  • 11. Data: 2010-08-28 11:10:54
    Temat: Re: BRZOSKWINIA
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    news:13gkxv2abq550$.pdmfwrqok076.dlg@40tude.net...

    > Nie rozumiemy się.

    Dlatego nie zakładaj z góry, że gałąź musi usychać.
    Ona została złamana ale nie oddzielona od drzewa. Soki w niej nadal krążą
    choć nie tak obficie jak dotąd. Czasami się to zdarza i ratuje się gałąź bez
    większych kłopotów. Widziałem to wielokrotnie w starych sadach.
    Oczywiście podparcie gałęzi i opatrzenie rany musi nastąpić bardzo szybko po
    złamaniu.
    Przy czym u brzoskwini utrata tej gałęzi - po zbiorach nie będzie miała
    istotnego znaczenia.
    skryba

  • 12. Data: 2010-08-28 14:59:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2010 13:10:54 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Ona została złamana ale nie oddzielona od drzewa.

    Tak było napisane, że nie oddzielona?

  • 13. Data: 2010-08-28 15:36:49
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Tak było napisane, że nie oddzielona?