  • 11. Data: 2013-12-01 07:41:31
    Temat: Re: Aga! - TVN, Mam Talent, godz. 20:00
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    11 września Ikselka pisze m.in.
    ....Tych chamów nie żegnam, im mówię tylko "spadówa" - to chyba powinni
    zrozumieć. Resztę Grupowiczów z przykrością żegnam....

    Witaj z powrotem.
    Jak widać ze stałych rzeczy u kobiet to tylko wahania nastroju ;-)
    Jacek

  • 12. Data: 2013-12-01 16:01:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 01 Dec 2013 07:41:31 +0100, Jacek napisał(a):

> [...]
    >
    > Witaj z powrotem.
    > Jak widać ze stałych rzeczy u kobiet to tylko wahania nastroju ;-)

    Aż? Pożegnania są różne, w większości istnieją dla powrotów - to chyba nie
    tylko domena kobiet :-)
    --
    XL

  • 13. Data: 2013-12-02 16:25:21
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-30 18:31, Ikselka pisze:
    > Jeśli nie macie swoich "typów" - zagłosujcie (dziś o 20:00 w TVN) na Agę,
    > proszę. Aga to najbliższa przyjaciółka mojej młodszej córki, z czego bardzo
    > się cieszę, bo to nieprzeciętnie zdolna i mądra dziewczyna (i oczywiście
    > takie są obie, tyle że w różnych dziedzinach) i myślę, że warto trochę
    > popchnąć koło jej fortuny głosując w MT właśnie na nią :-).
    > Tutaj link do jej pierwszego występu w MT:
    > http://mamtalent.tvn.pl/uczestnicy,1896,p/agnieszka-
    marczak,2305.html
    > Półfinał:
    > http://www.youtube.com/watch?v=VShxU6Cp3bQ
    >
    > A tutaj - co Aga w ogóle potrafi, oj, warto to zobaczyć:
    > http://www.youtube.com/results?search_query=agnieszk
    a+marczak&sm=3

    > Dziś przedstawi nowy program - będzie odjazd!
    > :-)

    Odniosę sie mimo że już jest "po herbacie". NIE mimo tego że to nawet Ty
    o to prosisz. Nigdy "tak" dla kogos kto dla taniego poklasku robi z
    siebie małpę dajac sie ubierać w błazeńskie stroje i maluje sobie twarz
    w taki sposób. Nigdy 'Tak" dla kogos kto stara sie wywyższyć nad
    drugiego człowieka. I jeszcze jeden aspekt - jeżeli to dobra
    przyjaciółka Twojej córki, to szkoda żeby ona ją straciła. Wiesz jak to
    jest ze zwycięstwami - w błysku fleszy starzy przyjaciele stają się
    jacyś tacy szarzy, i heros zaczyna się zastanawiać czy te miernoty są
    godni jego znajomości..

  • 14. Data: 2013-12-02 16:47:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 02 Dec 2013 16:25:21 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
    > siebie małpę dajac sie ubierać w błazeńskie stroje i maluje sobie twarz
    > w taki sposób. Nigdy 'Tak" dla kogos kto stara sie wywyższyć nad

    ???
    Nie zauważam tego u Agi. To, że umie więcej, ba, nieporównywalnie więcej
    niż szary przeciętniak, nie sprawiło jak dotąd, aby się w jakikolwiek
    sposób wywyższała. Gdybyś ją znał, zobaczyłbyś w niej (prócz ogromnej
    pracowitości)nwiele kompleksów, nieśmiałość i wielką, ale to wielką
    delikatność i subtelność jej natury.

> [...]
    > jest ze zwycięstwami - w błysku fleszy starzy przyjaciele stają się
    > jacyś tacy szarzy, i heros zaczyna się zastanawiać czy te miernoty są

    Spoko. To stara i sprawdzona przyjaźń - od 1 kl. liceum. Może je rozdzielić
    tylko miłość do jednego meżczyzny, ale akurat to raczej mało prawopodobne,
    mają różne gusty :-)
    --
    XL

  • 15. Data: 2013-12-03 22:17:29
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-12-02 16:47, Ikselka pisze:

> [...]
    > sposób wywyższała. Gdybyś ją znał, zobaczyłbyś w niej (prócz ogromnej
    > pracowitości)nwiele kompleksów, nieśmiałość i wielką, ale to wielką

    No, skoro tak piszesz... Jednak i tak nigdy nie polubię kogoś kto swoim
    egoizmem sprawia przykrość innym.

    > Spoko. To stara i sprawdzona przyjaźń - od 1 kl. liceum. Może je rozdzielić
    > tylko miłość do jednego meżczyzny, ale akurat to raczej mało prawopodobne,
    > mają różne gusty :-)

    Uwierz na słowo - sława może doprowadzić do tego że "gwiazda" nawet
    rodziców zaczyna się wstydzić.

  • 16. Data: 2013-12-03 22:37:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 03 Dec 2013 22:17:29 +0100, Trybun napisał(a):

    > No, skoro tak piszesz... Jednak i tak nigdy nie polubię kogoś kto swoim
    > egoizmem sprawia przykrość innym.

    No ale gdzie u Agi egoizm?

    > Uwierz na słowo - sława może doprowadzić do tego że "gwiazda" nawet
    > rodziców zaczyna się wstydzić.

    Tu też nie ma kogo - rodzice równie zdolni i fajni, może tylko mniej
    przebojowi, ale to inne (czyt. stłumione socjalizmem) pokolenie, dzisiejsi
    młodzi ludzie mają więcej powera :-)
    --
    XL

  • 17. Data: 2013-12-07 08:54:58
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Nie było mnie w kraju - jak wyszło?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 18. Data: 2013-12-08 19:45:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 07 Dec 2013 08:54:58 +0100, SJS napisał(a):

    > Nie było mnie w kraju - jak wyszło?
    >
    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Wyszło tak, że nawet jury zrobiło wieeeeelkie oczy - Aga nie wygrała, a
    była faworytką jury. No ale cóż, tu liczy się nie to, co reprezentuje
    kandydat, lecz gust i preferencje właścicieli komórek (głosowanie sms) -
    czyli z polskiego na nasze: jak się jest zbyt zdolnym i wszechstronnym, a
    do tego nie daj Boże jeszcze pięknym i zdrowym (he he), to cię wytną
    stosownie do poziomu... miernoty ;-PPP
    --
    XL

  • 19. Data: 2013-12-29 10:55:04
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-03 22:37, Ikselka pisze:

    > No ale gdzie u Agi egoizm?

    Już samo stawanie do takich rywalizacji jest egoizmem.

    > Tu też nie ma kogo - rodzice równie zdolni i fajni, może tylko mniej
    > przebojowi, ale to inne (czyt. stłumione socjalizmem) pokolenie, dzisiejsi
    > młodzi ludzie mają więcej powera :-)

    I występują w mediach, na dodatek w roli "gwiazd"?

  • 20. Data: 2013-12-29 13:00:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Dec 2013 10:55:04 +0100, Trybun napisał(a):

    > Już samo stawanie do takich rywalizacji jest egoizmem.

    Nie w przypadku Agi - dla niej to czysty marketing, autoreklama. W dodatku
    za darmo :-)

    > I występują w mediach, na dodatek w roli "gwiazd"?

    Nie, no skąd. Występowali kiedyś w cyrku - mieli własny.
    --
    XL