  • 61. Data: 2021-12-21 06:47:56
    Temat: Re: Agregat prądotwórczy Proton 3
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 23:39 Marek <f...@f...com> pisze:

    > No ba. Spoko, będzie Cię stać by kupować kolejny.
    > Zresztą już kupiłeś czyli będziesz bronił decyzji do upadłego.
    > Walizkowy niemarkowy 2kW można kupić poniżej 2tys. Nadal nie przekanałeś
    > mnie po co tyle mocy jak ma to być wyłącznie do domu i awaryjnie a nie
    > zasilanie na stałe. Nie wspominając o uwagach dot. zrównoważenia
    > obciążenia, o których wspomnieli inni.

    Od 10 lat używam małego chińczyka (Einhel czy jakoś tak) i wiem już czego
    chcę od agregatu.

    TG

  • 62. Data: 2021-12-21 06:49:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 23:41 Marek <f...@f...com> pisze:

    > Realnie to kilka godzin.

    u mnie na wsi mam praktycznie co roku 2-3 dni bez prądu, szczegolnie w
    lecie po nawałnicach.

    TG

  • 63. Data: 2021-12-21 07:00:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 01:07 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > Bo podobno kwarki się w magazynie skończyły, a nowych dostaw nie widać.

    Podobno powabnych mają od groma na stanie, czekają na dziwne, a że ich
    idzie sporo do tego Protona to chińczyki nie wyrabiają z produkcją.

    TG

  • 64. Data: 2021-12-21 07:19:38
    Od: Runt <t...@a...prv>

    W dniu 2021-12-20 o 22:38, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:
    pustej działki grabie i szpadel zabierać do domu zrobił instalacje z fotowoltaika i
    wiatrakiem żeby pilnować żeby ktoś szpadla nie zajebał.

    nawet próbować wytłumaczyc. Bo i tak nie zrozumie.
    > To prawda że jak robili test na inteligencję to wyszło że numer buta masz większy
    od wyniku?

    ty zenusiu masz tak wysokie IQ że chodzisz bez butów ;-)))

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 65. Data: 2021-12-21 07:20:34
    Od: Runt <t...@a...prv>

    W dniu 2021-12-20 o 22:17, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Czyli wyślij tak że sprzedawca nie miał diesla i miałby problem z zamówieniem. A
    miał na stanie benzynowej ewentualnie w hurtowni w której się zaopatruje są dostępne
    od ręki. To wymyślił że paliwo po pół roku się psuje i będziesz miał z tym problemy.
    Jak by miał same diesle to by wykombinował że benzyna się psuje bo zawiera jakieś
    bioskladniki które się wytrącają. I jak tu nie przyznać racji temu co wymyślił że
    handel istnieje tylko dlatego że na Ziemi co 12 sekund rodzi się frajer.

    frajer czyli taki jak ty psychopata! ;-))))

  • 66. Data: 2021-12-21 07:21:21
    Temat: Re: kogutek na hulajnodze
    Od: Runt <t...@a...prv>

    W dniu 2021-12-20 o 22:09, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:
    /.../
    > Kto bogatemu zabroni. Dasz wiarę że jest tutaj jeden jebniety co zamiast z pustej
    działki grabie i szpadel zabierać do domu zrobił instalacje z fotowoltaika i
    wiatrakiem żeby pilnować żeby ktoś szpadla nie zajebał.

    zenusiu, psi bękarcie! jak się sprawują kierunkowskazy na twoim plecaku
    kiedy pędzisz swoją hulajnogą po pożydowskiej dzielnicy? i pamiętaj
    by... ty już wiesz co! ;-)))

  • 67. Data: 2021-12-21 07:21:42
    Temat: Re: zenek w szkole
    Od: Runt <t...@a...prv>

    W dniu 2021-12-20 o 22:26,KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:
> [...]
    > Pisałem że bogatemu nie ma co zabraniać a jak głupi na dodatek to nie ma sensu
    nawet próbować wytłumaczyc. Bo i tak nie zrozumie.

    nie dość że jesteś głupi to jeszcze kurdupel (lepudruk) ;-)))

  • 68. Data: 2021-12-21 08:46:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 20.12.2021 11:53, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Na wszelki wypadek.

    Ja to ostatnio sobie tak podumałem nad tym i po ostatniej nawałnicy w
    sierpniu 2018 w miastach i okolicach, prądu nie miałem przez 3-4h
    także...nie skończyłem wrócić z pola po sprzątaniu piłą zanim prąd wrócił.

    Ale jeżeli mielibyśmy doczekać się jakiegoś blackout na skalę regionalną
    w Europie na więcej niż 2-3 dni, to...
    - agregat hałasuje (szczególnie że wszystko wokół z braku prądu będzie
    cicho)
    - stacje paliw też nie działają więc po kilku dniach radiowozy, karetki
    czy strażacy stają się mniej mobilni
    - w okolicy jak przez megafon ogłaszamy że jesteśmy lepiej przygotowani
    od innych więc można by zacząć spodziewać się, odwiedzin po pomoc tych
    mniej przygotowanych

    Tak myślę że w domu można czuć się bezpiecznie dopóki są w okolicy
    jeszcze jakieś sklepy które można splądrować. Ale potem...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 69. Data: 2021-12-21 09:35:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 08:46 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Tak myślę że w domu można czuć się bezpiecznie dopóki są w okolicy
    > jeszcze jakieś sklepy które można splądrować. Ale potem...

    Dzięki za przemyślenia.
    Każdy ma jakieś potrzeby i doświadczenia.

    TG

  • 70. Data: 2021-12-21 12:33:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Podobno powabnych mają od groma na stanie, czekają na dziwne, a że ich
    > idzie sporo do tego Protona to chińczyki nie wyrabiają z produkcją.

    Powabne w dużych ilościach zamawiał dział marketingu.

    --
    Jarek