  • 1. Data: 2009-04-14 12:36:36
    Temat: Alternatywa dla Semmelrocka ?
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Witam !

    Podoba mi się system Bradstone Semmelrocka, ponieważ oferuje spójne
    elementy do tworzenia zabudowy w ogrodzie - murki, płyty tarasowe,
    rozety, obrzeża, stopnie itd. Niestety, Semmelrock jest horrendalnie
    drogi - wyszło mi że metr kwadratowy murku Bradstone Mountain Block
    kosztować będzie ponad 672 złote netto !

    Czy są na rynku firmy oferujące podobne produkty ? Mam na myśli całe
    linie spójnych elementów, które nie będą później wyglądały jakby każde
    było "z innej parafii". Semmelrock mi odpowiada ze względu na estetykę,
    łatwość montażu i bogaty zestaw elementów w ramach jednego systemu. Nie
    chce mi się jednak wierzyć, że są jedyni - a może są jedyni i dlatego
    mają takie ceny ?

    A może ktoś wie, gdzie można nabyć Semmelrocka w atrakcyjnej cenie ?
    Preferowane okolice Trójmiasta.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 2. Data: 2009-04-14 13:10:17
    Temat: Re: Alternatywa dla Semmelrocka ?
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...net> napisał w wiadomości
    > Czy są na rynku firmy oferujące podobne produkty ?

    Pytaj po lokalnych składach / hurtowniach "betonowych".
    Z reguły są to te same firmy co robią kostkę,
    czyli np. Libet.
    Aczkolwiek cena m2 płytek tarasowych do m2 kostki
    może oscylować w okolicach x2 ;-)

    Pzdr

    JKK