  • 1. Data: 2022-03-29 11:21:28
    Temat: Aktualne ceny malowania
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Orientujecie się może w aktualnych cenach malowania ścian (ewentualnie także
    sufitów), odnowienie ścian biura (poprzednie malowanie
    4 lata temu)?
    Ostatnie malowanie było na biało i obecne do kosztorysu również na biało, pojedyncza
    warstwa dla zamalowania smug za wyniesionymi
    meblami, około 100-120 m2 ścian, więcej roboty przy zabezpieczaniu przed i sprzątaniu
    po niż przy samym malowaniu.
    Do tego ile PLN doliczyć na farbę za m2 ? Celowałbym w któregoś Fluggera (kilka
    wersji białej farby mają).

  • 2. Data: 2022-03-29 19:38:33
    Temat: Re: Aktualne ceny malowania
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 29 March 2022 at 11:21:49 UTC+2, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    sprzątaniu po niż przy samym malowaniu.
    > Do tego ile PLN doliczyć na farbę za m2 ? Celowałbym w któregoś Fluggera (kilka
    kupujesz kompresor z 3 dyszami
    wiertarkę do rozbechtania farby w wiadrze
    i malowanie nic nie kosztuje

    Farba musi być zdrowa, czyli wapno z dodatkiem emulsyjnej, aby się nie wycierało
    \
    Jak mieszkasz na wsi to samo wapno gaszone, co by muchy się nie mnożyly

    Jak farba będzie syfowa, rakotworcza, to żyjesz krocej o 10 lat i często odwiedzasz
    lekarza plucnika, okularnika, alergika
    wątrobnika, nerkownika
    a na koniec rakownika
    i grabarnika

    Wapno gaszone jest zdrowe, bo dezynfekuje i nie wywołuje raka płuc

    Biel tytanowa, biel cynkowa jest rakotwórcza bo to syfowe metale
    i należy ich w domu unikać

    Zatem tylko wapno gaszone, dolowane,
    żadne suche, mielone z marketu, bo to nie wapno dołowane, tłuste, a syfowe mielone i
    gaszone wodą na tasmociągu.

  • 3. Data: 2022-03-31 12:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

> [...]
    > przed i sprzątaniu po niż przy samym malowaniu. Do tego ile PLN
    > doliczyć na farbę za m2 ? Celowałbym w któregoś Fluggera (kilka

    Jak trafisz na kogoś kto ci to po godzinach machnie to i 1000-1500
    bedzie ok.
    Jak trafisz na firme to i 30zł/m2 moze nie starczyc.
    W sumie duzo zalezy jak bardzo pokrecone sa sciany,czy sa jakies
    wyprawki do szpachlowania, jakies dziury po kołkach etc i jak duzo
    zabezpieczania bo, jak sam zauwazyłes, wiecej czasu i roboty jest przy
    zabezpieczaniu niz przy malowaniu, zwłaszcza jak ty chcesz tylko "na
    raz" odmalowac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 4. Data: 2022-03-31 14:06:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W sumie to chętnie wziąłbym kogoś do samego zabezpieczania, lubię malować ;-)
    Konkretna (a nie śmieciowa o grubości mikrona) płachtą na podłogę to jaki koszt za m2
    wychodzi?
    Na tyle gruba żeby nie podrzeć nogami drabiny, na tyle cienka żeby do cokołów się
    dała przykleić.
    Zastanawiam się jeszcze nad alternatywnym wariantem umycia ścian, jeśli próba na
    małym kawałku by wyszła pomyślnie (nie wiem co za
    farba jest na ścianie, ale mogła być po taniości przez najemcę).

    -----

  • 5. Data: 2022-03-31 19:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

> [...]
    > umycia ścian, jeśli próba na małym kawałku by wyszła pomyślnie
    > (nie wiem co za farba jest na ścianie, ale mogła być po taniości

    Na podłoge wez tekture falista.
    Jeżeli sciana ładna, trzyma sie i nie leci to malowanie bedzie mniej
    kłopotliwe niz mycie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,