  • 31. Data: 2011-02-12 14:22:10
    Temat: Re: Apteczka
    Od: Jacek <n...@g...com>

    U mnie apteczka to jedna z małych szafek wiszących w kuchni. Jest na
    tyle wysoko, że małe dzieci nie dosięgną, a jak podrosną, to będą
    wiedziały co tam jest i do czego służy.
    Przy małych dzieciach nieodzowny jest kompres żelowy, który trzyma się w
    zamrażarce. W razie stłuczenia, nabicia guza itp. oddaje nieocenione usługi.
    W apteczce oprócz opatrunków są syropy, coś na gardło, na gorączkę,
    bańki lekarskie, termometr, maści, witaminy, coś na biegunkę i na
    żołądek oraz leki, które zażywają stale domownicy (widzę, że z wiekiem
    przybywa).
    Jacek

  • 32. Data: 2011-02-13 11:34:37
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 09.02.2011 21:47, Kadar pisze:
    > Pamieta ktos jeszce cos takiego? Najczesciej wystepuje tam gdzie sa
    > male dzieci. Jesli macie, to co z tym robicie gdzie takie rzezczy
    > trzymacie? Zastanawiam sie gdzie to trzymac i w czym - oczywiscie
    > chodzi o jakis estetyczny wyglad.

    Mowia, ze szewc bez butow chodzi ... u nas nie ma czegos takiegi jak
    apteczka i w nowym domu tez nie bedzie. Te pare plastrow i jakies
    panadole to w malym pudeleczku w byle szufladzie sie zmieszcza.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com