  • 31. Data: 2009-03-08 20:29:17
    Temat: Re: BRAMA PRZESUWNA;)))
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    news:gp1946$g9$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > skrzydłami. Czujniki w przejeździe to chyba cos zbędnego w takiej bramie.
    > Co one miałyby niby dawać? Jak stoi auto w bramie zeby jej nie zamknąć?
    > Jak dotknie auta to stanuie tak czy siak, podobnie jak segmentowa w
    > garazu, choć tam czujnik już sobvie łatwiej wyobrazć w świetle wjazdu.

    Szczerze, to nie wiem czy czujniki nie sa cztery, tzn. dwa komplety. Jedne w
    swietle bramy po stronie zewnetrznej, drugie na krancach otwartych skrzydel.
    Gdybam w tym momencie, bo nie moga byc w polowie dlugosci skrzydel, poniewaz
    w czasie otwierania powodowaly by ruch miedzy czujnikami. Tu nie jestem
    pewien, bo nigdy sie temu dokladniej nie przygladalem. W kazdym razie
    zapobiegaja zamykaniu jak cos stoi w wjezdzie i analogicznie otwieraniu.
    Mozna by z tego zrezygnowac, ale omylkowe wcisniecie pilota jak na zlosc tez
    moze sie zdazyc, czy co tam jeszcze.

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2009-03-08 20:39:10
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Tzn. jaka ?? :)

    Tzn. wyglada jak drabina i mowi do zlodzieja wez mnie. :-)
    O kutych mysle dokladnie to samo. :-)

    Pozdro.. TK

  • 33. Data: 2009-03-08 21:33:05
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Tzn. wyglada jak drabina i mowi do zlodzieja wez mnie. :-)

    No i drugi aspekt. Poziomo położone profile chyba będa bardziej podatne na
    zabrudzenia, korozje itp.

    Kris

  • 34. Data: 2009-03-08 21:39:03
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No i drugi aspekt. Poziomo położone profile chyba będa bardziej podatne na
    > zabrudzenia, korozje itp.

    Adam nie taki glupi, zrobi sobie z kwasowki. :-))
    Ale ogrodzenie naprawde mi sie podoba. Wybor coraz blizej, a koncepcji jakos
    nadal brak. Wszedzie tylko kute i kute brrr.

    Pozdro.. TK

  • 35. Data: 2009-03-08 21:49:15
    Od: a...@g...com

    On 8 Mar, 22:39, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

> [...]

    No trzeba solidnie zabezpieczyc - najlepiej laczenia dodatkowo
    zespawac zeby nie odkrecili ;)

    Dlatego fajnie byloby wszystkie elementy pomalowac proszkowo - trwale
    i na lata :)

    > Adam nie taki glupi, zrobi sobie z kwasowki. :-))

    Nieeee no bez przesady - nie stac by mnie bylo :-) No i kwasowka chyba
    sie swieci? A mi sie widzi szary mat :)

    > Ale ogrodzenie naprawde mi sie podoba. Wybor coraz blizej, a koncepcji jakos
    > nadal brak. Wszedzie tylko kute i kute brrr.

    Ja chce albo takie (to moj nr1) albo niska podmurowka z klinkieru +
    jakies super proste drewniane i tez niskie slupki drewniane.. Ale te
    ogrodzenie z fotek mi sie super widzi.. Jak bede przejezdzal obok tego
    domu to zrobie wiecej fotek - to ogrodzenie jest troche bardziej
    kombinowane - oprocz elementow z klinkieru, tych zamknietych profili
    sa tez kawalki normalnego otynkowanego na bialo muru (naprawde fajnie
    wyglada i z cala pewnoscia ostro obniza cene ogrodzenia, bo to mozna z
    byle czego wymurowac), a calosc nie jest ulozona w jednej linii. Dla
    mnie SUPER :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 36. Data: 2009-03-08 22:19:35
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >No trzeba solidnie zabezpieczyc - najlepiej laczenia dodatkowo
    >zespawac zeby nie odkrecili ;)

    Mialem raczej na mysli to, ze latwo przez nia dostac sie do srodka. Dla
    zlodzieja np. to zadna przeszkoda w sensie utrudnienia rzecz jasna.

    > Adam nie taki glupi, zrobi sobie z kwasowki. :-))

    Nieeee no bez przesady - nie stac by mnie bylo :-) No i kwasowka chyba
    sie swieci? A mi sie widzi szary mat :)

    Swieci jak lustro.
    Nie daleko moich tesciow jest dom ogrodzony kwasowka, malo tego wszystkie
    barierki i balustrady na zewnatrz domu sa rowniez z kwasowki, no chyba ze to
    nikiel. Dom wyglada jakby caly byl otoczony kwasowka. Balustrad nackane jak
    u glupiego beretow, ogrodzenia 20-30m. Schodow tam jak w Wambierzycach i
    wszystko ta swiecaca kwasowka. Jak tak liczylem te kwasowke z kolega od
    ogrodzen, to wyszlo nam, ze te barierki sa wiecej warte jak ten caly dom.
    Ogolnie obraz calosci wiocha az sloma z butow wystaje. Nikt tak nie robi,
    normalnie az kuje w oczy. Wyglada jak by reszta poza balaustradami to tylko
    dodatki i nie jest to tylko wybor funkcjonalny ze nie rdzewieje, to po
    prostu wiocha najwyzszych lotow.

