  • 1. Data: 2011-02-23 09:59:00
    Temat: BIOMETRYCZNY ZAMEK do DRZWI KLAMKA na ODCISK PALCA
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    przeglądając Allegro znalazłem coś takiego [
    http://aukcja.interia.pl/ShowItem2.php?item=14056675
    06 ] czy warto toto
    kupować i instalować ? jak widać z opisu tego towaru to wygląda całkiem
    ciekawie, bo nie ma konieczności otwierania kluczem, [ dobre dla osób
    które mają mało sprawne ręce ], tylko jak ogólnie z tym jest, czy może
    toto wpuścić zupełnie obsą osobę przez pomyłkę ??

  • 2. Data: 2011-02-23 12:18:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ik2lp5$u0h$...@n...news.atman.pl...

    > przeglądając Allegro znalazłem coś takiego [

    to teraz przejrzyj yt i zobacz ile jest tutoriali jak zrobić sobie cudze
    odciski i jak łatwo te gadżety oszukać

    zresztą w jednym odcinku pogromców mitów, testowali takie odciskowe
    zabezpieczenia, w ten czy w inny sposób oszukali wszystkie jakie mieli w
    programie

  • 3. Data: 2011-02-23 13:37:41
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

> [...]
    >
    > zresztą w jednym odcinku pogromców mitów, testowali takie odciskowe
    > zabezpieczenia, w ten czy w inny sposób oszukali wszystkie jakie mieli w

    To zależy od typu czytnika. Nowsze sprawdzają temperature i pare innych
    czynników. Głównie dobrze by miało jakis atest.
    Pol biedy kiedy Ciebie nie wpusci... A i dobrze jest miec wpisane kilka
    palcow. Mozesz sie skaleczyc i palec miec zabandazowany.

  • 4. Data: 2011-02-23 14:01:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <K...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > To zależy od typu czytnika. Nowsze sprawdzają temperature i pare innych
    > czynników. Głównie dobrze by miało jakis atest.

    to musi być bardzo dużo czynników, bo temperatura to najmniejszy problem, a
    czytniki w pogromcach, miały atesty ;)

  • 5. Data: 2011-02-23 14:15:31
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 23 Feb 2011 14:37:41 +0100, Jan Kowalski napisał(a):

    > Pol biedy kiedy Ciebie nie wpusci... A i dobrze jest miec wpisane kilka
    > palcow. Mozesz sie skaleczyc i palec miec zabandazowany.

    Jak raz biegłem na autobus, się wywróciłem tak niefartownie, że obdarłem
    całe dłonie do mięsa praktycznie :]
    Przez jakiś miesiąc łaziłem w bandażach jak postacie z głupich kreskówek,
    nie wyobrażam sobie wtedy korzystać z takiego czytnika (chyba, że
    alternatywnie można by wpuścić kroplę krwi do badania ;]).

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2011-02-23 14:45:34
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Kapsel", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> [...]
    > nie wyobrażam sobie wtedy korzystać z takiego czytnika (chyba, że
    > alternatywnie można by wpuścić kroplę krwi do badania ;]).

    Można by jeszcze mieć kombinowany z takim ustrojstwem do skanu siatkówki,
    choć z takim to ja miałbym ostatnio problem, bo jakiś wirus mi się na oczy
    rzucił i chodziłem wyglądając jak wściekły królik. Nie wiem czy by to
    odczytu nie zakłóciło.
    Ewentualnie taki kompleksowy skaner jak chyba w "Potwory Kontra Obcy" był,
    tam trzeba było nawet odcisk tyłka robić :)

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 7. Data: 2011-02-23 15:13:38
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Kapsel napisał(a):
> [...]
    > Przez jakiś miesiąc łaziłem w bandażach jak postacie z głupich kreskówek,
    > nie wyobrażam sobie wtedy korzystać z takiego czytnika
    Można to Twoje zdarzenie potraktować na zasadzie zgubienia kluczy.
    Zaprogramowane palce od nogi, byłyby w formie kluczy zapasowych :-D
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2011-02-23 20:23:00
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-23 13:18, szerszen pisze:
    > zresztą w jednym odcinku pogromców mitów, testowali takie odciskowe
    > zabezpieczenia, w ten czy w inny sposób oszukali wszystkie jakie mieli w
    Dodaj ze najtrudniejsza metoda ktora testowali czlowiekowi ktory sie
    bawil chlorkiem zelazowym (kazdy domorosly elektronik) zajmie
    kilkadziesiat minut na zrobienie odcisku a pozniej z nudow otwierali te
    atestowane zamki zwyklym wydrukiem na laserowce...
    :D

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 9. Data: 2011-02-24 06:39:58
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Kapsel" napisał

    > (chyba, że alternatywnie można by wpuścić kroplę krwi do badania ;]).

    ... albo próbkę nasienia ;)

    ".... sprawdzić , czy nie ksiądz..."

    pozdrawiam

    Dziobak