  • 11. Data: 2009-09-01 22:09:32
    Temat: Re: Apartamenty w Krakowie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 1 Sep 2009 21:15:54 +0200, Boombastic napisał(a):

    > A na Białorusi jeszcze taniej.
    > To policz ile kosztuje taki dom w granicach Krakowa.

    Co to za fetysz, z tymi granicami? Za granicą lepiej, bo masz w urzędzie
    mniejsze kolejki.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 12. Data: 2009-09-02 08:04:14
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.themasterofdisaster.org>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    > na dupie cierpnie... Mogłem wylądować w czymś takim.

    jak bys sobie wybral to bys wyladowal.

  • 13. Data: 2009-09-02 08:40:26
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Q-rcze, nie mogę toego otworzyc. Moze jakis inny link.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 14. Data: 2009-09-02 12:15:13
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > A na Białorusi jeszcze taniej.
    > To policz ile kosztuje taki dom w granicach Krakowa.
    > I co ci daje takie porównanie?

    a co w krakowie więcej kosztuje porotherm czy moze styropian?

  • 15. Data: 2009-09-02 12:17:48
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a co w krakowie więcej kosztuje porotherm czy moze styropian?

    Sam się zastanów co w Krakowie kosztuje więcej.

  • 16. Data: 2009-09-02 12:19:36
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > A na Białorusi jeszcze taniej.
    > To policz ile kosztuje taki dom w granicach Krakowa.
    > I co ci daje takie porównanie?

    http://allegro.pl/item727638643_dzialka_budowlana_kr
    akow_jerzmanowice_okolice.html

    a 362 tys postawisz bez problemu dom wykonczony z zewnątrz i to jeszcze w
    tej cenie z kuchnią i łazienką, budowany ioczywiscie systemem gospodarczym.

    jedni wola dojechac 14km do pracy a inny gnieździć się całe zycie w slamsie

    ale o tym to raczej nie ma sensu dyskutowac

  • 17. Data: 2009-09-02 12:22:13
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > slamsie
    >
    > ale o tym to raczej nie ma sensu dyskutowac

    Nie kazdy jest tak bogaty jak ty i stac go na marnowanie czasu w dojazdach.

  • 18. Data: 2009-09-02 12:24:45
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Nie kazdy jest tak bogaty jak ty i stac go na marnowanie czasu w
    > dojazdach.

    najlepiej isc na łatwizne to prawda

  • 19. Data: 2009-09-02 12:51:04
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > najlepiej isc na łatwizne to prawda

    Skoro tracenie czasu w dojazdach i przy zajmowaniu się domem uszlachetnia to
    dokonałes słusznego wyboru. Ja myślę zupełnie odwrotnie, ale jakoś nikogo na
    siłę nie przekonuję do kupowania mieszkań. Każdy ma swoją logikę i cenę
    czasu.

  • 20. Data: 2009-09-02 12:56:44
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Boombastic napisal:
    > Nie kazdy jest tak bogaty jak ty i stac go na marnowanie czasu w dojazdach.

    A ty przypuszczasz, ze te wspolczesne czynszowki sa tansze?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek