  • 11. Data: 2013-07-04 10:56:13
    Temat: Re: Architekci - moja pielgrzymka
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 4 Jul 2013 10:44:10 +0200, Myjk napisał(a):

    > Włocławek? ;)
    ;-)
    Nie, Kraków Północy.

    --
    Franc

  • 12. Data: 2013-07-04 11:03:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 4 Jul 2013 10:11:07 +0200, Franc

    > Kwota jest jak najbardziej OK, tylko Ty robiłes to z 4 lata temu :-)

    Szwagier bierze za rysowanie podobne kwoty (jest budowlańcem -- nie
    architektem), także to nie jest kwestia lat. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 13. Data: 2013-07-04 11:23:30
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 10:11:07 UTC+2 użytkownik Franc napisał:

    > Kujawsko-pomorskie.

    Uah - to szukaj dalej ;-)

    > Kwota jest jak najbardziej OK, tylko Ty robi�es to z 4 lata temu :-)

    To nic - cena sie za wiele nie zmienila. Wtedy tzw. "architekci" w biurach
    tez mnie chcieli kroic na 10-15k. Wtedy byl boom budowlany, teraz uslugi
    raczej stanialy ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2013-07-04 11:28:07
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 4 Jul 2013 02:23:30 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

    > Uah - to szukaj dalej ;-)
    Wiesz coś, o czym ja jeszcze nie wiem? ;-) W kuj-pom posucha czy coś
    innego? ;-)

    > To nic - cena sie za wiele nie zmienila. Wtedy tzw. "architekci" w biurach
    > tez mnie chcieli kroic na 10-15k. Wtedy byl boom budowlany, teraz uslugi
    > raczej stanialy ;)
    Słuchaj, a jak Ci ta osoba zrobiła projekt, to sam popylałeś po urzędach,
    czy ktoś to zrobil za ciebie?

    --
    Franc

  • 15. Data: 2013-07-04 11:49:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 10:11:07 UTC+2 użytkownik Franc napisał:
    > Kwota jest jak najbardziej OK, tylko Ty robi�es to z 4 lata temu :-)

    Wtedy był buuum budowlany. teraz powinno byc taniej;)

  • 16. Data: 2013-07-04 12:40:55
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 11:28:07 UTC+2 użytkownik Franc napisał:

    > Wiesz coś, o czym ja jeszcze nie wiem? ;-) W kuj-pom posucha czy coś
    > innego? ;-)

    Nieee, to po prostu drugi koniec Polski :-)

    > Słuchaj, a jak Ci ta osoba zrobiła projekt, to sam popylałeś po urzędach,
    > czy ktoś to zrobil za ciebie?

    W zasadzie sporo musialem sie sam nachodzic - uzgodnienia branzowe, mapki - to
    wszystko musialem zalatwic sam, a dodatkowo u mnie nie bylo planu zagospodarowania i
    musialem najpierw wyrobic warunki zabudowy - papierow od groma ale da sie to wszystko
    obskoczyc w miare szybko. Warunki (4 albo 5 instytucji) zalatwilem w jakies 5-6h w
    jeden dzien - ale to zalezy od terenu, u mnie bylo gole pole wiec nic nie musieli
    uzgadniac tak naprawde - pieczatka na mapie i do widzenia :) Moj kierbud potem to
    wszystko wzial, spial wszystko do kupy w projekt i sam zaniosl do urzedu. Fakt, ze
    trzeba bylo jeszcze potem isc poprawiac (bo znalezli chyba 11 punktow brakujacych :D
    ale to tez zajelo 1-2 dni max. Typu nieponumerowane strony, brak projektu zjazdu (sam
    w koncu naszkicowalem i przeszlo) i takie tam drobnostki. 15k pln na pewno bym za to
    nie dal :-)
    pozdr

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2013-07-05 08:53:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Franc wrote:

> [...]
    > "nienadinterpretację".
    >
    > Za wszystko trzeba zapłacić i się z tym godzę, ale nie podoba mi się
    > zbalzowanie artchitektów, bezrefleksyjne rzucanie ceny itd.
    >
    > Mój ideał jest taki:
    > Wchodzimy, pokazujemy o co chodzi, architekt z ożywniem dopytuje o
    > różne rzeczy, spotkanie trwa "bez pitolenia o dupie maryny" z 1
    > godzinę, dostajemy cenę na twarz.
    >
    > A jest:
    > Spotkania po 15-30 minut max, ponieważ są zarobieni, cmokanie, "no
    > tak", "no tak", "może się da", "w sumie można i tak zrobić" i na

    czyli czas zostać architektem...

  • 18. Data: 2013-07-08 18:41:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 08:43:22 UTC+2 użytkownik Franc napisał:

    >Nie pisze dokladnie ile bo Ghost wszystko notuje
    >i moze to wykorzystac przeciwko mnie ;)

    Misiu, specjalista od dlugiego "pamietania" watkow i wyciagania to tu jednak
    jestes Ty.

    Poczytaj sobie
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Projekcja_(psychologia)

  • 19. Data: 2013-07-08 18:45:58
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 18:41:01 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Misiu, specjalista od dlugiego "pamietania" watkow i wyciagania to tu jednak
    > jestes Ty.

    Tylko i wylacznie na potrzeby obrony :)

    > Poczytaj sobie
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Projekcja_(psychologia)

    Nie, dzieki - domorosla psychologia mnie nie kreci :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2013-07-08 19:36:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Tylko i wylacznie na potrzeby obrony :)

    Biedaczek. Zmyslaczek.

    :-DDD

    >Nie, dzieki - domorosla psychologia mnie nie kreci :)

    Prosze. Mnie tez.

    :-DDD