  • 21. Data: 2013-12-31 14:35:35
    Temat: Re: Aga! - TVN, Mam Talent, godz. 20:00
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-29 13:00, Ikselka pisze:

    > Nie w przypadku Agi - dla niej to czysty marketing, autoreklama. W dodatku
    > za darmo :-)

    A ci potencjalnie przegrani? Jej sukces to przecie ich porażka.

    > Nie, no skąd. Występowali kiedyś w cyrku - mieli własny.

    Sam nie wiem jak się obecnie nasz establishment obyczajowy zapatruje na
    artystów cyrkowych..? Czy córka przebywając w towarzystwie tych snobów
    może śmiało, bez skrępowania opowiadać o tym czym się zajmują jej rodzice?

  • 22. Data: 2013-12-31 15:10:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Dec 2013 14:35:35 +0100, Trybun napisał(a):

    > A ci potencjalnie przegrani? Jej sukces to przecie ich porażka.

    Myślę, że tak jak ona, cieszą się z sukcesów innych :-)

    > Sam nie wiem jak się obecnie nasz establishment obyczajowy zapatruje na
    > artystów cyrkowych..? Czy córka przebywając w towarzystwie tych snobów
    > może śmiało, bez skrępowania opowiadać o tym czym się zajmują jej rodzice?

    Skąd tych "snobów" wytrzasnąłeś, naprawdę nie wiem :-)))
    --
    XL