[...]

    Jest niedaleko mnie takie ogrodzenie z tynkowanymi slupkami. Nie wiem ile
    juz razy poprawiaja ten tynk. Co pare lat slupki ida do tynkowania. Ostatnio
    robili cos z siatka taka do tynkow cienkowarstwowych i jakos jest dluzszy
    czas bez poprawek. Moze sie uporali, a moze nie zaszkodzi zrobienie jakichs
    czapek z blachy czy plytek na gorze, zeby woda bezposrednio z gory nie
    zawigocala calosci.

    Pozdro.. TK

  • 37. Data: 2009-03-08 23:29:25
    Od: a...@g...com

    On 8 Mar, 23:19, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:e90476ff-54c2-49da-a8cd-da57cf80d84f@
    z1g2000yqn.googlegroups.com...
    [...]
    > Mialem raczej na mysli to, ze latwo przez nia dostac sie do srodka. Dla
    > zlodzieja np. to zadna przeszkoda w sensie utrudnienia rzecz jasna.

    Eee na to nawet sie nie patrze - ja mam teren taki ze jak rzeczywiscie
    zlodziej bedzie chcial to wlezie od tylu po siatce, ktorej bede mial z
    dobre 350m ;-) Amatorow powinna powstrzymac duza szczekajaca
    bestyjka ;-)

> [...]
    > dodatki i nie jest to tylko wybor funkcjonalny ze nie rdzewieje, to po

    He he :-)

    [...]
    > Jest niedaleko mnie takie ogrodzenie z tynkowanymi slupkami.

    Tzn. tam nie ma typowych slupkow - jest poprostu kawalek sciany
    (~2-3m) wysuniety przed lico tego ogrodzenia na powiedzmy 30 cm i
    polaczony z obu stron w poprzek z murkami klinkierowymi za pomoca
    dwoch / trzech tych pionowych profili. Zrobie fotke to bedzie widac.
    Mi sie bardzo takie kombinowane ogrodzenie podoba - zupelnie
    przeciwienstwo dla staroswieckich moim zdaniem "recznie kutych"
    przesel, ktore mi juz bokiem wychodza :) Ja sie nastawiam na
    nowoczesny design, a sam dom nie ma zadnych zaokraglonych ksztaltow -
    wylacznie katy proste, linie poziome, pionowe, prostopadle,
    rownolegle, zadnych okraglych slupow, czy zbednych zawijanych
    ozdobnikow, jakich zwykle jest pincet dwadziescia na jednym takim
    kutym przesle :)

> [...]
    > czapek z blachy czy plytek na gorze, zeby woda bezposrednio z gory nie

    Nawet nie wiem jak to ma zrobione gosc od "mojego" domu z fotek :) Ale
    to juz szczegoly wykonawcze, liczy sie poki co sama koncepcja :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2009-03-09 08:15:59
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Wybór ogrodzenia to trudne zadanie. Zjezdżiłem pół okolicy i podpatrywałem
    innych. Coraz bardziej przekonuje się do drewna- słupki metalowe ew.
    murowane a płot z drewniany. Ew. bardzo prosta konstrukcja metalowa. Nie
    podobaja mi sie te rózne dodatki, ozdobniki, rozety itp. Płot ma byc prosty
    i solidny. Fajne są takie płoty z dwóch rzedów desek. Z przodu deski
    przykręcane co kilka cm i tak samo z drugiej strony tylko przesuniete w ten
    sposób ze maskuja szpary. Płot taki chroni przed ciekawskimi. Wada drewna to
    taka że częsciej trzeba będzie malować.
    Fajne sa słupki murowane z klinkieru ale kosztowne- na jeden słupek to ok
    50cegieł pewnie wyjdzie.

    Krzysiek

  • 39. Data: 2009-03-09 09:04:31
    Od: "PioPio" <e...@g...pl>

    a...@g...com napisał(a):

    > 9...@j...googlegroups.com...
    > [...]
    >
    > Nie podobaja mi sie te wszystkie "kute" ploty rodem ze sredniowiecza,
    > a taki jak w/w plot zrobil na mnie niesamowite wrazenie na zywo,
    > cyklem tez fotke:
    >
    > http://szyna.civ.pl/plot2.jpg

    > Tzn. jaka ?? :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    Fajne, fakt. Mi się podoba takie ogrodzenie, które widziałem niestety za
    granicą ale z tego co wiem to jest firma, która to sprowadza.
    http://www.wendor.eu/d_nove.php?rozdzial=galeria
    Drogie jak cholera i nie wiem czy mnie będzie stać ale mnie ogrodzenie czeka
    dopiero w przyszłym roku to może do tego czasu uzbieram.
    Też trochę inne niż większość tego co widać na ulicach naszych miast i wsi.
    PioPio