  • 21. Data: 2011-03-30 19:06:35
    Temat: Re: Ale powiem wam lepszy numer
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Dosyć skrycie się wyprowadzają, tak żeby unikać kontaktu z innymi, jakby
    > wstyd czy coś. Trudno powiedzieć.

    no wiesz... od długiego czasu uprawiasz tu bardzo czarny PR, więc są
    efekty...:-(
    u mnie na wsi, jak się wybudowałem, to bum ruszył... :-) działki się
    sprzedają, pozwolenia na budowę się uprawomocniają, ceny działek
    skoczyły ponad dwukrotnie, ja zostałem sołtysem i świetlana przyszłość
    przed nami...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 22. Data: 2011-03-30 19:09:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > Powoli zostaję sam. Sąsiedzi mi się wyprowadzają i wieszają banery
    > ***SPRZEDAM***
    > Jak tak dalej pójdzie to w promieniu kilkuset metrów zostanę sam.
    > Oczywiście kupujących brak.

    No cóż widać trafiłeś w okolice gdzie domy zbudowali tacy sami jak ty
    miłośnicy taniochy. :)

    Kupiliście tanie działki na zadupiu i macie co chcieliście.

  • 23. Data: 2011-03-30 19:27:25
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    q.googlegroups.com...
    > Dosyć skrycie się wyprowadzają, tak żeby unikać kontaktu z innymi, jakby
    > wstyd czy coś. Trudno powiedzieć.

    no wiesz... od długiego czasu uprawiasz tu bardzo czarny PR, więc są
    efekty...:-(
    ----------------------

    Nikt nie lubi marudnych sąsiadów,
    a zwłaszcza takich, którzy wtykają nos w nie swoje sprawy,
    tym bardziej post factum ...

    Pzdr

    JKK

  • 24. Data: 2011-03-30 19:33:35
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 30-03-2011 o 21:09:36 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No cóż widać trafiłeś w okolice gdzie domy zbudowali tacy sami jak ty
    > miłośnicy taniochy. :)
    >
    > Kupiliście tanie działki na zadupiu i macie co chcieliście.

    Aleś mu teraz przyłożył :) kiki sie 'pochlasta' po żyłach :)
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 25. Data: 2011-03-30 20:09:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    janusz_kk1 wrote:

    > Aleś mu teraz przyłożył :) kiki sie 'pochlasta' po żyłach :)

    Da sobie radę, wciśnie obywatelom trochę Chińskiego szajsu i sobie odbije
    stratę.

    Niestety z opisu wynika, że to jest prawda... :)

    jakoś w mojej okolicy ludzie się nie wprowadzają, ale tutaj to ostatnie
    tanie działki były 20 lat temu :)

  • 26. Data: 2011-03-30 20:49:48
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-30 14:55, robercik-us pisze:
    > Już mi się przejadło to mieszkanie w mieście... Tu, na wsi jest więcej
    > znajomych, niż tam - w mieście, a mieszkałem tak w aglomeracji śląskiej
    > kilkanaście lat, jak i w Krakowie - parę ładnych latek. Tam jest się
    > anonimowym Kowalskim, tu... sąsiadem i to jest fajne, jak ludzie
    > życzliwi oczywiście :-)

    Zgadzam się z Tobą w 100%. Warunek wyprowadzki za miasto jest jeden -
    musi to być świadoma decyzja.
    Życie na wsi niesie pewne utrudnienia - konieczność posiadania dwóch
    sprawnych samochodów, obowiązki w/przy domu, zimowe kłopoty na
    drogach... ale to niewielkie niedogodności w zamian za bliskość z innymi
    ludźmi i nieograniczony dostęp do natury.
    Wychodzimy też z Żoną z założenia, że dzieci nie należy trzymać pod
    kloszem - wręcz przeciwnie - należy je szybko wprowadzić między
    rówieśników. Nasza rola, aby wiedziały co dobre i złe, a kontakty z
    innymi dziećmi są nieodzowne i dobre.
    I tak oto mój starszy syn sadził dzisiaj "pyrki" z sąsiadami - uśmiech
    miał o zachodzie słońca tak szczery i szeroki, że i mnie się serce radowało.
    Współczuję tym, którzy trafili na nieprzyjazne środowisko traktujące ich
    jak intruzów, ale też i tym, którzy spodziewali się wiejskiej sielanki a
    teraz zmagają się z codziennymi trudnościami. Obie sytuacje wymagają
    duuużo pracy i samozaparcia.

    > pozdrawiam
    > Robert G.
    Pozdrawiam,
    yarecky.

  • 27. Data: 2011-03-30 21:24:05
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-03-30 12:11, kiki pisze:

    > Dziecko wożę do szkoły do miasta, bo nie wyobrażam sobie, że bym ją
    > puścił do szkoły razem tubylczymi dziećmi :-( Cholera przykro to mówić
    > ale tak jest.

    Cholera, a co z Ciebie za paniczyk...
    Nie poślesz dziecka z tubylcami to będzie później mieć same problemy -
    wychowasz takiego wyizolowanego typka co się będzie z domu bał wyjść bo
    mu tubylcy łomot spuszczą...
    Wiecznie go do MIASTA będziesz wozić?
    Tubylcy, tubylcami - mogą sprawiać wrażenie nieokrzesanych ale uwierz,
    że mogą być bardziej normalni niż cała zgraja miastowych.

    --
    M.

  • 28. Data: 2011-03-30 22:02:20
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Skimir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wiecznie go do MIASTA będziesz wozić?
    > Tubylcy, tubylcami - mogą sprawiać wrażenie nieokrzesanych ale uwierz, że
    > mogą być bardziej normalni niż cała zgraja miastowych.

    Ja spora czesc dnia pracuje z tzw. wiejskimi tubylcami. Przyjezdny jestem z
    miasta, poczatkowo uprzedzony i nie rozumiejacy calej tej wiejskiej gwary,
    ale szybko przekonalem sie, ze to zaden egzotyk. Ludzie na pierwszy rzut oka
    moze nieco inni, nie wszyscy rzecz jasna, ale w gruncie rzeczy tacy sami a
    pewnie i lepsi jak ci rasowi z miasta. Nie brak ludzi na poziomie,
    przyjaznych i oddanych. Ci ktorzy do czegos doszli, robiacy niemale biznesy
    sa bezpretensjonalni i bezinteresowni. Po zostawieniu w garazu samochodow z
    wysokich polek sa tacy sami jak reszta narodu, w dzien zapracowani jak
    reszta swiata. Nie widze zawisci i perfidnego cwaniactwa. Plotkuja jak
    wszedzie, pijaki i nieroby jak wszedzie, lacznie ze zlodziejami. Nic tam nie
    ma innego jak w miescie, tylko odsetek marginesu jakby mniejszy. Jest tez
    troche prawdy w tym co Kiki pisze jesli chodzi o tzw. mlode pokolenie, ale
    czy w miescie tego nie ma i to w wiekszej skali?

    Pozdro.. TK

  • 29. Data: 2011-03-30 22:17:35
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Dawaj foty. :-DD

    Nie robiłem :-)

  • 30. Data: 2011-03-30 22:19:20
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "s_13" <s...@i...pl> wrote in message
    q.googlegroups.com...

    > skoczyły ponad dwukrotnie, ja zostałem sołtysem i świetlana przyszłość
    > przed nami...:-)

    Ty sołtysem? Poważnie ?
    A co taki sołtys robi ? Bo u nas jest sołtys ale go nie widziałem na oczy
    :-)