  • 11. Data: 2021-08-29 19:02:40
    Temat: Re: Australia maluje dachy na biało przed nadchodzącym latem
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 29 sierpnia 2021 o 17:57:29 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
    ?
    > Dla was ziemian jest to trudne do uwierzenia. Ziemianie nie stworzyli
    > jeszcze żadnej cywilizacji w kategoriach wszechświata możliwej do
    > uznania za rozwinięta. A potrzeba wejść na wyższy poziom niż rozwinięta.
    > nie da się wejść na wyższy poziom podcinając skrzydła tym, którzy coś
    > chcą zrobić

    Tak od lat już czytam tu Twoja twórczość i wychodzi mi że winisz za Swoje
    niepowodzenia wszystkich tylko nie Siebie.
    Biznes Twój w Polsce nie wypalił winne zusy i usy s nie Ty.
    Milionowy kredyt winny bank a nie Ty.
    Przeniosles się za Baltyk i powtorka tam źle szukasz dalej.
    Szukaj
    Powodzenia

  • 12. Data: 2021-08-29 19:05:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > uznania za rozwinięta. A potrzeba wejść na wyższy poziom niż rozwinięta.
    > nie da się wejść na wyższy poziom podcinając skrzydła tym, którzy coś
    W pytaniu jakie zadałeś jest prymitywizm osobnika żyjącego na granicy nie rozwiniętej
    i rozwiniętej cywilizacji. Według kogo? Według nikogo. Tak jak na biologiczna
    ewolucję nie miał i nie ma nikt wpływu tak na ewolucję stosunków międzyludzkich nikt
    nie ma i nie będzie miał wpływu. Nastąpi sama. Najpierw zanikną religie bo one
    blokują dalszy rozwój społeczno ekonomiczny. Komunizm to system w którym każda
    jednostka na całej Ziemi będzie miała taki sam status ekonomiczny i społeczny.
    Sądzisz że jeśli malarz albo poeta, którzy się jeszcze nie urodzili, przestaną
    wykorzystywać talenty jakie od natury dostali jeśli będą mieli zapewniony byt na
    dobrym ale takim samym jak cała reszta ludzi i przestaną tworzyć? Oni właśnie w
    takiej sytuacji będą najbardziej płodni. Tak samo konstruktorzy, architekci, ale i
    pasjonaci. Patrzysz na sprawę jak ziemianin sądzący że do końca świata ludzie będą
    przy taśmach pracowali mi. Doczekałem pierwszych fabryk bez ludzi. Bedzie ich więcej.
    Droga budowania komunizmu przez elektryfikację była zła. Właściwa droga to jeszcze
    wypożyczany rower miejski. W końcu przyjdzie moment ze w jakimś mieście lokalna
    władza udostępni go darmo. Podstawowy dochód to też element komunistyczny. Jeśli by
    zaczęli ci przysyłać na konto dochód podstawowy to nie wierzę że byś go w proteście
    przed wprowadzaniem komunizmu oddawal.

  • 13. Data: 2021-08-29 19:17:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 29 sierpnia 2021 o 19:02:42 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    > Milionowy kredyt winny bank a nie Ty.
    > Przeniosles się za Baltyk i powtorka tam źle szukasz dalej.
    Jeśli nie do mnie napisałeś to dlaczego mnie cytujesz. Nigdy się nie skarżyłem na
    zusy i inne srusy. W życiu mi się udało. Od dziesięciu lat, ale ten czas leci, żyje z
    pieniędzy jakie zgromadziłem wcześniej. Fakt że trochę farta miałem. Ostatnio z nudów
    otworzyłem działalność. Uważam że bardzo dobrze wykorzystuje kasę jaka mi los dał.
    Nigdy nie miałem zapędów żeby stad wyjechac. Jeśli jednak do mnie napisałeś i nie
    dasz kompromitujących mnie linków to upierdole ci świński łeb i w dziurę nasram.

  • 14. Data: 2021-08-29 19:25:01
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > W Polsce to tylko jeden facet widział komunizm. Było to pod koniec lat
    pięćdziesiątych albo na początku sześćdziesiątych. Wtedy były budki z piwem przy
    których łobuzy, nieroby i obiboki pili piwo. Otóż ten facet podszedł rano jak
    sprzedawczyni otwierała budkę i spytał za ile ma piwa. Wymieniła jakąś kwotę. Gość
    wyjął z kieszeni kasę i zapłacił za całe piwo jakie miała. Powiedział również że do
    wyczerpania zapasu piwo jest gratis. Potem usiadł na ławce niedaleko budki. Przyszło
    dwóch nierobów i wyskrobał i na dwa małe piwa. Pani jak było umówione piwa dała ale
    pieniędzy nie wzięła bo było darmo. To oni od razu zwołali kolego w koledzy swoich
    kolegów. Po godzinie piwa nie byli i budki nie było. I niczego nie było jak by
    powiedział Kononowicz. Pani z płaczem podeszła do sponsora i pyta dlaczego to zrobił.
    Odpowiedział że chciał zobaczyć jak to będzie w komunizmie.

    "A mój dziadek spod Sosnowca ....."

  • 15. Data: 2021-08-29 19:32:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    dasz kompromitujących mnie linków to upierdole ci świński łeb i w dziurę nasram.

    Jebnij mu i to dobrze. Nie dość, żeś bajkopisarz to jeszcze idiota :)

  • 16. Data: 2021-08-29 20:06:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 29 sierpnia 2021 o 19:17:01 UTC+2 4...@g...com napisał(a):

    > Jeśli nie do mnie napisałeś to dlaczego mnie cytujesz.

    Przepraszam.
    Albo źle zacytowałem albo google psikusa zrobił.
    Do ddddddd to miało być.

    .

  • 17. Data: 2021-08-29 20:09:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 29 sierpnia 2021 o 19:32:19 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Jebnij mu i to dobrze. Nie dość, żeś bajkopisarz to jeszcze idiota :)

    Pijesz czy dopalacze?

  • 18. Data: 2021-08-29 20:12:59
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 19. Data: 2021-08-29 20:13:33
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2021 o 20:06 Kris <k...@g...com> pisze:

    > niedziela, 29 sierpnia 2021 o 19:17:01 UTC+2 4...@g...com

    > Przepraszam.
    > Albo źle zacytowałem albo google psikusa zrobił.
    > Do ddddddd to miało być.
    >
    > .

    zacytowałeś prawie dobrze :-)
    DDD źle cytował Kogutka, odpowiedziłeś na jego post wyciniająć część
    odpowiedzi DDD.
    Tak post DDD wyglądał u mnie:

    "według kogo?

    TG