  • 1. Data: 2011-03-21 10:16:25
    Temat: Ankieta magisterska
    Od: "k...@o...pl" <k...@o...pl>

    Potrzebuję informacji nt. zachowań użytkowników serwisów
    społecznościowych. Ankieta krótka i przyjemna, na pewno każdy z Was
    korzysta lub korzystał z Facebooka lub NK więc z odpowiedzią nie
    powinno być problemów :)
    Link: moje-ankiety.pl/respond-7398.html

    Przepraszam za zamieszczenie wiadomości niezgodnej z tematem forum,
    ale muszę dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców.
    Dziękuję za poświęcony czas :)

  • 2. Data: 2011-03-21 11:56:54
    Temat: Re: Ankieta magisterska
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    >Przepraszam za zamieszczenie wiadomości niezgodnej z tematem forum,
    >ale muszę dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców.

    Hahahah, ile placa od sztuki?

  • 3. Data: 2011-03-22 21:54:58
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 21 Mar, 11:16, "k...@o...pl"
    <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Przepraszam za zamieszczenie wiadomości niezgodnej z tematem forum,
    > ale muszę dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców.

    A tak przy okazji...ja tez z innej grupy, ale moze moglabys mi zrobic
    l***** ?

  • 4. Data: 2011-03-23 06:30:14
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    A tak przy okazji...ja tez z innej grupy, ale moze moglabys mi zrobic
    l***** ?

    a jestes pewny ze to kobieta? :> ja bym sie 3 razy zastanowil przed
    skorzystaniem w ciemno:))))))))))))

  • 5. Data: 2011-03-23 15:59:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Michał Gut wrote:
    > A tak przy okazji...ja tez z innej grupy, ale moze moglabys mi zrobic
    > l***** ?
    >

    > a jestes pewny ze to kobieta? :> ja bym sie 3 razy zastanowil przed
    > skorzystaniem w ciemno:))))))))))))

    Może jest zdesperowany i jest mu wszytsko jedno :)

  • 6. Data: 2011-03-23 16:04:08
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Michał Gut napisał:

    > a jestes pewny ze to kobieta?

    kasiawisniewska-1980, to może sugerować dziewczynę/kobietę 31 letnią... :-)
    Jak zadbana, to może być całkiem całkiem...

    Ale... może być też jakiś trans... :-P

    pozdr
    Robert G.

  • 7. Data: 2011-03-26 21:52:03
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > kasiawisniewska-1980, to może sugerować dziewczynę/kobietę 31 letnią...
    > :-)

    Mam wrazenie, ze to ma sugerowac. :-)

    > Jak zadbana, to może być całkiem całkiem...

    Ze niby stara? :-)

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2011-03-26 22:18:14
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-03-26 22:52, Maniek4 pisze:
    > U?ytkownik "robercik-us"<r...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Mam wrazenie, ze to ma sugerowac. :-)

    > Ze niby stara? :-)

    Kobieta może mieć nawet 19 lat, byleby młodo wyglądała ;)

    Marek

  • 9. Data: 2011-03-26 23:39:16
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Marek K" <m...@W...pl> napisał w wiadomości

    >Kobieta może mieć nawet 19 lat, byleby młodo wyglądała ;)

    Dziewietnascie powiadasz? :-)

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2011-03-27 04:45:40
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ze niby stara? :-)

    Jak dla mnie, to zupełna cielęcinka, ale tak obiektywnie może być
    jeszcze całkiem fajna :-D.

    pozdr
    Robert G