć copeland scroll długowieczny.

    Ale one chciały ja kupić, a nie sprzedać :-), a to znacznie zmienia
    pogląd na takie sprawy hahaha...
    Gdyby chciały sprzedać, to dowiedziałbyś się, że 50 letnia owszem, jest
    leciwa, ale 12-stka to jeszcze 'nówka-sztówka' :-)))...
    Kwestia punktu widzenia i punktu siedzenia - jak zwykle.

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 13. Data: 2012-01-17 16:52:55
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-01-16 10:19, Kris pisze:
    > Adam
    > Dawaj dane
    > Rozpętamy dyskusje;)

    Adamie masz te dane ?

    michal

  • 14. Data: 2012-01-17 17:01:54
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Adamie masz te dane ?

    ale zrób jakis wykres bo przebijac sie przez słupki to mi sie nie chce :-)

    b.

  • 15. Data: 2012-01-17 19:51:13
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 17 Sty, 17:52, Usrobo <u...@o...pl> wrote:

    > Adamie masz te dane ?

    Wrocilem do domu, jak odsapne to wrzuce - dajcie mi z godzine ;)

    Od paru dni grzeje takze piwnice - sam jestem ciekaw o ile wzroslo
    zuzycie ale przypuszczalnie niewiele - w pomieszczeniu 50m2 mam
    petelke ~60mb w rozstawie 40cm i po odpaleniu podlogowki zrobilo sie
    cieplej... po 3 dniach :-) Wczesniej bylo ok 17-18stC, teraz jest jak
    w domu - kolo 21 :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 16. Data: 2012-01-21 14:39:17
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-01-17 20:51, Adam pisze:

> [...]
    > petelke ~60mb w rozstawie 40cm i po odpaleniu podlogowki zrobilo sie
    > cieplej... po 3 dniach :-) Wczesniej bylo ok 17-18stC, teraz jest jak

    i jak wyniki?

    michal

  • 17. Data: 2012-01-21 20:15:41
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 21 Sty, 15:39, Usrobo <u...@o...pl> wrote:

    > i jak wyniki?

    Patrz nowy watek :) Znalazlem w koncu troche czasu :)
    pozdr.

    --
    Adam